SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ja, rood met witquote:
Indeedquote:
Ik stop het altijd in de droger, ik heb geen geduld om het uit te hangen. Dus dan MOET je wel strijken.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:37 schreef Cat22 het volgende:
Wat is dat toch met jullie en strijken?Overhemden.
![]()
In de winter strijk ik nooit, hooguit een tafelkleed. Met strak opvouwen kom je al een heel eind.
In de zomer ontkomt ik er helaas ook niet aan, met al die t-shirtjes.
Oh ja nou dan ben jij klaar om kleding te gaan strijken tegen de tijd dat ik hier klaar benquote:Op zondag 2 mei 2010 13:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De kreukels uit m'n gezicht, meer niet
Tsja Mr draagt iedere dag een schoon shirt en die moeten toch echt allemaal gestreken.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:37 schreef Cat22 het volgende:
Wat is dat toch met jullie en strijken?Overhemden.
![]()
In de winter strijk ik nooit, hooguit een tafelkleed. Met strak opvouwen kom je al een heel eind.
In de zomer ontkomt ik er helaas ook niet aan, met al die t-shirtjes.
quote:Op zondag 2 mei 2010 13:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh ja nou dan ben jij klaar om kleding te gaan strijken tegen de tijd dat ik hier klaar ben
Bad.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:52 schreef Ml-etje het volgende:
Uitgestrekenga het bad aangooien, baggerweer.
Oh dat kijk ik ook wel eens jaquote:Op zondag 2 mei 2010 14:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bad.![]()
Maar ik zit nu weer gefascineerd te kijken naar MTV: My super sweet sixteen. Daar zitten wat prinsjes en prinsesjes bij zeg.
'Mahaaam! Hij kost maar 52.000!quote:Op zondag 2 mei 2010 14:18 schreef Goodbye het volgende:
En dan boos worden dat ze geen Hummer voor hun verjaardag krijgen ofzo![]()
Ik kan echt niet met een andere auto op school aankomen, it's sooooo humiliatingquote:
"Mijn VIPs doen niet wat ik wil! This is stressing me out!quote:Op zondag 2 mei 2010 14:22 schreef Greys het volgende:
Ja idd![]()
En hoe sommigen van die verwende nesten ook hun ouders en andere volwassenen toespreken.
Alsof ze de koningin zelf zijn!
Ik zag er laatst een waarbij een meisje een gloednieuwe lexus kreeg. En het was precies wat ze wilde, maar "ze wilde hem niet nu al maar op haar feest, dan kon iedereen zien wat ze gekregen had. Nu was haar hele feest verpest, door haar moeder (en die scheldwoorden dan!quote:Op zondag 2 mei 2010 14:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
"Mijn VIPs doen niet wat ik wil! This is stressing me out!![]()
![]()
'
Echt, ik vraag me altijd of of ze ook opgroeien tot egocentrische krengetjes. Want veel tegengas krijgen ze niet.
Kun je geen poes op schoot nemen?quote:Op zondag 2 mei 2010 15:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een warm onthaal![]()
Ik heb het koud en het is triest weer
Nee, die liggen allemaal lekker te slapen zonder mijquote:
Ach he bah....tegen wie moeten ze en voor wie zijn we?quote:
Arme Ing, helemaal alleen.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, die liggen allemaal lekker te slapen zonder mij![]()
Ik trek m'n msn-jasje zo maar aan...en sokken is mss ook wel handig
Nou, Twente moet gelijk spelen of verliezen. En Ajax winnen (die staan ook al voor) en dan wint Ajax de competitiequote:Op zondag 2 mei 2010 15:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ach he bah....tegen wie moeten ze en voor wie zijn we?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |