Ja,... maar ik vind het zo jammer dat alleen T-Mobile dat ding verkoopt. Vind het wel verreweg de mooiste.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...haal nu maar gewoon een iPhone 3GS. Heerlijk toestel.Intitieve besturing, apps, heerlijke games. De 4G duurt nog minstens 1 jaar voor dat hij hier op de markt verschijnt.
Heb sinds deze week een Blackberry van het werk.Als al die andere smartphones net zo bagger zijn is Apple toch de enige echte keuze.
Ik ben wel tevreden over T-mobile.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... maar ik vind het zo jammer dat alleen T-Mobile dat ding verkoopt. Vind het wel verreweg de mooiste.
Witte 32GB 3GSquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:30 schreef Chocobo het volgende:
Welke iPhone heb jij Gijs![]()
Zal je zien,... koop ik een iPhone komt er dit najaar een nieuwe
Het ergste is nog dat Sjo luistert naar die onzinquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Witte 32GB 3GS
Apple komt om het jaar met iets nieuws. Dat is hun strategie om het prijspeil gelijk te houden.Dat betekent niet dat de oude modellen meteen verouderd zijn. Sinds ik mijn MacBook Pro heb zijn er ook alweer 3 nieuwe modellen verschenen.
De 4G is nog niet eens officieel aangekondigd. Volgende conferentie is pas na de zomer, als een nieuwe iPhone wordt aangekondigd dan duurt het nog minstens een half jaar voordat hij in de VS op de markt komt, en daarna nog een aantal maanden voordat hij naar Europa komt. Dan zit je contract er alweer bijna op.
Mooiste van de iPhone is de software. En in juli verschijnt wel een nieuwe versie van de OS. 4.0.
Apps zijn ook zooooo geweldig. Je kunt hem helemaal naar eigen smaak inrichten. En die bedieningIk heb met de Blackberry vergelijkingsmateriaal. En hiervoor een HTC gehad. En over die 2 kan ik slecht 1 ding zeggen =
Mijn Nokia van 10 jaar geleden kon ik ook synchroniseren met mijn PC voor onder andere agenda. Synchroniseren met je PC is standaard.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:45 schreef Strolie75 het volgende:
Gijs, Apple heeft 10.000 duizenden apps die je supermakkelijk kunt vinden en synchroniseren via de iTunes Store. Vandaag nog heerlijke Apps van Nespresso en de Rabobank gedownload. Sowiezo gaat het synchroniseren van foto's, muziek, contactgegevens, agenda's naadloos.
Ik klik maximaal twee keer om een 'app' te gebruiken op mijn Nokiaquote:Daarnaast is het OS zo intuitief en makkelijke. Ik heb nog nooit de handleiding hoeven te raadplegen of op Internet iets op te zoeken. Het is allemaal zo logisch en met 3x klikken geregeld.
De DS is geen telefoon dus irrelevant in deze discussie.quote:iPhone is op dit moment een volwaardig gamesplatform, met een beter touchscreen en mooiere games dan de DS.
Volg je hart Gijs. Ga je voor de iPhone.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:45 schreef Chocobo het volgende:!
Al die meningen. Ik vind het zo moeilijk. Ik vind de iPhone prachtig, maar ben ook al regelmatig op de N900 uitgekomen tijdens online zoektochten!
Mijn hart zegt inderdaad iPhone,... al maanden. Ik probeer een reden te bedenken waarom niet, maar kom er niet op. Wat bedoel je trouwens met Nescafe en Rabobank apps,... kan je dat toelichten? Kostte dat geld?quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Volg je hart Gijs. Ga je voor de iPhone.
Misschien niet de (op puur technisch gebied) beste of meest uitgebreide telefoon. Maar de iPod was ook niet de "beste" mp3-spelers. Maar er is een reden dat Apple met hun producten steevast de markt veroveren. Alles klopt er gewoon aan: design, techniek, OS, software, gemak, etc. Het is een compleet pakket heerlijkheid.![]()
Waarom moet je dan nog overal apps voor downloaden?quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Volg je hart Gijs. Ga je voor de iPhone.
Misschien niet de (op puur technisch gebied) beste of meest uitgebreide telefoon. Maar de iPod was ook niet de "beste" mp3-spelers. Maar er is een reden dat Apple met hun producten steevast de markt veroveren. Alles klopt er gewoon aan: design, techniek, OS, software, gemak, etc. Het is een compleet pakket heerlijkheid.![]()
Gijs... Wat de F. File sharing? Vage sites? Ik haal alles uit de Ovi Store van Nokia, direct op mijn telefoon. Niets synchroniseren ook. Het lijkt soms alsof je van de Pocketline Swing direct naar de iPhone bent gegaan en alle ontwikkelingen er tussen gemist hebtquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:51 schreef Strolie75 het volgende:
Het is trouwens niet alleen de iPhone. Maar de hele synchronisatie en uploaden gebeurt via iTunes. Heerlijke softwareNooit gezeik met drivers, vage site of file sharing programma's.
Die post van hem was inderdaad erg goedquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom moet je dan nog overal apps voor downloaden?
Wel een sterke Sjo post trouwens. Kudo's.
Standaard meuk zit erop: Safari, Agenda, contactpersonen, rekenmachine, etc etc etc.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom moet je dan nog overal apps voor downloaden?
Wel een sterke Sjo post trouwens. Kudo's.
Noem anders een telefoon die dat niet heeft.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Standaard meuk zit erop: Safari, Agenda, contactpersonen, rekenmachine, etc etc etc.
Maar daarna kun je hem helemaal zelf aanpassen. Ik heb er OV-programma's op, financiele software, vakantiedingen (plattegronden metro's en vliegvelden, LP reisgidsen), Linkedin, Photobucket, Tumbler, Twitter, etc. En je hebt zoveel keus dat je altijd wel iets vindt wat perfect bij je past.
Rabobank => Rekeningoverzicht, geld overmaken,zeg maar Internetbankieren.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:50 schreef Chocobo het volgende:
Mijn hart zegt inderdaad iPhone,... al maanden. Ik probeer een reden te bedenken waarom niet, maar kom er niet op. Wat bedoel je trouwens met Nescafe en Rabobank apps,... kan je dat toelichten? Kostte dat geld?
Ik verdiep me niet meer in andere telefoons. Ik zou niet weten waarom. iPhone doet alles wat ik wil/wens...en meer.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Noem anders een telefoon die dat niet heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |