als je het spel opslaat zie je hoeveel % je hebtquote:Op zondag 2 mei 2010 14:51 schreef Crazy-M het volgende:
ben al best ver in het spel (denk ik)
Heb die 3 leiders op dak van hotel al gekild
Maar hoeveel % heb je wanneer je alleen de verhaallijn doorloopt? Ik heb het spel zelf (nog) niet maar vaak zit je dan nog lang niet op 100%quote:Op zondag 2 mei 2010 14:52 schreef Dulk het volgende:
[..]
als je het spel opslaat zie je hoeveel % je hebt
had ik maar niet gedaanquote:Op zondag 2 mei 2010 14:52 schreef Dulk het volgende:
[..]
als je het spel opslaat zie je hoeveel % je hebt
hidden packages zoeken en alles van de regering naar de klote helpen (watertorens, propaganda karren, transformator dingentjes, enz, enz.)quote:Op zondag 2 mei 2010 18:11 schreef Droathoah het volgende:
Nu ben ik bijv in een Civilian Village zit ik op 89%, wat moet ik doen om 100% te halen?
Tjah, zit ergens bij een city, 50%. Is de city waar je die kop van dat standbeeld heen moet brengen.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:11 schreef Droathoah het volgende:
Nu ben ik bijv in een Civilian Village zit ik op 89%, wat moet ik doen om 100% te halen?
Die heb ik ook gedaan nu. 0 keer dood.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:23 schreef Dulk het volgende:
ik heb die hele grote haven in midden ook maar eens 100% completed, wat een werk zeg
ja en ik had nog nooit in de tank gezeten, gelijk weer een unique vehicle (89 nu)quote:Op zondag 2 mei 2010 21:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die heb ik ook gedaan nu. 0 keer dood.![]()
Tankie pakken en rijden maar.
62% 55 uur.
nu wordt het pas chaosquote:Op maandag 3 mei 2010 06:54 schreef Crazy-M het volgende:
President gekild, nu nog zien te ontsnappen daar
Mount Rushmore ... is toch verblijf van die president ?quote:Op maandag 3 mei 2010 08:19 schreef DaFan het volgende:
Gisteren bij 'Mount Rushmore' gekeken eindelijk. Wel de coolste basis tot nu toe die ik ben tegengekomen, met 3x kabelbaan, veel hoogteverschil etc... Trouwens ook verdacht veel militaire basissen daar rechtsonder op dat eiland (= alleen maar).
Zit tegen de 30% aan....
Tank, waar?
ja kloptquote:Op maandag 3 mei 2010 08:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mount Rushmore ... is toch verblijf van die president ?
Of vergis ik me nu
ok hahaquote:Op maandag 3 mei 2010 09:10 schreef DaFan het volgende:
Eiland helemaal rechtsonder zie je zo'n rondje, dat is iets waar je niet in kan, maar de basis die erbij hoort is erg mooi opgezet + je eindigt bij een 'Mount Rushmore' = 3 gezichten op een berg.
Crazy-M, dit is Mount Rushmore;
[ afbeelding ]
Edit; en of het het verblijf van de president ingame is weet ik niet...ik heb de 3e Agency mission nog niet eens gedaan (White Tiger)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |