Puma Suede Blue/Red Conditie: zo goed als nieuw.
Europese maat: 41.
Vraagprijs: ¤ 45,-
Deze sneakers zijn zo goed als nieuw, ik heb ze slechts enkele malen gedragen.
De prijs is exclusief verzendkosten; bij verzending komen de verzendkosten volledig voor rekening van de koper.
![]()
![]()
Nike "Friendly football pack"Conditie: gedragen.
Europese maat: 42
Vraagprijs: ¤ 60,-
Hoewel de conditie van deze sneakers 'gedragen' is zijn ze echt nog in prima staat. Er zijn enkele lichte gebruikssporen, maar geen beschadigingen. Afkomstig uit de Friendly Football Pack.
De prijs is exclusief verzendkosten; bij verzending komen de verzendkosten volledig voor rekening van de koper.
![]()
![]()
Asics Gel Lyte IIIConditie: gedragen.
Europese maat: 41
Vraagprijs: ¤ 50,-
Enkele gebruikssporen maar ik ben er altijd voorzichtig mee geweest; geen beschadigingen.
![]()
![]()
Nudie Jeans Big Bengt Flat IndigoConditie: zo goed als nieuw.
Maat: W32, L32.
Vraagprijs: ¤ 55,-
Geen beschadigingen. Dit model valt wat baggy.
"This model is a loosely tapered model with a narrow foot and a narrow yoke. Turkish heavy weight 13,5oz fabric washed down to mid blue shade. Fading indigo back pocket embo. Made in Italy"Meer info over dit model kun je opzoeken via nudiejeans punt com slash shop
![]()
![]()
Zara Man bruine leren jas, maat mConditie: gedragen.
Vraagprijs; ¤ 65,-
Maat 48/50 (M)
Deze jas heeft wat gebruikssporen; wat lichte beschadigingen, krasjes, op de mouwen. Zie foto 3 voor een voorbeeld. Komt met een afritsbare kraag.
De prijs is exclusief verzendkosten; bij verzending komen de verzendkosten volledig voor rekening van de koper. Kijk ook eens bij mijn andere advertenties.
![]()
![]()
Ophalen kan in Breda
[ Bericht 2% gewijzigd door Kalkbrenner op 03-05-2010 12:05:54 ]