Heb je trouwens al plannen voor 5 mei?quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 11:12 schreef Cobra4 het volgende:
Nee, maar misschien kan Etcie wel een blowtje gebruiken.
quote:
Dat verbaast me dan weer nietsquote:Op maandag 3 mei 2010 12:02 schreef Etcetera het volgende:
Moet je hier komen wonen, d'r rijdt er regelmatig eentje rond
quote:Op maandag 3 mei 2010 12:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het schijnt dat jullie in Groningen straks ook diesel locomotieven krijgen en dat de stoomtreinen eruit gaan.
quote:Op maandag 3 mei 2010 12:21 schreef Diaan73 het volgende:
Volgens de weersverwachting zou het woensdag droog en zonnig worden![]()
Ik ga lunchen.. mn baas heeft ons een paar weken geleden gezegd dat als Twente kampioen wordt, ze ons meeneemt om te lunchen. Ze voegt meteen daad bij woord!!![]()
Ik vond er niets aan. Niet vanwege de smerigheid hoor, kan wel wat hebben, maar ik vond er nauwelijks een leuke grap in zitten.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:16 schreef Nembrionic het volgende:
De nieuwste Family Guy begint echt goed smerig
quote:Op maandag 3 mei 2010 12:33 schreef Etcetera het volgende:
Hoe moet ik in vredesnaam die man bellen als er iemand hier vraagt of het gaat en ik niet eens uit m'n woorden kan komen
*diep adem haalt en weer moed verzamelt
Altijd vervelend, zoiets. Neem even wat tijd voor jezelf, ga even wat anders doen, probeer het even opzij te zetten, enzovoort etceteraquote:Op maandag 3 mei 2010 12:33 schreef Etcetera het volgende:
Hoe moet ik in vredesnaam die man bellen als er iemand hier vraagt of het gaat en ik niet eens uit m'n woorden kan komen
*diep adem haalt en weer moed verzamelt
Ik heb zojuist de boel afgezet na het bankavontuurquote:Op maandag 3 mei 2010 12:34 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik vond er niets aan. Niet vanwege de smerigheid hoor, kan wel wat hebben, maar ik vond er nauwelijks een leuke grap in zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |