quote:Op zondag 2 mei 2010 16:18 schreef Zwansen het volgende:
Ajax wederom de topscorer, wederom geen kampioen.
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mensen uit Limburg niet net eens zeiken fatsoenlijk kunnen schrijven.
Wat zit jij nou hem telkens te schijten dan. Ga een naar je eigen wedstrijd kijken.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:17 schreef patrickpsv het volgende:
het moet heel gek lopen wil het nog misgaan
Feyenoord had een kans gehad als het een echte finale was. Nu met de 2-0 achterstand prikt Ajax er sowieso eentje bij en ik zie Feyenoord niet 4x scoren tegen onze verdediging.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:17 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Invloed op de bekerfinale volgende week, anyone?
Feyenoord is los en Ajax zeer teleurgesteld.
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:19 schreef okeman het volgende:
[..]
Wat zit jij nou hem telkens te schijten dan. Ga eens naar je eigen wedstrijd kijken.
Serieus, doet het niet pijn aan je ogen? leer schrijvenquote:Op zondag 2 mei 2010 16:17 schreef LimboFan het volgende:
Ajacieden die niet tegen hun verlies kunnen en daarom maar moeten zijken op de feyenoorders![]()
Bahia 6-2
Ja, 38 al.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:18 schreef Happel het volgende:
Wat een doelpuntenfestijn vandaag. Kolere.
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:19 schreef okeman het volgende:
[..]
Wat zit jij nou hem telkens te schijten dan. Ga een naar je eigen wedstrijd kijken.
Trauma's, kerel. Trauma's.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hoezo, dat maakt voor de eindstand toch niks uit?
Ben al lang blij dat we weer een keertje in de CL kunnen gaan optredenquote:Op zondag 2 mei 2010 16:19 schreef Tauchmeister het volgende:
Hoe voelt dat nou Ajacieden, zes jaar op rij geen kampioen worden?
En dan zo boos zijn om op schrijffouten te moeten zeikenquote:Op zondag 2 mei 2010 16:19 schreef Santello het volgende:
[..]
Serieus, doet het niet pijn aan je ogen? leer schrijven
Verliezen met 1 puntje zou ik niet meteen een drama resultaat noemen... volgend jaar beterquote:Op zondag 2 mei 2010 16:19 schreef mikerw het volgende:
en weer verliest ajax, weer een andere trainer nodig natuurlijk. Ga maar weer miljoenen uitgeven, misschien ooit nog eens kampioen.
En vertonghen die vertrekt en misschien de steekquote:Op zondag 2 mei 2010 16:20 schreef Buitendam het volgende:
Ik vrees voor Ajax dat ze het dit jaar hadden móeten doen. Met een eventueel vertrek van Suarez zullen zij de ploeg zijn die het meest zal inleveren, gok ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |