Schat... De manier waarop je reageerde straalt nou niet bepaald zelfverzekerdheid uit. Niet dat jouw reactie heel vreemd is, je voelt je immers weer zo klein als toen, maar doe nou niet alsof je alles achter je hebt gelaten. Uit je reactie blijkt dat het nog vrij diep zit. Haar zielige lachje was hoogstwaarschijnlijk ook slecht een meelijwekkend lachje. Ze had verwacht dat je ondertussen wel wat steviger in je schoenen zou staan denk ik.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:12 schreef Ellatjuh het volgende:
h
beetje jammer dat 1 van die gene die mij peste nu in mn straat woont(zie dat wijf niet vaak) maar laats zag ik der weer,en ze zei: heej, hoe gaat het met je?
voelde weer boosheid en had zoiets van: flikker op dat meen je niet.
dus ben doorgelopen zonder iets te zeggen of om te kijken.
achter mij hoorde ik der zenuwachtig lachen van: hmzzz ze is nog steeds boos..
maar ik voelde mij zo krachtig en het was zo mooi dat ik nu sterker was dan zij,,
fijn dat ze afdroop en nu weet ze der plek, hoef geen mensen die me jaren lang pijn hebben gedaan.
kan ze missen als kiespijn!!
denk dat ik jaren terug met een rood hoofd onzeker was blijven staan.
Dat dus. Het is gewoon erg standaard om te zeggen dat je op blondjes of brunettes valt. En dan hebben we het niet over het haar zelf, maar meer over het type vrouw (qua uitstraling) dat wij bij die haarkleur associëren. Rood haar heeft hierbij echt geen nadeel. Misschien zelfs een voordeel omdat het zo weinig voorkomt, waardoor we je minder makkelijk in een hokje kunnen stoppen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:25 schreef keesjeislief het volgende:
Misschien is het wel zo dat jongeren dat minder snel doen vanwege allerlei rolmodellen e.d. waardoor je een beetje een scheef beeld hebt gekregen, maar het is toch echt waar hoor..
IKquote:Op zondag 2 mei 2010 17:40 schreef Merel547 het volgende:
Ik heb rood/blond haar, (gelukkig niet van dat felle rood) en voel me dus echt onzeker. Want wie vind dat nou mooi?
Gelukkig heb ik ook niet van dat knalrode haar.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:21 schreef Beach het volgende:
TS, ik vind rood haar toevallig wel okee.
Okee echt knalrood minder; maar koperachtig is niks mis mee.
Verder moet je proberen het verleden achter je te laten.
Op dit moment belemmert het je alleen maar ipv dat het je verder helpt.
Heb je er ooit aan gedacht om (voor jezelf) de pesters te vergeven?
Dat heb ik zelf wel gedaan (voor mezelf, niet tegen hun gezegd) op een gegeven moment, en dat kan helpen.
Ik kan je denk ik wel vertellen waarom; omdat je diep van binnen nog steeds een beetje bent/voelt zoals dat meisje dat gepest werd.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:46 schreef Merel547 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik ook niet van dat knalrode haar.
Ik probeer het ook , weet ook niet waarom het me belemmert terwijl alles nou juist positiever is qua dat gebied.
Voor de overige posters, ik kan zo een pic posten
Doe dan.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:46 schreef Merel547 het volgende:
Goed plan!quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:46 schreef Merel547 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |