Als je dit niet aan zag komen heb je weinig mensen gesproken de laatste wekenquote:Op zondag 2 mei 2010 14:20 schreef Laydina het volgende:
Het schijnt echt fucking, maar dan ook fucking druk te zijn in de stad. Oude markt is helemaal al vol. Evt nog van Heekplein en het station waar je nog een beetje kan staan. Voor de rest is het vol. En natuurlijk de regen. Dan maar of thuis kijken of niet kijken
Ik heb ooit een Composite naar Scart converter gekocht, maar mijn laptop heeft alleen zwartwit beeld op m'n TV. Misschien is het signaal niet sterk genoeg....quote:Op zondag 2 mei 2010 14:19 schreef TAV74 het volgende:
Zo de laptop met officiele eredivisie live stream misschien maar even achter de tv gooien..
Nadeel is dat ik verder niet kan internetten als ik hem achter de tv gooi. Dus ik gok toch dat ik langs de lijn en schakeluitzending ga doen.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb ooit een Composite naar Scart converter gekocht, maar mijn laptop heeft alleen zwartwit beeld op m'n TV. Misschien is het signaal niet sterk genoeg....
Ik kijk gewoon achter de computer met het geluid aangesloten op mijn stereotoren.
quote:Op zondag 2 mei 2010 14:24 schreef Duderella het volgende:
Sun ik heb heel raar over je gedroomd vannacht! We waren op mijn werk, maar tegelijkertijd in Moskou. Jij was een collega, en kondigde aan dat je voor 25% ging werken. Vervolgens veranderde je in een witte kat die op schoot wilde. Tav maakte intussen en fotoportfolio rond het thema 'Water' en wilde dat ik dat beoordeelde. Ik fietste verder rond in een jurkje en met een rood hoedje op, dat de hele tijd dreigde af te waaien.
Toen werd ik wakker.
Minder wodka met Russen drinken.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:24 schreef Duderella het volgende:
Sun ik heb heel raar over je gedroomd vannacht! We waren op mijn werk, maar tegelijkertijd in Moskou. Jij was een collega, en kondigde aan dat je voor 25% ging werken. Vervolgens veranderde je in een witte kat die op schoot wilde. Tav maakte intussen en fotoportfolio rond het thema 'Water' en wilde dat ik dat beoordeelde. Ik fietste verder rond in een jurkje en met een rood hoedje op, dat de hele tijd dreigde af te waaien.
Toen werd ik wakker.
Dat kijken we hier ookquote:Op zondag 2 mei 2010 14:25 schreef golfer het volgende:
Ik kijk gewoon op de TV naar Eredivisie Live 1 met het schakelprogramma.
wahahaquote:Op zondag 2 mei 2010 14:24 schreef Duderella het volgende:
Toen werd ik wakker.
Aan ons zal het niet liggen.quote:
Morning!quote:Op zondag 2 mei 2010 14:24 schreef Duderella het volgende:
Toen werd ik wakker.
Die zit bij mij ook in het TV-pakket. Dus ook heel even gekeken naar die zender. Ze kijken niet echt vrolijk daar op dit moment en onder in beeld al die tekst dat er straks gehuldigd gaat worden.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Wij kijken misschien wel de leukste tv op dit moment: het publiek in de Grolschveste op RTVOost
34 wedstrijden, Ajax heeft het gewoon in de eerste seizoenshelft laten liggen.quote:
Je onderbewustzijn maakt je duidelijk dat je toch een leuk mens met een fladderjurkje wilt zijnquote:Op zondag 2 mei 2010 14:24 schreef Duderella het volgende:
Toen werd ik wakker.
Ja eens. Maar tochquote:Op zondag 2 mei 2010 14:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
34 wedstrijden, Ajax heeft het gewoon in de eerste seizoenshelft laten liggen.
Zo is dat.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:57 schreef borisz het volgende:
Ja eens. Maar toch. Relativeren doen we morgen weer
.
Het was terecht rood, ik kan er niet anders van maken.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo is dat.
Nu is Blom natuurlijk gewoon door die vreselijk Kessler geïnstrueerd om rood te geven en zijn club kampioen te maken.
Betekende wel dat ik tachtig foto's van een lekkend plafond van een viaduct moest bekijken.quote:
Reken maar dat ik dat wil zijn!quote:Op zondag 2 mei 2010 14:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je onderbewustzijn maakt je duidelijk dat je toch een leuk mens met een fladderjurkje wilt zijn
De zon schijnt hier! Ik ga zo eens aan de slag op het balkon
Tja...zolang NAC niet scoort hebben we er niets aan.quote:
Om ca. 16:25 uur is alles beslist.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:07 schreef Duderella het volgende:
Is het al beslist jongens, met de voetbal?
Het zou nog fijner zijn als het 1-1 werd.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Zou fijn zijn als Twente met 0-2 de pauze zou ingaan
inderdaad, doet hij goed!quote:Op zondag 2 mei 2010 15:15 schreef golfer het volgende:
Mooie goal van Pantelic. 0-3. Maar ja...
3x keer dat Ajax met 100+ goals geen kampioen wordt volgens mij.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
inderdaad, doet hij goed!
Zou er ooit een ploeg met zo'n bizar doelsaldo geen kampioen geworden zijn![]()
Onvoorstelbaar. Ben wel trots op de 2e seizoenshelft van Ajax, ongehoord wat een serie!quote:Op zondag 2 mei 2010 15:20 schreef borisz het volgende:
[..]
3x keer dat Ajax met 100+ goals geen kampioen wordt volgens mij.
ik zal 's wat foto's maken!quote:Op zondag 2 mei 2010 15:07 schreef Duderella het volgende:
[..]
Reken maar dat ik dat wil zijn!Maar het zal wel een droom blijven, vrees ik.
![]()
Succes met de groene vingers! Heb je grote bakken gekocht?
Is het al beslist jongens, met de voetbal?
Ja doe! Ik ben überhaupt wel benieuwd naar jullie dakterras. Had je vorig jaar nou ook zoveel spullies gekweekt?quote:Op zondag 2 mei 2010 15:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
ik zal 's wat foto's maken!
Ik praat gewoon over het voetbalgewauwel heen hoor, jongens! Ik volg het ganz nicht
4-2, maar who caresquote:Op zondag 2 mei 2010 15:46 schreef Stereotomy het volgende:
3-2 voor feyenoord
Bij FC Grotelul jaquote:Op zondag 2 mei 2010 15:56 schreef borisz het volgende:
Je moet het positief zien Steer. AZ mag twee extra duels in Europa spelen.
Leuke ploegjes als Port Talbot Town, Shakhter Karaganda en FK Vėtraquote:
Hopelijk blijft Jol iigquote:Op zondag 2 mei 2010 16:08 schreef TAV74 het volgende:
pfff, en weer geen kampioenschap voor Ajax. Zul je zien dat ze weer leeglopen en het volgend jaar weer totaal verkloten.
Wel erg mooi voor Twente.
Ik weet het niet, volgens mij rust er een vloek op de 3e ster.quote:
gefeliciteerd.quote:
Tja, Ajax heeft het al 29 keer mee gemaakt, dus dan is een ander een keer aan de beurt hequote:Op zondag 2 mei 2010 16:24 schreef golfer het volgende:
Nou ja, leuk hoor. Na 45 jaar bestaan een keertje kampioen.
Volgend jaar zijn wij gewoon weer aan de beurt.
daar hoef ik alleen maar de deur voor uit te lopen.quote:
Grolsch.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:41 schreef borisz het volgende:
Omzet van Grolsch zal wel verdubbelen dit jaar
Ik heb niets met voetbal, maar dat ze kampioen zijn vind ik wel leuk voor zequote:
Ik heb vorig jaar ook zo'n plantje gehaald en het zag er absoluut beeldig en erg culinair verantwoord uit. Maar die tomaatjes waren vies!quote:Op zondag 2 mei 2010 16:47 schreef DarkElf het volgende:
Ik heb wel een snoeptomaatplantje gekocht van de week, ben benieuwd of we daar iets meekunnen.
quote:Op zondag 2 mei 2010 17:14 schreef LieLie het volgende:
Leuk voor Twente
Wij waren naar Groningen, wilde eigenlijk ook hardloopschoenen kopen, maar beide winkels hadden geen koopzondag![]()
Morgenweer uitzwaaien, gaat nu een weekje naar het Spaanse buitenland
echt?quote:Op zondag 2 mei 2010 17:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar ook zo'n plantje gehaald en het zag er absoluut beeldig en erg culinair verantwoord uit. Maar die tomaatjes waren vies!Heel heel erg vies.
We waren in Assen naar het Drents museum geweest, en in Groningen was het koopzondagquote:Op zondag 2 mei 2010 17:17 schreef Duderella het volgende:
Lein en kaas, hoe was het fietsdiner?
Waarom Groningen Lie? Zou me kunnen voorstellen dat je daar in je vrijetijd nou net níet naartoe zou gaan, met al je doordeweekse gereis!
Hij gaat van alles bezichtigen, met twee collega historici.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:17 schreef Braamyo het volgende:
[..]wat lekker, het spaanse land is op het moment echt goed vertoeven !
Nog wat leuks gepland daar of gewoon maximaal ontspannen?
quote:Op zondag 2 mei 2010 17:20 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hij gaat van alles bezichtigen, met twee collega historici.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |