Als je dit niet aan zag komen heb je weinig mensen gesproken de laatste wekenquote:Op zondag 2 mei 2010 14:20 schreef Laydina het volgende:
Het schijnt echt fucking, maar dan ook fucking druk te zijn in de stad. Oude markt is helemaal al vol. Evt nog van Heekplein en het station waar je nog een beetje kan staan. Voor de rest is het vol. En natuurlijk de regen. Dan maar of thuis kijken of niet kijken
Ik heb ooit een Composite naar Scart converter gekocht, maar mijn laptop heeft alleen zwartwit beeld op m'n TV. Misschien is het signaal niet sterk genoeg....quote:Op zondag 2 mei 2010 14:19 schreef TAV74 het volgende:
Zo de laptop met officiele eredivisie live stream misschien maar even achter de tv gooien..
Nadeel is dat ik verder niet kan internetten als ik hem achter de tv gooi. Dus ik gok toch dat ik langs de lijn en schakeluitzending ga doen.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb ooit een Composite naar Scart converter gekocht, maar mijn laptop heeft alleen zwartwit beeld op m'n TV. Misschien is het signaal niet sterk genoeg....
Ik kijk gewoon achter de computer met het geluid aangesloten op mijn stereotoren.
quote:Op zondag 2 mei 2010 14:24 schreef Duderella het volgende:
Sun ik heb heel raar over je gedroomd vannacht! We waren op mijn werk, maar tegelijkertijd in Moskou. Jij was een collega, en kondigde aan dat je voor 25% ging werken. Vervolgens veranderde je in een witte kat die op schoot wilde. Tav maakte intussen en fotoportfolio rond het thema 'Water' en wilde dat ik dat beoordeelde. Ik fietste verder rond in een jurkje en met een rood hoedje op, dat de hele tijd dreigde af te waaien.
Toen werd ik wakker.
Minder wodka met Russen drinken.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:24 schreef Duderella het volgende:
Sun ik heb heel raar over je gedroomd vannacht! We waren op mijn werk, maar tegelijkertijd in Moskou. Jij was een collega, en kondigde aan dat je voor 25% ging werken. Vervolgens veranderde je in een witte kat die op schoot wilde. Tav maakte intussen en fotoportfolio rond het thema 'Water' en wilde dat ik dat beoordeelde. Ik fietste verder rond in een jurkje en met een rood hoedje op, dat de hele tijd dreigde af te waaien.
Toen werd ik wakker.
Dat kijken we hier ookquote:Op zondag 2 mei 2010 14:25 schreef golfer het volgende:
Ik kijk gewoon op de TV naar Eredivisie Live 1 met het schakelprogramma.
wahahaquote:Op zondag 2 mei 2010 14:24 schreef Duderella het volgende:
Toen werd ik wakker.
Aan ons zal het niet liggen.quote:
Morning!quote:Op zondag 2 mei 2010 14:24 schreef Duderella het volgende:
Toen werd ik wakker.
Die zit bij mij ook in het TV-pakket. Dus ook heel even gekeken naar die zender. Ze kijken niet echt vrolijk daar op dit moment en onder in beeld al die tekst dat er straks gehuldigd gaat worden.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Wij kijken misschien wel de leukste tv op dit moment: het publiek in de Grolschveste op RTVOost
34 wedstrijden, Ajax heeft het gewoon in de eerste seizoenshelft laten liggen.quote:
Je onderbewustzijn maakt je duidelijk dat je toch een leuk mens met een fladderjurkje wilt zijnquote:Op zondag 2 mei 2010 14:24 schreef Duderella het volgende:
Toen werd ik wakker.
Ja eens. Maar tochquote:Op zondag 2 mei 2010 14:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
34 wedstrijden, Ajax heeft het gewoon in de eerste seizoenshelft laten liggen.
Zo is dat.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:57 schreef borisz het volgende:
Ja eens. Maar toch. Relativeren doen we morgen weer
.
Het was terecht rood, ik kan er niet anders van maken.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo is dat.
Nu is Blom natuurlijk gewoon door die vreselijk Kessler geïnstrueerd om rood te geven en zijn club kampioen te maken.
Betekende wel dat ik tachtig foto's van een lekkend plafond van een viaduct moest bekijken.quote:
Reken maar dat ik dat wil zijn!quote:Op zondag 2 mei 2010 14:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je onderbewustzijn maakt je duidelijk dat je toch een leuk mens met een fladderjurkje wilt zijn
De zon schijnt hier! Ik ga zo eens aan de slag op het balkon
Tja...zolang NAC niet scoort hebben we er niets aan.quote:
Om ca. 16:25 uur is alles beslist.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:07 schreef Duderella het volgende:
Is het al beslist jongens, met de voetbal?
Het zou nog fijner zijn als het 1-1 werd.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Zou fijn zijn als Twente met 0-2 de pauze zou ingaan
inderdaad, doet hij goed!quote:Op zondag 2 mei 2010 15:15 schreef golfer het volgende:
Mooie goal van Pantelic. 0-3. Maar ja...
3x keer dat Ajax met 100+ goals geen kampioen wordt volgens mij.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
inderdaad, doet hij goed!
Zou er ooit een ploeg met zo'n bizar doelsaldo geen kampioen geworden zijn![]()
Onvoorstelbaar. Ben wel trots op de 2e seizoenshelft van Ajax, ongehoord wat een serie!quote:Op zondag 2 mei 2010 15:20 schreef borisz het volgende:
[..]
3x keer dat Ajax met 100+ goals geen kampioen wordt volgens mij.
ik zal 's wat foto's maken!quote:Op zondag 2 mei 2010 15:07 schreef Duderella het volgende:
[..]
Reken maar dat ik dat wil zijn!Maar het zal wel een droom blijven, vrees ik.
![]()
Succes met de groene vingers! Heb je grote bakken gekocht?
Is het al beslist jongens, met de voetbal?
Ja doe! Ik ben überhaupt wel benieuwd naar jullie dakterras. Had je vorig jaar nou ook zoveel spullies gekweekt?quote:Op zondag 2 mei 2010 15:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
ik zal 's wat foto's maken!
Ik praat gewoon over het voetbalgewauwel heen hoor, jongens! Ik volg het ganz nicht
4-2, maar who caresquote:Op zondag 2 mei 2010 15:46 schreef Stereotomy het volgende:
3-2 voor feyenoord
Bij FC Grotelul jaquote:Op zondag 2 mei 2010 15:56 schreef borisz het volgende:
Je moet het positief zien Steer. AZ mag twee extra duels in Europa spelen.
Leuke ploegjes als Port Talbot Town, Shakhter Karaganda en FK Vėtraquote:
Hopelijk blijft Jol iigquote:Op zondag 2 mei 2010 16:08 schreef TAV74 het volgende:
pfff, en weer geen kampioenschap voor Ajax. Zul je zien dat ze weer leeglopen en het volgend jaar weer totaal verkloten.
Wel erg mooi voor Twente.
Ik weet het niet, volgens mij rust er een vloek op de 3e ster.quote:
gefeliciteerd.quote:
Tja, Ajax heeft het al 29 keer mee gemaakt, dus dan is een ander een keer aan de beurt hequote:Op zondag 2 mei 2010 16:24 schreef golfer het volgende:
Nou ja, leuk hoor. Na 45 jaar bestaan een keertje kampioen.
Volgend jaar zijn wij gewoon weer aan de beurt.
daar hoef ik alleen maar de deur voor uit te lopen.quote:
Grolsch.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:41 schreef borisz het volgende:
Omzet van Grolsch zal wel verdubbelen dit jaar
Ik heb niets met voetbal, maar dat ze kampioen zijn vind ik wel leuk voor zequote:
Ik heb vorig jaar ook zo'n plantje gehaald en het zag er absoluut beeldig en erg culinair verantwoord uit. Maar die tomaatjes waren vies!quote:Op zondag 2 mei 2010 16:47 schreef DarkElf het volgende:
Ik heb wel een snoeptomaatplantje gekocht van de week, ben benieuwd of we daar iets meekunnen.
quote:Op zondag 2 mei 2010 17:14 schreef LieLie het volgende:
Leuk voor Twente
Wij waren naar Groningen, wilde eigenlijk ook hardloopschoenen kopen, maar beide winkels hadden geen koopzondag![]()
Morgenweer uitzwaaien, gaat nu een weekje naar het Spaanse buitenland
echt?quote:Op zondag 2 mei 2010 17:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar ook zo'n plantje gehaald en het zag er absoluut beeldig en erg culinair verantwoord uit. Maar die tomaatjes waren vies!Heel heel erg vies.
We waren in Assen naar het Drents museum geweest, en in Groningen was het koopzondagquote:Op zondag 2 mei 2010 17:17 schreef Duderella het volgende:
Lein en kaas, hoe was het fietsdiner?
Waarom Groningen Lie? Zou me kunnen voorstellen dat je daar in je vrijetijd nou net níet naartoe zou gaan, met al je doordeweekse gereis!
Hij gaat van alles bezichtigen, met twee collega historici.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:17 schreef Braamyo het volgende:
[..]wat lekker, het spaanse land is op het moment echt goed vertoeven !
Nog wat leuks gepland daar of gewoon maximaal ontspannen?
quote:Op zondag 2 mei 2010 17:20 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hij gaat van alles bezichtigen, met twee collega historici.
Heb je thuis dan geen desktop staan?quote:Op zondag 2 mei 2010 17:22 schreef DarkElf het volgende:
ik ben al mijn bestanden maar eens aan het backuppen... moet nu toch echt komende week mijn laptop naar de fabrikant sturen om het scherm te laten maken.
ik zal hem missen
Ik ging hem toch uitzwaaienquote:Op zondag 2 mei 2010 17:22 schreef Braamyo het volgende:
[..]Hij
![]()
Ik dacht dat jij (ook) ging... dan is het niet zo leuk
Ik weet nog dat mijn papa een aantal jaar geleden echt 8 of 9 van die plantjes had, maar die waren gewoon lekker hoorquote:Op zondag 2 mei 2010 17:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar ook zo'n plantje gehaald en het zag er absoluut beeldig en erg culinair verantwoord uit. Maar die tomaatjes waren vies!Heel heel erg vies.
Italie, wat enorm vet !quote:Op zondag 2 mei 2010 17:24 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik ging hem toch uitzwaaien(het is 'ik ga' en 'hij gaat'
)
Tja, werkweek en reisje in de meivakantie zijn vaste prik, is niks nieuws
Maar hij komt vrijdag weer, en woensdag gaan we naar Italië, dus ik ben niet helemaal zielig hoor
Hahaquote:Op zondag 2 mei 2010 17:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee dus maar wel wifi op mijn mobiel gelukkig
2x gewonnen ! Van harte man, enorm goed gedaanquote:
Bluezz, de baby is een heel jongetjequote:
DH mept met een stick tegen een balquote:Op zondag 2 mei 2010 18:22 schreef Braamyo het volgende:
[..]
2x gewonnen ! Van harte man, enorm goed gedaan![]()
Met wat eigenlijkIk gok voetbal, het is immers zondag
niet lekker geslapen vannacht?quote:Op zondag 2 mei 2010 18:46 schreef Sunnythesun het volgende:
pfff nu moet ik echt op gaan houden met in slaap vallen![]()
Niet voldoende gegeten of gedronken?quote:Op zondag 2 mei 2010 18:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Jawel, prima, zeer diep ook. Ik heb zelfs weer liggen knarsen.. Maar ik val steeds weer in slaap
heb afgelopen week een beetje veel energie verspeeldquote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 18:59 schreef Duderella het volgende:
Sun, je hebt gewoon last van het post-schoolkamp-vermoeidheids-syndroom (PSVS).
Bij hem zit ik op rij 1..quote:Op zondag 2 mei 2010 18:59 schreef Duderella het volgende:
Oh hemel, we zitten op rij 2 bij Marc-Marie. Dat is bij Theo Maassen nota bene goed gegaan, maar vroeg of laat zijn we een keer aan de beurt natuurlijk.
Let's shake hands.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:07 schreef golfer het volgende:
Ik heb ernstig last van het GZIWMS.
Geen Zin In Werk Morgen Syndroom
nog een nachtje slapen en je bent weer de fitste vrouw op aard !quote:Op zondag 2 mei 2010 18:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
heb afgelopen week een beetje veel energie verspeeldKan dit ouwe mens niet meer allemaal zo gemakkelijk aan geloof ik
Hé, dit herken ik! Zijn daar ook pilletjes voor? Dit voelt gewoon teveel als een week waarin ik vakantie zou moeten hebben.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:07 schreef golfer het volgende:
Dat heb ik precies zo!quote:Op zondag 2 mei 2010 19:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hé, dit herken ik! Zijn daar ook pilletjes voor? Dit voelt gewoon teveel als een week waarin ik vakantie zou moeten hebben.
Ik zit bijna altijd op rij 1 bij grote en kleinere namen. En ja ben er wel eens uitgepikt. Maar al die mensen die er maar gelijk bang voor zijnquote:Op zondag 2 mei 2010 19:07 schreef LieLie het volgende:
Ik heb een keer precies in het midden op de eerste rij gezeten bij Guzman, niks aan de hand
Son is al best een oud besje natuurlijkquote:Op zondag 2 mei 2010 18:59 schreef Duderella het volgende:
Oh hemel, we zitten op rij 2 bij Marc-Marie. Dat is bij Theo Maassen nota bene goed gegaan, maar vroeg of laat zijn we een keer aan de beurt natuurlijk.
Dat dacht ik eer gister ookquote:Op zondag 2 mei 2010 19:08 schreef Braamyo het volgende:
[..]
nog een nachtje slapen en je bent weer de fitste vrouw op aard !
Googlen? Nick + fok ?quote:Op zondag 2 mei 2010 19:30 schreef Braamyo het volgende:
Hey ff een vraagje voor iedereen die hier enig sinds bekend is met fokofwel, jullie allemaal.
Ik ben opzoek naar user X. Ik heb van X bestaan gehoord via andere fokkers maar als ik X probeer te zoeken op fotoboek krijg ik geen resultaat.
Zijn er nog andere manieren van zoeken naar fok profielen of users?
daar had ik ook nog niet aan gedacht.... maar fok user X bestaat kenbaar niet. Google brengt mij alleen terug op de topic waar ik de naam mee heb gekregenquote:
Nee we zitten nog aan de koffie+quote:Op zondag 2 mei 2010 19:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Son is al best een oud besje natuurlijk![]()
Veel plezier bij MM, maar je bent natuurlijk allang weg
Heeft hij/zij dan ooit wel eens gepost?quote:Op zondag 2 mei 2010 19:35 schreef Braamyo het volgende:
[..]
daar had ik ook nog niet aan gedacht.... maar fok user X bestaat kenbaar niet. Google brengt mij alleen terug op de topic waar ik de naam mee heb gekregen
www.thuisserver.net/foksearch?quote:Op zondag 2 mei 2010 19:35 schreef Braamyo het volgende:
[..]
daar had ik ook nog niet aan gedacht.... maar fok user X bestaat kenbaar niet. Google brengt mij alleen terug op de topic waar ik de naam mee heb gekregen
Waarom wil je hem/haar dan vinden? Wat is de redenatie erachter?quote:Op zondag 2 mei 2010 19:52 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Heb inmiddels een betere indicatie waar ik moet zoeken....
Dus de hunt continous
niks, just trying to prove a point !quote:Op zondag 2 mei 2010 19:53 schreef Laydina het volgende:
[..]
Waarom wil je hem/haar dan vinden? Wat is de redenatie erachter?
Het is Euc- mét een streepje.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:30 schreef Braamyo het volgende:
Hey ff een vraagje voor iedereen die hier enig sinds bekend is met fokofwel, jullie allemaal.
Ik ben opzoek naar user X. Ik heb van X bestaan gehoord via andere fokkers maar als ik X probeer te zoeken op fotoboek krijg ik geen resultaat.
Zijn er nog andere manieren van zoeken naar fok profielen of users?
oh, ik werk niet meer vandaag. Het wil niet, ik maak stomme fouten...dus ik ben er maar mee gestopt. Ze zeggen toch dat een ezel zich geen twee keer aan dezelfde steen stoot? Ik heb me nu al 3x gestoten. Ben in ieder geval dus geen ezel!quote:
En hoe ben je bij die persoon gekomen dan?quote:Op zondag 2 mei 2010 20:07 schreef Braamyo het volgende:
[..]
point proven !
het is namelijk geen fok user maar iemand van een of andere wazige datingsite !
Niet, de Ts kwam zelf aanzetten met het juiste antwoordquote:Op zondag 2 mei 2010 20:08 schreef Laydina het volgende:
[..]
En hoe ben je bij die persoon gekomen dan?
Heb je niet gefeest de afgelopen dagen?quote:Op zondag 2 mei 2010 20:20 schreef Braamyo het volgende:
Blerf, ik ben zojuist weer eens heel hard geconfronteerd met mijn single bestaan![]()
En dan zit ik hier op een sippe zondag na een sip en saai weekend een beetje de sippe nerd uit te hangen achter mijn pc
Ik ben vrijdag uit geweest maar dat stelde ook niet veel voor, zaterdag en donderdag ging er niemand mee.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:22 schreef Laydina het volgende:
[..]
Heb je niet gefeest de afgelopen dagen?
Maar 1 pluspunt.. ook met een vriendin had dit weekend natuurlijk heel saai kunnen zijn
het kan nog erger.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:20 schreef Braamyo het volgende:
Blerf, ik ben zojuist weer eens heel hard geconfronteerd met mijn single bestaan![]()
En dan zit ik hier op een sippe zondag na een sip en saai weekend een beetje de sippe nerd uit te hangen achter mijn pc
Dat is wel jammer dan.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:23 schreef Braamyo het volgende:
Ik ben vrijdag uit geweest maar dat stelde ook niet veel voor, zaterdag en donderdag ging er niemand mee.
En met een vriendin had ik iemand gehad waar ik van hield en die van mij hield, en dat verandert alles,
Wow heftig!quote:Op zondag 2 mei 2010 20:23 schreef TAV74 het volgende:
A1 tussen Deventer en Enschede staat muurvast omdat er hordes Twente supporters op viaducten en langs de snelweg de op de spelersbus staan te wachten
quote:Op zondag 2 mei 2010 20:24 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat is wel jammer dan.
Hoop jeIk had vroeger ook zoiets van.. Als ik een vriend heb dan .. dit en dat
Maar het viel allemaal wel mee. En nu? nu heb ik geen idee meer hoe het zou zijn.
morgen ben ik weer hoopvol, vanavond troost ik mij ff niet met bier....ehm, met niks !quote:Op zondag 2 mei 2010 20:26 schreef Laydina het volgende:
[..]
Zolang jij dat nog wel bent is er niks aan de hand
Beter dan die zak m&m's naast mij op de bank terwijl je wil afvallenquote:Op zondag 2 mei 2010 20:27 schreef Braamyo het volgende:
[..]
morgen ben ik weer hoopvol, vanavond troost ik mij ff niet met bier....ehm, met niks !
owja, sit ups en push ups makenquote:Op zondag 2 mei 2010 20:27 schreef Laydina het volgende:
[..]
Beter dan die zak m&m's naast mij op de bank terwijl je wil afvallen
quote:Op zondag 2 mei 2010 20:28 schreef Braamyo het volgende:
[..]
owja, sit ups en push ups maken
ook maar ff doen......start !
Ah joh....valt allemaal wel meequote:Op zondag 2 mei 2010 20:20 schreef Braamyo het volgende:
Ik kan het me eigenlijk ook niet meer voorstellen hoe het zou zijn in een relatiequote:Op zondag 2 mei 2010 20:24 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat is wel jammer dan.
Hoop jeIk had vroeger ook zoiets van.. Als ik een vriend heb dan .. dit en dat
Maar het viel allemaal wel mee. En nu? nu heb ik geen idee meer hoe het zou zijn.
Gewoon niet kopenquote:Op zondag 2 mei 2010 20:27 schreef Laydina het volgende:
[..]
Beter dan die zak m&m's naast mij op de bank terwijl je wil afvallen
Het hoeft NIET op hoorquote:
Verstandigquote:Op zondag 2 mei 2010 20:46 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dan zou ik het moeten weggooien
Ik heb het nu wel even weggezet
Maar als je serieus wilt afvallen dan is dit een goed moment om statische oefeningen te doen !quote:Op zondag 2 mei 2010 20:46 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dan zou ik het moeten weggooien
Ik heb het nu wel even weggezet
Mja, dat ga ik hier niet op de Cul-SC gooien. Dat zou ik respectloos naar Alexxxxx vinden. Ik wil wel zeggen dat ik het heb uitgemaakt, en dat we allebei zien dat het beter is zo.quote:
Das niet leuk voor alexquote:Op zondag 2 mei 2010 20:49 schreef Windigo het volgende:
[..]
Mja, dat ga ik hier niet op de Cul-SC gooien. Dat zou ik respectloos naar Alexxxxx vinden. Ik wil wel zeggen dat ik het heb uitgemaakt, en dat we allebei zien dat het beter is zo.
Mja, zulke dingen gebeuren. Ik vind het jammer dat het moest, maar het is niet anders. Ik denk dat ik toch écht beter floreer als single momenteel, ben helemaal niet toe aan een relatiequote:Op zondag 2 mei 2010 20:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Welkom terug bij de groep.
Kut voor Alexxxx
Kut voor jou ook.
Statische oefeningen? Weet niet eens wat het is.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:47 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Maar als je serieus wilt afvallen dan is dit een goed moment om statische oefeningen te doen !
Als je het niet serieus wilt dan lees ik het excuus zometeen wel
Dat of de vraag welke oefeningen
quote:
Je zei vorige maand het omgekeerdequote:Op zondag 2 mei 2010 20:53 schreef Windigo het volgende:
[..]
Mja, zulke dingen gebeuren. Ik vind het jammer dat het moest, maar het is niet anders. Ik denk dat ik toch écht beter floreer als single momenteel, ben helemaal niet toe aan een relatie
Ik vind het jammer, maar ik had m al een tijdje zien aankomen, hij ook overigens. Maar de vakantie was zonder annuleringsverzekering, en ik wilde toch echt mn best om er met hem wat van te maken. De vakantie was ook leuk, maar we werken helaas niet als stelletje. Zo is het gewoon. Wel jammer natuurlijk.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:53 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Das niet leuk voor alex![]()
En nee dat snap ik, dat je het niet op Cul-SC gaat gooien, teminste nu je het zo zegt iig.
En het is wss ook niet leuk voor jou
Jup. Ik ben jong, en dan leer je soms dingen door ze te ervaren. Ik heb ervaren dat ik geen relatie moet hebben door hem aan te gaanquote:Op zondag 2 mei 2010 20:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je zei vorige maand het omgekeerdezeg je nu over een maand weer wat anders?
Wel erg Cruijffiaanse uitspraakquote:Op zondag 2 mei 2010 20:56 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik heb ervaren dat ik geen relatie moet hebben door hem aan te gaan![]()
Oeh, +1 herkenbaarquote:Op zondag 2 mei 2010 20:55 schreef Windigo het volgende:
[..]
Maar de vakantie was zonder annuleringsverzekering, en ik wilde toch echt mn best om er met hem wat van te maken.
statische oefeningen zijn oefeningen om af te vallen of spieren op te bouwen zonder daarbij conditie aan te spreken. Dus oefeningen die je met een klein beetje ruimte al kunt doen.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:54 schreef Laydina het volgende:
[..]
Statische oefeningen? Weet niet eens wat het is.
En er is serieus afvallen en daar elke dag mee bezig willen zijn. Of over het algemeen gezonder leven, maar wel gewoon lekker leven
Windigo
Zoals daar zijn bijvoorbeeld?quote:Op zondag 2 mei 2010 20:59 schreef Braamyo het volgende:
statische oefeningen zijn oefeningen om af te vallen of spieren op te bouwen zonder daarbij conditie aan te spreken. Dus oefeningen die je met een klein beetje ruimte al kunt doen.
Push ups,quote:
Buikspieroefeningen, sit ups. Althans...dat vermoed ikquote:
Als je het boek vergeet is het best een goede film.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:04 schreef Laydina het volgende:
Ik ga voor het eerst in mijn volwassen leveneen film zien waar ik net het boek van uit heb (1e deel millennium trilogie). Ben zeer benieuwd.
Mja, maar het is niet zo verstandig om een relatie te beginnen met iemand die je net 2 dagen kent, dat blijkt maar weerquote:Op zondag 2 mei 2010 21:05 schreef golfer het volgende:
Lullig voor jou en Alexxx, Windigo.
Het leek in het begin zo'n goede match.
Niet klikken!!quote:Op zondag 2 mei 2010 21:06 schreef Windigo het volgende:
[..]
Mja, maar het is niet zo verstandig om een relatie te beginnen met iemand die je net 2 dagen kent, dat blijkt maar weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nogmaals, erg kut voor jullie twee.
Confidence through competence
Je moet maar zo denken: je hebt het iig gedaan! En nu weet je dat dat niets is. Leerpuntjequote:Op zondag 2 mei 2010 21:06 schreef Windigo het volgende:
[..]
Mja, maar het is niet zo verstandig om een relatie te beginnen met iemand die je net 2 dagen kent, dat blijkt maar weer
Dat heb ik idd eerder gehoord. Veel stukken die in het boek toch wel belangrijk zijn (worden gemaakt) zijn in de film weggelaten heb ik gehoord.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je het boek vergeet is het best een goede film.
Zie het maar gewoon als een crush ! Want zoals je het ons nu verteld was dat het gewoon. En dat is helemaal niks om je voor te schamen !quote:Op zondag 2 mei 2010 21:06 schreef Windigo het volgende:
[..]
Tja.. het had zomaar goed uit kunnen pakken natuurlijk. Wie niet waagt, wie niet wint. Maar wellicht was een rustige aanloopperiode voor jou beter geweest? Geen idee natuurlijk, maar het was wel duidelijk dat jullie je er beiden compleet in hebben gestort.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:06 schreef Windigo het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 mei 2010 21:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet klikken!!Je/jullie had gelijk, ik geef het toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nogmaals, erg kut voor jullie twee.
![]()
Mja, ik denk dat ik niet echt relatiemateriaal ben. Dit is niet de eerste keer namelijk, ik geloof dat ik inmiddels de reputatie heb van een vrouwelijke casanovaquote:Op zondag 2 mei 2010 21:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tja.. het had zomaar goed uit kunnen pakken natuurlijk. Wie niet waagt, wie niet wint. Maar wellicht was een rustige aanloopperiode voor jou beter geweest? Geen idee natuurlijk, maar het was wel duidelijk dat jullie je er beiden compleet in hebben gestort.
NFs (idealisten) doen graag wat goed voelt en waar we dan ook helemaal voor willen gaan, soms ook ten koste van geduld.quote:
Ik ook alquote:Op zondag 2 mei 2010 19:07 schreef golfer het volgende:
Herkenbaar. Mn ex van voor Alexxxxx is een ENFP, en wij waren ook niet echt voorzichtig ofzo. Misschien moet ik eens een partner zoeken die níét op me lijktquote:Op zondag 2 mei 2010 21:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
NFs (idealisten) doen graag wat goed voelt en waar we dan ook helemaal voor willen gaan, soms ook ten koste van geduld.
ben er een paar dagen niet en meteen slecht nieuwsquote:Op zondag 2 mei 2010 21:05 schreef golfer het volgende:
Lullig voor jou en Alexxx, Windigo.
Het leek in het begin zo'n goede match.
Jouw ex was een vreemdgaande KWALquote:Op zondag 2 mei 2010 21:12 schreef Windigo het volgende:
[..]
Herkenbaar. Mn ex van voor Alexxxxx is een ENFP, en wij waren ook niet echt voorzichtig ofzo. Misschien moet ik eens een partner zoeken die níét op me lijkt
Volgens mij kan je dat nog helemaal niet weten! Ben je nog veel te jong voor.. misschien ben je NOG niet echt relatiemateriaal omdat je jezelf nog niet zo goed kent zoals je nu zelf zegt. Maar niet nu al zo'n harde conclusie trekken hoor!quote:Op zondag 2 mei 2010 21:10 schreef Windigo het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat ik niet echt relatiemateriaal ben.
Wijze uitspraak van tante DEquote:Op zondag 2 mei 2010 21:14 schreef DarkElf het volgende:
en geen relatiemateriaal zijn geloof ik niet in, dan ben je gewoon de juist nog niet tegengekomen
Misschien. Maar de 14e ex op mn lijst zetten geeft stof tot nadenkenquote:Op zondag 2 mei 2010 21:14 schreef DarkElf het volgende:
jammer windigo maar het ging ook allemaal wel erg snel misschien..
en geen relatiemateriaal zijn geloof ik niet in, dan ben je gewoon de juist nog niet tegengekomen waarbij je echt jezelf kan zijn
terwijl je jonger bent dan ikquote:Op zondag 2 mei 2010 21:16 schreef Windigo het volgende:
[..]
Misschien. Maar de 14e ex op mn lijst zetten geeft stof tot nadenken
Zo herkenbaar!quote:Op zondag 2 mei 2010 21:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jouw ex was een vreemdgaande KWAL
Het helpt natuurlijk dat een ENFP doorgaans een attentiespan van 2 seconden heeft
Niks sorry, je hebt gelijk hoorquote:Op zondag 2 mei 2010 21:17 schreef Braamyo het volgende:
[..]
terwijl je jonger bent dan ik![]()
Jah eigenlijk wel (sorry)
Wat Stereotomy zegtquote:
Joh, dat betekent alleen maar dat je de juiste nog niet bent tegengekomenquote:Op zondag 2 mei 2010 21:16 schreef Windigo het volgende:
[..]
dat je te snel relaties aangaat wrs? je bent jong, hoe kun je nu al 14 relaties gehad hebben?quote:Op zondag 2 mei 2010 21:16 schreef Windigo het volgende:
[..]
Defineer 'relatie'. Want als het 14 zeer serieuze, langdurige relaties zijn geweest, vind ik het knap dat je dat in zo'n korte tijd hebt kunnen doen. Waren het vooral kortstondige 'scharrels' dan zou ik die gewoon niet meer mee tellen.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:16 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik moest hier even over nadenken. Ik ben namelijk ook van de verkrampt-snel-met-elkaar-afspreken-dat-je-met-elkaar-verder-gaat dingen. Zou het misschien angst zijn dat de ander vervliegt, dat je asap dat met elkaar wil afspreken dat je voor elkaar gaat?quote:Op zondag 2 mei 2010 21:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja sorry ik ben een ouderwetse tante maar geloof erg in jezelf eerst eens leren kennen en wel lol maken ondertussen voor je serieuzer wordt..
zou kunnen idd. en te snel gaan uit angst of eenzaamheid of iets dergelijks geeft geen goede basis denk ikquote:Op zondag 2 mei 2010 21:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik moest hier even over nadenken. Ik ben namelijk ook van de verkrampt-snel-met-elkaar-afspreken-dat-je-met-elkaar-verder-gaat dingen. Zou het misschien angst zijn dat de ander vervliegt, dat je asap dat met elkaar wil afspreken dat je voor elkaar gaat?
Eigenlijk is dat heel loos, want zoals Tante Dude zei: huwelijken stranden niet, relaties stranden.
Ik ben er wel van overtuigd dat je in het leven met meerdere mensen goed je leven lang uit de voeten kunt (geen één ware, maar afhankelijk van situatie en timing kom je bij elkaar en als je de rest van je leven bij elkaar blijft is dat dan pas de ware) dus ik snap eigenlijk niet zo goed waar die behoefte aan 'tying the knot' vandaan komt.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zou kunnen idd. en te snel gaan uit angst of eenzaamheid of iets dergelijks geeft geen goede basis denk ik
quote:Op zondag 2 mei 2010 21:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Defineer 'relatie'. Want als het 14 zeer serieuze, langdurige relaties zijn geweest, vind ik het knap dat je dat in zo'n korte tijd hebt kunnen doen. Waren het vooral kortstondige 'scharrels' dan zou ik die gewoon niet meer mee tellen.
Nee, als ik moet tellen wat er een ''echte'' relatie was geweest kom ik wel op minder uit jaquote:Op zondag 2 mei 2010 21:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Defineer 'relatie'. Want als het 14 zeer serieuze, langdurige relaties zijn geweest, vind ik het knap dat je dat in zo'n korte tijd hebt kunnen doen. Waren het vooral kortstondige 'scharrels' dan zou ik die gewoon niet meer mee tellen.
das je rationele kant die spreekt maar dat wil niet zeggen dat je gevoelsleven, als je onder de indruk bent van iemand, dezelfde mening heeft. Onder invloed van emoties, hormonen en de angsten en hop die bij iemand leren kennen horen kan die misschien wel gewoon gaan afwijken van wat je echt denkt hoe het gaat (of hoopt?) waardoor je wat krampachtig ' the knot' wil 'tyen'quote:Op zondag 2 mei 2010 21:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben er wel van overtuigd dat je in het leven met meerdere mensen goed je leven lang uit de voeten kunt (geen één ware, maar afhankelijk van situatie en timing kom je bij elkaar en als je de rest van je leven bij elkaar blijft is dat dan pas de ware) dus ik snap eigenlijk niet zo goed waar die behoefte aan 'tying the knot' vandaan komt.
xNFJ quirkyness.
Dat klinkt al een stuk realistischer..quote:Op zondag 2 mei 2010 21:32 schreef Windigo het volgende:
[..]
Nee, als ik moet tellen wat er een ''echte'' relatie was geweest kom ik wel op minder uit jaDat zijn er alsnog 5, maar dat zijn er inderdaad een stuk minder
Ik heb er één van 8 maanden gehad, één van 3 jaar, één van 2 jaar, 1 van éen jaar en de laatste met mn ex voor alex was 7 maanden. Dat waren de serieuzere
Mja, ik weet niet of 8 maanden in de brugklas als serieus bestempeld kan wordenquote:Op zondag 2 mei 2010 21:32 schreef Windigo het volgende:
[..]
Nee, als ik moet tellen wat er een ''echte'' relatie was geweest kom ik wel op minder uit jaDat zijn er alsnog 5, maar dat zijn er inderdaad een stuk minder
Ik heb er één van 8 maanden gehad, één van 3 jaar, één van 2 jaar, 1 van éen jaar en de laatste met mn ex voor alex was 7 maanden. Dat waren de serieuzere
Was niet in de brugklas, en ik was bij 4 van deze ouder dan 18quote:Op zondag 2 mei 2010 21:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, ik weet niet of 8 maanden in de brugklas als serieus bestempeld kan worden
Ok, neem dan de 2 meest serieuze en ga daar dan eens over verder nadenken.. De rest zijn mooi meegenomen ervaringenquote:Op zondag 2 mei 2010 21:36 schreef Windigo het volgende:
[..]
Was niet in de brugklas, en ik was bij 4 van deze ouder dan 18
Hmmm... een gestoorde feeks en een hele lieve meid die echter niet kon communiceren.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ok, neem dan de 2 meest serieuze en ga daar dan eens over verder nadenken.. De rest zijn mooi meegenomen ervaringen![]()
Nee joh, dat kwam gewoon omdat je mij toen leerde kennenquote:Op zondag 2 mei 2010 21:39 schreef TAV74 het volgende:
Denk dat ik mezelf ook pas goed rond mijn 30ste goed genoeg kende om mezelf echt serieus over te geven aan een diepgaande relatie.
Prima, komt me bekend voorquote:Op zondag 2 mei 2010 21:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hmmm... een gestoorde feeks en een hele lieve meid die echter niet kon communiceren.How did I do?
Oh ja, 3 relatiesquote:Op zondag 2 mei 2010 21:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee joh, dat kwam gewoon omdat je mij toen leerde kennen![]()
![]()
Best goed, je weet nu iig waar je NIET naar op zoek bentquote:Op zondag 2 mei 2010 21:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hmmm... een gestoorde feeks en een hele lieve meid die echter niet kon communiceren.How did I do?
beter dan ik.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Stort je in het nu en leer jezelf een beetje kennen. Zeker anno 2010 hoef je echt geen haast meer te hebben om ergens rond je 20ste huisje, boompje beestje te hebben.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:44 schreef DarkElf het volgende:
t lijkt soms wel of jongeren haast hebben ofzo tegenwoordig
relax, leer, leef, geniet en zie waar je uitkomt (jaja tante DE wijsheid)
Mensen die zuurstof hebben zeggen altijd dit soort dingen tegen mensen met zuurstoftekort.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:44 schreef DarkElf het volgende:
Ik geniet zeker wel hoorquote:Op zondag 2 mei 2010 21:44 schreef DarkElf het volgende:
Of je bent gewoon prima tevreden met je leven. Niet iedereen is hetzelfde.quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 21:44 schreef DarkElf het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trusten SOLliequote:Op zondag 2 mei 2010 21:46 schreef SeaOfLove het volgende:
oud wijf die niet zo veel kan hebben meer zegt jullie welterusten
NIET. ZO. NEGATIEF. Memo.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:45 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik geniet zeker wel hoorIk denk dat anderen alleen wat minder van mij genieten af en toe
Ik ben tot mijn 23ste en van mijn 26ste tot halverwege mijn 29ste met veel plezier en zonder tegenzin vrijgezel geweest. Daarna was ik er klaar mee, maar dat was meer het gevolg van een ontmoeting met een zeker iemand.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mensen die zuurstof hebben zeggen altijd dit soort dingen tegen mensen met zuurstoftekort.
ja zo kan je het opvatten maar zo bedoel ik t nietquote:Op zondag 2 mei 2010 21:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mensen die zuurstof hebben zeggen altijd dit soort dingen tegen mensen met zuurstoftekort.
OK IK DOE WEL POSITIEF!quote:
die laat ik z80 wel inkoppenquote:Op zondag 2 mei 2010 21:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Of je bent gewoon prima tevreden met je leven. Niet iedereen is hetzelfde.
Doe dat dan ook gewoon. Ik kan slecht tegen dit soort ongefundeerde beoordelingen van andermans situatie.quote:
Dat kan ik niet. Als ik voor iemand ga, dan ga ik meteen all the way. Daarom heeft het even geduurd voor dat dat echt goed ging: ik moest iemand tegen komen die er op de zelfde manier in zatquote:Op zondag 2 mei 2010 21:49 schreef DarkElf het volgende:
toen ik de mr leerde kennen hebben we eerst een half jaar losse lol gehad samen en elkaar dus beter leren kennen daardoor![]()
was voor mij ook voor het eerst en gaf dus best onzekerheden, maar achteraf gezien was het een goeie manier.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat kan ik niet. Als ik voor iemand ga, dan ga ik meteen all the way. Daarom heeft het even geduurd voor dat dat echt goed ging: ik moest iemand tegen komen die er op de zelfde manier in zat
Ik sprak met stipjes vorige week over het hele relatiegedoe. Het viel me op - nu ik wel helder naar haar kan luisterenquote:Op zondag 2 mei 2010 21:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja zo kan je het opvatten maar zo bedoel ik t niet
toen ik de mr leerde kennen hebben we eerst een half jaar losse lol gehad samen en elkaar dus beter leren kennen daardoorIk vond dat, buiten dat t onzekerheid geeft want ja wat heb je nou met elkaar? en waar ben je mee bezig en al die vragen maar verliefdheid en zo geeft altijd onzekeheid, dat hoort er nu eenmaal bij nietwaar..., ook heel fijn .... tis een veel meer ontspannen manier van met elkaar omgaan waardoor toen we wel voor elkaar kozen we elkaar al kenden. en das fijn.
Ik bedoel niet negatief doen over jezelf.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:50 schreef Windigo het volgende:
[..]
OK IK DOE WEL POSITIEF!IK VIND HET HEERLIJK OM WEER VRIJGEZEL TE ZIJN!
En ja, dat meen ik echt
Memoquote:
Same here, daarom ook heel vaak bewust "kansen" laten lopen.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat kan ik niet. Als ik voor iemand ga, dan ga ik meteen all the way. Daarom heeft het even geduurd voor dat dat echt goed ging: ik moest iemand tegen komen die er op de zelfde manier in zat
mis ik wat? je bent toch niet meer vrijgezel?quote:Op zondag 2 mei 2010 21:50 schreef Windigo het volgende:
[..]
OK IK DOE WEL POSITIEF!IK VIND HET HEERLIJK OM WEER VRIJGEZEL TE ZIJN!
En ja, dat meen ik echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tijd om t laptopje te sluiten.
ik ga mij eens opwarmen aan de mrfijne avond nog en slaap wel.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Ja, het is uit.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
mis ik wat? je bent toch niet meer vrijgezel?nu blijf ik nog even wakker
Trusten DE!quote:Op zondag 2 mei 2010 21:56 schreef DarkElf het volgende:
tijd om t laptopje te sluiten.
quote:Op zondag 2 mei 2010 21:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nee, ik maakte een opmerking (dat doe je op een forum) hoe jij daarop reageerd is jou ding.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Doe dat dan ook gewoon. Ik kan slecht tegen dit soort ongefundeerde beoordelingen van andermans situatie.
Slaap lekker oude, wijze DEquote:Op zondag 2 mei 2010 21:56 schreef DarkElf het volgende:
tijd om t laptopje te sluiten.
Ja, en dat deed ik dus niet. Uit een soort verlatingsangst greep ik te veel aan en kwam dan van koude kermissen thuis. Tot ik een keertje echt flink raak (mis?) greep en in een 5 jarige relatie terecht kwam met iemand waar de klik niet mee klopte. Maar ja, ik ga altijd all the way..quote:Op zondag 2 mei 2010 21:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Same here, daarom ook heel vaak bewust "kansen" laten lopen.
Er valt niet zo veel over te melden hoor, tenminste niet veel dat Alex zijn privacy niet schendtquote:Op zondag 2 mei 2010 21:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik kop niets in.quote:
Ja, ik ga voor alles wat ik doe 100%.. Maar dat gaat dus ook wel eens verkeerdquote:Op zondag 2 mei 2010 21:59 schreef Stereotomy het volgende:
Wij xNFJ's gaan graag all the way. Tot op een zekere hoogte.![]()
Was hij 'Aziatisch' ?quote:Op zondag 2 mei 2010 21:58 schreef Windigo het volgende:
[..]
Er valt niet zo veel over te melden hoor, tenminste niet veel dat Alex zijn privacy niet schendt
jah ik snap dat het idd niet leuk isquote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 21:59 schreef z80 het volgende:
[..]
maar ik heb een aantal jaar geleden de hoop opgegeven.
wel graag ook de regel erboven quoten.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:00 schreef Braamyo het volgende:
[..]
jah ik snap dat het idd niet leuk is![]()
maar wel blij dat je er voor de rest zo positief in het leven staat !
Ik reageer op en tegen jou en niet op z80. En geef richting jou aan dat er wellicht ook een andere optie is dan jou veel te directe conclusie dat het dus anders moet.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:57 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Nee, ik maakte een opmerking (dat doe je op een forum) hoe jij daarop reageerd is jou ding.
Ik denk dat in dit geval Z80 perfect kapabel is om indien hij de opmerking ongepast vond daar kennis van te geven.
iig, zoals ik al zij laat ik hem door Z80 graag inkoppen, en als jij zegt 'doe dat dan gewoon' waarom laat je het hem dan niet zelf doen? maar reageer jij er ipv op. Zo klopt jou eigen logica gewoon niet meer !
Ik had idd hetzelfde op latere leeftijd.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:01 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben het echt niet eens met de uitspraken dat je pas later een goede diepgaande relatie kan hebben hoor. Ik kreeg op mijn 16e (jawel, u leest het goed!) een relatie en die heeft het 9,5 jaar (jawel, u leest het wederom goed!) volgehouden. Hij is stukgelopen omdat we beiden klaarblijkelijk niet voldoende communiceerden en op die manier uit elkaar groeiden.
De leeftijd zal ongetwijfeld hebben meegespeeld, maar ik ben van mening dat dit op elke leeftijd kan gebeuren en niet alleen omdat je op die leeftijd jezelf nog niet voldoende kent.
Dat ben ik 100% met je eens. Leeftijd zegt niet altijd wat. Maar de meeste mensen hebben op hun 16e gewoon 'verkering' wat hoogstens 2 jaar duurt of zo. Wat jij hebt mee gemaakt zie ik echt als een uitzondering..quote:Op zondag 2 mei 2010 22:01 schreef PdeHoog het volgende:
De leeftijd zal ongetwijfeld hebben meegespeeld, maar ik ben van mening dat dit op elke leeftijd kan gebeuren en niet alleen omdat je op die leeftijd jezelf nog niet voldoende kent.
heb je nou een relatie met hem of niet?quote:Op zondag 2 mei 2010 21:58 schreef Windigo het volgende:
[..]
Er valt niet zo veel over te melden hoor, tenminste niet veel dat Alex zijn privacy niet schendt
jah maar hierbij maakte je de opmerking dat ik hem zelf het moet laten inkoppen of niet. In welk geval dat al niet kan omdat jij dat voor hem doet !quote:Op zondag 2 mei 2010 22:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik reageer op en tegen jou en niet op z80. En geef richting jou aan dat er wellicht ook een andere optie is dan jou veel te directe conclusie dat het dus anders moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |