Hoop dat je gelijk krijgt, maar op dit tijdstip verwacht ik eigenlijk geen zon meerquote:Op zondag 2 mei 2010 22:26 schreef alors het volgende:
[..]
Een beetje regen is goed nu, het was harstikke droog![]()
En na regen komt zonneschijn
Haha ja mooi iddquote:Op zondag 2 mei 2010 19:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Keb ut gezien
Geniaal, champagne uit die schaal drinken![]()
LOL jij ook al?! Sterker nog, het is voor mij al de 3e keer in 2 dagen tijd dat ik de clip op TMF heb gezienquote:Op zondag 2 mei 2010 22:59 schreef gerbenp het volgende:
W00t, ik zap op tv, komt ineens resistance op TMF :-O. Dat dit kan in Nederland !
Volgens mij nietquote:Op maandag 3 mei 2010 00:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Denk 't niet toch? Of is Gielepiel met vakantie?
Ik slaap dan ongetwijfeld nogquote:Op maandag 3 mei 2010 00:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij nietNaja, wie er ook zit zal toch niet luisteren
.
Dag is net begonnenquote:Op maandag 3 mei 2010 00:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit lijkt me een mooie afsluiting van de dag:
Nicequote:Op maandag 3 mei 2010 00:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als je het niet erg vind, dan sluit ik hem af met Mr. Brightside in de Jacques LeCont's TWD remixquote:Op maandag 3 mei 2010 00:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Da's een andere, zeer geschikte klassiekerquote:Op maandag 3 mei 2010 01:55 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Als je het niet erg vind, dan sluit ik hem af met Mr. Brightside in de Jacques LeCont's TWD remix
Heb je me nog gehoord bij Timur op de radioquote:Op maandag 3 mei 2010 08:58 schreef Jannekje7 het volgende:
Hoi...
Me verslapen vanmorgen en nu is mn hoofd zwaar...
Nop.quote:Op maandag 3 mei 2010 08:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Heb je me nog gehoord bij Timur op de radio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |