quote:Op maandag 3 mei 2010 00:29 schreef xxiessiexx het volgende:
Hoi![]()
Ik heb nog nooit zo weinig meegepost hier
Neequote:Op maandag 3 mei 2010 00:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
![]()
Even een vraagje, nu je hier toch bent.
Kun jij op commando huilen?
Hmmm.. fuck, dan moeten we allebei even gaan oefenen.quote:
En wat staat erin?quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 00:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hmmm.. fuck, dan moeten we allebei even gaan oefenen.
Zat laatst een paar "red mijn vakantie" afleveringen terug te kijken en het viel me op dat als iemand begon te huilen, Alberto gelijk die persoon een knuffel gaf
tvp voor inhoudquote:
Don't get your hopes upquote:
Oh het bestaat niet.quote:
Heb zijn nummerquote:
Je wil niet zeggen wat erin staat dus dat zegt al genoeg dat er geen sms is. Ik zal maar niet zeggen wat ik van je vind.quote:Op maandag 3 mei 2010 10:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb zijn nummeralleen ben niet zo tevreden over het smsje
Waar slaat dat nu weer op?quote:Op maandag 3 mei 2010 10:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je wil niet zeggen wat erin staat dus dat zegt al genoeg dat er geen sms is. Ik zal maar niet zeggen wat ik van je vind.
Ik heb er echt een hekel aan als het teveel moeite is om antwoord te geven op een vraag/quote:
editquote:Op maandag 3 mei 2010 10:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb er echt een hekel aan als het teveel moeite is om antwoord te geven op een vraag/
quote:Op maandag 3 mei 2010 13:01 schreef Maraca het volgende:
Heb vanmorgen een tijdje met Alberto zitten sms-en en wat een toffe ventDe inhoud is niet echt interessant om te posten, omdat ik dan stukken moet verwijderen waardoor het niet meer leesbaar gaat worden, maar hij is net zo sympathiek in het echt als op tv
en dat zeg ik niet omdat hij aan de hand van mijn naam mijn Fok! gebruikersnaam wist te noemen
![]()
Weer een ervaring rijker![]()
Goedemiddag henryquote:Op maandag 3 mei 2010 13:06 schreef henrydg het volgende:
DIT TOPIC IS NOG OPEN
* dat dit kan in nederland *
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |