Ik idd ook, al vraag ik me achteraf af of het voor hun niet onhandig is.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:10 schreef Cat22 het volgende:
Ik kreeg gisteren een mail van DTH: ze hadden per ongeluk alle donaties van deze maand dubbel afgeschreven. Volgende maand incasseren ze daarom niks om het te compenseren. Ik heb ze maar gemeld dat ze volgende maand gewoon weer bij mij mogen cashen en dat dit bedrag een extra donatie is.
Als het voor hen te lastig is dan hoor ik het wel, maak ik een andere keer wel iets extra's over. Het aanbod ligt er in ieder geval.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik idd ook, al vraag ik me achteraf af of het voor hun niet onhandig is.
Ik bedoel om tussen alle donateurs er een paar uit te vissen die je wel mag cashen
Mail terug: wordt te lastig voor hen. Dan stort ik wel apart iets extras.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als het voor hen te lastig is dan hoor ik het wel, maak ik een andere keer wel iets extra's over. Het aanbod ligt er in ieder geval.
Heb ik idd ook maar gedaanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mail terug: wordt te lastig voor hen. Dan stort ik wel apart iets extras.
Ik zag vandaag weer de fleece dekentjes bij de Action liggen, misschien ga ik er nog een stel kopen voor als we weer gaan beessies knuffen.
Roep maar een datum.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb ik idd ook maar gedaan![]()
Ik hoop dat ze die 50000 gaan halen, da's wel de vereiste voordat ze uberhaupt een paal de grond in mogen slaan![]()
En wanneer gaan we weer?
Heb ik een BBQ-weekendquote:
Ah de rapporten, dat vind ik ook nog steeds gek jaquote:Op maandag 31 mei 2010 21:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Ze gaan opnieuw naar de rechter en menen een goede kans te hebben![]()
http://www.dierenthuis.nl(...)il.php?nieuws_id=760
Woohooquote:Op maandag 31 mei 2010 @ 21:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Ze gaan opnieuw naar de rechter en menen een goede kans te hebben![]()
http://www.dierenthuis.nl(...)il.php?nieuws_id=760
Wat goed!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:14 schreef Fuzzy4 het volgende:
Ik ben vrijwilligster bij Dierenthuis dus ik ga er heen. Ze vinden het fijn als er mensen komen. Zodat ze niet alleen tegenover die buurman staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |