Conceptronics CHD3NETCompleet, inclusief alle bijgeleverde kabels en adapters.
Goed werkende netwerk schijf. Kan ook gebruikt worden als USB hardeschijf. Eenvoudig bestanddeling via netwerk, via FTP of bijvoorbeeld windows netwerkschijven.
Ziet er goed uit, heeft een aantal zeer oppervlakkige krasjes op de zilveren zijkant.
Heeft momenteel geen harde schijf, maar werkt met SATA hardeschijven.
Vraagprijs: 35 euro.
HTC TyTN IIIn zeer goede staat, technisch ook 100%.
Scherm heeft altijd een screenprotector over gezeten, dus is volledig krasvrij. Het batterijklepje heeft een klein scheurtje, heeft me nooit in de weg gezeten, maar wordt geleverd met nieuw reserve klepje.
Zeer compleet:
* Originele doos en alle bijbehorende boekjes + CD's
* Lader
* Autolader (ideaal voor gebruik met Tomtom)
* Totaal 3 stylussen (penntjes), dus 2 reserve
* USB synchronisatiekabel
* Origineel HTC opberghoesje
* 4GB micro SD kaart + adapter
* Nieuw origineel HTC reserve batterijklepje.
Toestel is volledig simlockvrij en heeft ook geen provider logo's of branding. Toestel heeft ook geen software lock en kan voorzien worden van elke tytn II windows versie. Draait momenteel de nieuwste windows mobile 6.5. Dit kan eenvoudig aangepast worden naar elke andere versie.
(Voorzien van TomTom met kaarten voor heel west europa.)
Toestel heeft altijd extra service contract van KPN gehad, dit heb ik deze maand opgezegd(omdat ik een nieuwe telefoon heb gekocht).
Vraagprijs: 135 euro
Medion MD 81888 DVD recorderMogelijkheid tot opnemen op de ingebouwde harde schijf (320gb) of direct op DVD.
Speelt ook DivX etc. bestanden af.
Zie afbeeldingen voor mogelijke aansluitmogelijkheden.
Gaat weg vanwege aanschaf van Windows media center
Vraagprijs: 130 euro
Motorola MPX200Deze telefoon vond ik ook nog.
Inclusief:
- boekjes
- lader
- USB kabel
- headset
- hoesje
- adapter voor koptelefoon
Leuk toestel waar windows mobile op draait, kan bijvoorbeeld goed als MP3 speler gebruikt worden.
Vraagprijs: 30 euro.
GSM accessoires, USB datakabel, laders, etc. Vanaf ¤4,99:
www.Datakabelshop.nl