Ah overheen gelezen! Thanks!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, die schijnt idd op ferkansie te zijn
[..]
Jaa die heb ik ook gehad! Dus vanaf dat kaartje heb ik de 2 weken ongeveer gerekend, maar dat klopt dus nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik kreeg een kaartje met 'Welkom bij Elle'en de mededeling dat 7-5 het eerste nummer komt. Denk dat het dan ook wordt afgeschreven en we dan nog eens 2 weken kunnen wachten. Maar ja, het is nog wel leverbaar, want je kan het abonnement nog gewoon afsluiten, dat scheelt.
mijnes (quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:19 schreef PeRi het volgende:
De jouwes gisteren ook, hij komt met pakketmans maar ik ben zo dom geweest om de code niet op te schrijven (kan het wel nazoeken hier ergens als het moet).
Karoltje, jouwes gaat straks op de post, en MissJ; heb je de jouwes al?.
Maak een foto van je bestelling!!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:04 schreef zoeperzazke het volgende:
TD IS ER!!!!!!!!!En Ogre the top blue is echt een suuuuupergaaf blauw!
jeuj, en pics!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:04 schreef zoeperzazke het volgende:
TD IS ER!!!!!!!!!En Ogre the top blue is echt een suuuuupergaaf blauw!
Pakketpost is hopelijk wel gesubsidieerd door je baas he?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:19 schreef PeRi het volgende:
[..]
De jouwes gisteren ook, hij komt met pakketmans maar ik ben zo dom geweest om de code niet op te schrijven (kan het wel nazoeken hier ergens als het moet).
Karoltje, jouwes gaat straks op de post, en MissJ; heb je de jouwes al?.
Ssssht!!!!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Pakketpost is hopelijk wel gesubsidieerd door je baas he?
Ik krijg die hendig door de brievenbus, zunne soppie
volgens mij liggen die alleen in Deutschland in de winkel nog. Kruidvat is wat traag met herbevoorradenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:16 schreef Tammymara het volgende:
Vraagje..
In het nieuwe swapdoostopic staan foto's van fimo dingetjes, versierseltjes en zo.Van essence.
Hier bij kruidvat hebben ze het niet (grote kruidvat niet, kleine ook niet) Hoort dat nu in de winkel te liggen????? Ik wil dat hebben maar ik kan het nergens vinden!
quote:
I like them allquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:19 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ogre the top Blue, What's with the Catiitude, Fiercely fiona, who the shrek are you, princess rule, reflection, ruby pumps en fairy dust!
Thanks! Dan moet ik daar even kijken en anders wachten!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens mij liggen die alleen in Deutschland in de winkel nog. Kruidvat is wat traag met herbevoorraden
Oh wow, dat ziet er echt leuk uit, zo heerlijk lenterig en zomersquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:19 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ogre the top Blue, What's with the Catiitude, Fiercely fiona, who the shrek are you, princess rule, reflection, ruby pumps en fairy dust!
Dan heb jij dezelfde naam als tliciouzquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:25 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Thanks! Dan moet ik daar even kijken en anders wachten!
OT en over namen:
Ik ben Jam van de Aldi, en Aldi chocotofs
Yes, it's a match!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:28 schreef Tammymara het volgende:
Dat zou kunnen (Ik weet niet hoe zij heet) maar mijn nickname zonder MMY
nee mn eerste, had altijd smittens with mittens.... die is toch net wat mooier maar die is er niet meerquote:
Ik had jou ooit zien posten dat RP een fav van je was dacht ikquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:30 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
nee mn eerste, had altijd smittens with mittens.... die is toch net wat mooier maar die is er niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |