Dat is grotendeels afhankelijk van de ouders, als die het schreeuwen toestaan, is de kans klein dat dochter ermee stopt... En tegen de tijd dat ze niet meer schreeuwt, heb je last van de ronkende brommertjes van haar vriendjes op de opritquote:Op zondag 2 mei 2010 21:14 schreef Sauerkraut het volgende:
Dat schattige kind van de buren maakt mij gek met schreeuwen en rennen dus ik vroeg mij af wanneer ze rustig in een hoekje met een pop zou gaan spelen ? (elk kind is verschillend natuurlijk)
Bel eens aan bij de buren en begin eens een goed gesprek. Wellicht dat dat helpt.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:22 schreef Sauerkraut het volgende:
Nee maar dames ff serieus, meisjes zijn / worden toch rustiger na verloop van tijd ?
Ik heb een sprankje hoop nodig!!! Geef mij desnoods valse hoop !
Als ze 4 is gaat ze naar school. Dus dan is het in ieder geval doordeweeks overdag rustigquote:Op zondag 2 mei 2010 21:22 schreef Sauerkraut het volgende:
Nee maar dames ff serieus, meisjes zijn / worden toch rustiger na verloop van tijd ?
Ik heb een sprankje hoop nodig!!! Geef mij desnoods valse hoop !
Ze is nu rond de 3 geloof ik.
Ik moest langskomen als het er te wild aan toe gaat maar het elke dag hetzelfde.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:23 schreef nattermann het volgende:
[..]
Bel eens aan bij de buren en begin eens een goed gesprek. Wellicht dat dat helpt.
Die loopbrommer anders wegzetten? Beetje sneu als er zo'n lawaaiding staat en je moet er rustig mee doen..quote:Op zondag 2 mei 2010 22:03 schreef Bamba het volgende:
Hier ook een schreeuwerdZoonlief is net 3 jaar geworden en maakt bijna nog meer lawaai als echte brommers als hij met z'n loopbrommer heen en weer rijdt
. We corrigeren hem uiteraard, maar het hoort idd echt bij de leeftijd. Wat Rockabella zegt herken ik ook. Hij is eigenlijk al ver rijp voor school, maar moet helaas nog een jaar wachten...
Jaaah die de hele middag giechelen om alles en steeds de slappe lach hebbenquote:Op zondag 2 mei 2010 22:35 schreef Brighteyes het volgende:
Nog even en er komen vriendinnetjes spelen! Heb je zomaar ineens 3 van die kleine gillende en giechelende meisjes naast je!![]()
er zit geen geluid op die brommer, het is mijn zoon die het lawaai maaktquote:Op zondag 2 mei 2010 22:39 schreef Troeta het volgende:
[..]
Die loopbrommer anders wegzetten? Beetje sneu als er zo'n lawaaiding staat en je moet er rustig mee doen..
oooooh, hahaha.....wat schattig!quote:Op zondag 2 mei 2010 22:56 schreef Bamba het volgende:
[..]
er zit geen geluid op die brommer, het is mijn zoon die het lawaai maakt. Maar hij mag zijn gang ermee gaan hoor, zolang het binnen de fatsoensnormen blijft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |