Ja, wel tussen de lagen goed laten drogen! Maar niet te vaak met het kwastje over de nagel gaan bij elke laag, dan wordt het bij mij al snel een knoeiboeltje met bobbels en gatenquote:Op zondag 2 mei 2010 22:37 schreef karoltje het volgende:
[..]
Welke.
En snel werken dus? Ik laat het altijd tussendoor ff goed drogen maar is dat niet handig?
Ik denk het laatste. Heb er ook snel last van als ik gezwommen heb bijvquote:Op zondag 2 mei 2010 22:38 schreef vamperotica het volgende:
uhm.... elke keer als ik gebadderd heb, kan ik mn nagellak er als een velletje af trekken...
Zou dat komen doordat ik te heet badder? Of gewoon doordat mn nageltjes te zacht zijn en buigen en dat de lak dan breekt ofzo?
quote:Op zondag 2 mei 2010 22:40 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ik denk het laatste. Heb er ook snel last van als ik gezwommen heb bijv![]()
Kun je er weer wat anders leuks op smeren...
He bah.... beterschap!quote:Op zondag 2 mei 2010 22:52 schreef Diconnected het volgende:
Ik voel me gewoon crap (ondanks kriebels in buik vanwege), dat ik gewoon niet eens zin had om m'n nagels te doen... Heb echt overal pijn en keelpijn en bah. En dat in m'n vakantie
Zie dat topicquote:Op zondag 2 mei 2010 23:30 schreef RenRen- het volgende:
Mooie Haren topic #11, pronken met droog stro
Misschien zijn er hier andere dames die hier last van hebben en een oplossing hebben gevonden
quote:Op maandag 3 mei 2010 07:34 schreef Joysa het volgende:
Nune mag vaker tvp foto's posten!
En rest is ook weer leuk
dat komt omdat je nagels zich vol water zuigen. Net als je huid doet (rimpelvel na het badderen). En door dat water hecht je lak niet meer. Met de handjes boven water badderen dusquote:Op zondag 2 mei 2010 22:38 schreef vamperotica het volgende:
uhm.... elke keer als ik gebadderd heb, kan ik mn nagellak er als een velletje af trekken...
Zou dat komen doordat ik te heet badder? Of gewoon doordat mn nageltjes te zacht zijn en buigen en dat de lak dan breekt ofzo?
ja vind ik ook!quote:Op maandag 3 mei 2010 07:34 schreef Joysa het volgende:
Nune mag vaker tvp foto's posten!
En rest is ook weer leuk
Daarom kan ik mijn lak na het douchen er zo afpakkenquote:Op maandag 3 mei 2010 09:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat komt omdat je nagels zich vol water zuigen. Net als je huid doet (rimpelvel na het badderen). En door dat water hecht je lak niet meer. Met de handjes boven water badderen dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |