Als je dit niet aan zag komen heb je weinig mensen gesproken de laatste wekenquote:Op zondag 2 mei 2010 14:20 schreef Laydina het volgende:
Het schijnt echt fucking, maar dan ook fucking druk te zijn in de stad. Oude markt is helemaal al vol. Evt nog van Heekplein en het station waar je nog een beetje kan staan. Voor de rest is het vol. En natuurlijk de regen. Dan maar of thuis kijken of niet kijken
Ik heb ooit een Composite naar Scart converter gekocht, maar mijn laptop heeft alleen zwartwit beeld op m'n TV. Misschien is het signaal niet sterk genoeg....quote:Op zondag 2 mei 2010 14:19 schreef TAV74 het volgende:
Zo de laptop met officiele eredivisie live stream misschien maar even achter de tv gooien..
Nadeel is dat ik verder niet kan internetten als ik hem achter de tv gooi. Dus ik gok toch dat ik langs de lijn en schakeluitzending ga doen.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb ooit een Composite naar Scart converter gekocht, maar mijn laptop heeft alleen zwartwit beeld op m'n TV. Misschien is het signaal niet sterk genoeg....
Ik kijk gewoon achter de computer met het geluid aangesloten op mijn stereotoren.
quote:Op zondag 2 mei 2010 14:24 schreef Duderella het volgende:
Sun ik heb heel raar over je gedroomd vannacht! We waren op mijn werk, maar tegelijkertijd in Moskou. Jij was een collega, en kondigde aan dat je voor 25% ging werken. Vervolgens veranderde je in een witte kat die op schoot wilde. Tav maakte intussen en fotoportfolio rond het thema 'Water' en wilde dat ik dat beoordeelde. Ik fietste verder rond in een jurkje en met een rood hoedje op, dat de hele tijd dreigde af te waaien.
Toen werd ik wakker.
Minder wodka met Russen drinken.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:24 schreef Duderella het volgende:
Sun ik heb heel raar over je gedroomd vannacht! We waren op mijn werk, maar tegelijkertijd in Moskou. Jij was een collega, en kondigde aan dat je voor 25% ging werken. Vervolgens veranderde je in een witte kat die op schoot wilde. Tav maakte intussen en fotoportfolio rond het thema 'Water' en wilde dat ik dat beoordeelde. Ik fietste verder rond in een jurkje en met een rood hoedje op, dat de hele tijd dreigde af te waaien.
Toen werd ik wakker.
Dat kijken we hier ookquote:Op zondag 2 mei 2010 14:25 schreef golfer het volgende:
Ik kijk gewoon op de TV naar Eredivisie Live 1 met het schakelprogramma.
wahahaquote:Op zondag 2 mei 2010 14:24 schreef Duderella het volgende:
Toen werd ik wakker.
Aan ons zal het niet liggen.quote:
Morning!quote:Op zondag 2 mei 2010 14:24 schreef Duderella het volgende:
Toen werd ik wakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |