abonnement Unibet Coolblue
pi_81100875
Star Trek Fan meldt zich

Nieuwe Android telefoon gekocht, een van de eerste apps: de Tricorder. Wat een coole app is het toch Jammer dat het niet de "echte" geluiden zijn, maar toch
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_81101410
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 19:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Nog maar 2 afleveringen van heel DS9??
Ja
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 mei 2010 @ 07:00:41 #28
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_81118971
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 20:14 schreef WSquater het volgende:

[..]

Ja
Dan ben je er wel flink doorheen gejaagd zeg
We zeiden toch dat het beter werd na het eerste seizoen
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_81118974
*meldt

ik ben nu persoonlijk bezig met voyager. heb hiervoor enterprise gecheckt, wat ik wel aardig vond, alleen beetje crappy einde maarja seizoen 3 vond ik wel erg sterk.

zit nu bij seizoen 3 van voyager, maar heb de laatste tijd weinig tijd gevonden om te kijken, en omdat ik nogal veel dingen kijk schiet t atm niet echt op xD maargoed
pi_81124959
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 07:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Dan ben je er wel flink doorheen gejaagd zeg
We zeiden toch dat het beter werd na het eerste seizoen
Ja Binnenkort maar eens met seizoen 3 beginnen...
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 07:02 schreef gnilrednoz het volgende:
*meldt

ik ben nu persoonlijk bezig met voyager. heb hiervoor enterprise gecheckt, wat ik wel aardig vond, alleen beetje crappy einde maarja seizoen 3 vond ik wel erg sterk.

zit nu bij seizoen 3 van voyager, maar heb de laatste tijd weinig tijd gevonden om te kijken, en omdat ik nogal veel dingen kijk schiet t atm niet echt op xD maargoed
Het einde was inderdaad niet erg leuk, maar het laat wel het verhaal open voor eventuele nieuwe series. Seizoen 3 was wel goed ja, maar ik vond toch dat ze te lang over 1 onderwerp doorgingen. Veel succes met Voyager!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 mei 2010 @ 12:37:11 #31
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_81127063
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 11:45 schreef WSquater het volgende:

[..]

Ja Binnenkort maar eens met seizoen 3 beginnen...
[..]

Het einde was inderdaad niet erg leuk, maar het laat wel het verhaal open voor eventuele nieuwe series. Seizoen 3 was wel goed ja, maar ik vond toch dat ze te lang over 1 onderwerp doorgingen. Veel succes met Voyager!
Ow, je hebt het 2e seizoen gezien nu, ik dacht dat je bedoelde dat je heel DS9 al had gezien.
De laatste ep. van S2 is heel belangrijk!
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_81154062
Wow! De eennalaatset episode was wel gaaf, maar die laatste!!!
Ik was wel blij om eindelijk weer eens een starship te zien, maar het verhaal is echt zo gaaf. Ben benieuwd hoe dit wordt vervolgd. Let maar op, volgende week heb ik seizoen 3 in huis en over twee weken heb ik die ook alweer gezien

Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat. Jullie hadden gelijk, met elke aflevering wordt het beter en beter.
Wel jammer dat ik er nu alweer doorheen ben. Twee weken geleden dacht ik nog niet eens na over DS9, en nu heb ik er alweer 2 seizoenen opzitten.

Wat me trouwens wel opvalt is dat er vaak explosies zijn, terwijl dit helemaal niet mogelijk is in de ruimte (niet buiten dan, wel binnen zoals in een schip of station). Maar goed, maakt 't wel spannender

Heerlijk. Krijg volgende week waarschijnlijk een coupon van 15 euro bij FRS en die ga ik of uitgeven aan een leuk PS3 spel (waardoor de uiteindelijk precies nog maar 40 euro ofzo zal worden) of die ga ik natuurlijk uitgeven aan DS9 seizoen 3 die me dan uiteindelijk 10 euro zal kosten. Zal wel het laatste worden, aangezien ik genoeg webshops ken waar je zoiezo al nieuwe games voor 40 euro kan bestellen.

Maar goed. Binnenkort dus seizoen 3...
pi_81155342
Ik hoop dat alle series nog op bluray gaan verschijnen. Volgens mij zijn alle series, behalbe Enterprise, op film opgenomen. Dus als ze daar nog wat van hebben dan moet dat toch wel mogelijk zijn.

Helaas zakt de euro snel, want had nog de bluray box van alle films willen kopen op amazon.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_81156741
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 21:49 schreef DaFrenk het volgende:
Ik hoop dat alle series nog op bluray gaan verschijnen. Volgens mij zijn alle series, behalbe Enterprise, op film opgenomen. Dus als ze daar nog wat van hebben dan moet dat toch wel mogelijk zijn.

Helaas zakt de euro snel, want had nog de bluray box van alle films willen kopen op amazon.
Alle series kunnen ze wel op een Blu-Ray zetten, en zelfs als 'HD' (Enterprise was trouwens toch de eerste serie die in HD werd uitgezonden)? Maar of je daar nou zoveel aan hebt... ze zullen de kwaliteit misschien een beetje kunnen verbeteren, maar veel niet. Het is ten slotte toch opgenomen in SD kwaliteit.
pi_81168573
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 22:12 schreef WSquater het volgende:

[..]

Alle series kunnen ze wel op een Blu-Ray zetten, en zelfs als 'HD' (Enterprise was trouwens toch de eerste serie die in HD werd uitgezonden)? Maar of je daar nou zoveel aan hebt... ze zullen de kwaliteit misschien een beetje kunnen verbeteren, maar veel niet. Het is ten slotte toch opgenomen in SD kwaliteit.
Volgens mij waren alle series, behalve idd Enterprise, opgenomen op 35mm film. En dat is prima om te zetten naar HD. De vraag is of ze daar nog materiaal van hebben. Of dat ze het hebben gearchiveerd als SD materiaal.

In het geval van Enterprise was geloof ik alleen het 4e seizoen opgenomen op HDCAM. En dus al direct een HD bron. De andere series vereisen alleen nog veel nabewerking. Kijk na TOS, dat ziet er na al die jaren echt prachtig uit in HD. Helemaal met nieuwe special effects.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_81197480
Dat is wel gaaf, ja. Maar even over die laatste aflevering over seizoen 2 he.
SPOILER: 'even in een spoiler voor mensen die het niet hebben gezien'
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 9 mei 2010 @ 07:44:46 #37
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_81204111
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 23:48 schreef WSquater het volgende:
Dat is wel gaaf, ja. Maar even over die laatste aflevering over seizoen 2 he.
SPOILER: 'even in een spoiler voor mensen die het niet hebben gezien'
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ik zie niet wat beiden met elkaar te maken heeft, maar nog 5 afleveringen en je hebt je antwoord
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_81204218
Ik heb gevote!

Zeker is DS-9 mijne favo serie met Picard als m'n favo captain.

Inderdaad mistte ik Garak tussen de fav DS-9 personages maar dat maakt niet zoveel uit
pi_81213725
quote:
Op zondag 9 mei 2010 07:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]


Ik zie niet wat beiden met elkaar te maken heeft, maar nog 5 afleveringen en je hebt je antwoord
het heeft niks met elkaar te maken, maar het kan toch mogelijk zijn? in het begin konden sisko en nerys het ook niet echt met elkaar vinden maar nou vertrouwen ze elkaar heel erg...
  maandag 10 mei 2010 @ 15:37:42 #40
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_81255203
Zojuist een aantal seizoen DS9 + ENT gekocht... toch weer even kijken.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  maandag 10 mei 2010 @ 15:40:13 #41
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_81255289
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 23:48 schreef WSquater het volgende:
Dat is wel gaaf, ja. Maar even over die laatste aflevering over seizoen 2 he.
SPOILER: 'even in een spoiler voor mensen die het niet hebben gezien'
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar is een episode aan gewijd, over dat nerys verhaal.
http://www.imdb.com/title/tt0708598/
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 mei 2010 @ 16:03:30 #42
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_81256269
quote:
Op maandag 10 mei 2010 15:40 schreef jpg97 het volgende:

[..]

-verhaaltje-
Dat vertelde ik, iets meer verkapt, ook al
het is een beetje spoiler zo

Maar hij zit er nog maar 5 afleveringen vanaf, misschien is WSquater er inmiddels al voorbij
anyway, het is wat netter om je post aan te passen, of in spoiler-tags te zetten
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  maandag 10 mei 2010 @ 16:25:29 #43
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_81257123
quote:
Op maandag 10 mei 2010 16:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Dat vertelde ik, iets meer verkapt, ook al
het is een beetje spoiler zo

Maar hij zit er nog maar 5 afleveringen vanaf, misschien is WSquater er inmiddels al voorbij
anyway, het is wat netter om je post aan te passen, of in spoiler-tags te zetten
Er wordt toch niet gespoilerd?
Ik ga in op iets wat er in de spoiler staat. Voor iemand die de spoiler niet heeft aangeklikt kan het net zo goed gaan over Nerys dat ze van vanille ijs met mosterd houdt.
Of moet ik de link verwijderen?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 mei 2010 @ 16:33:15 #44
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_81257416
nahja, WSquater weet gelijk nu waar het over gaat, en hij is degene die het zich afvroeg en het nog moet bekijken
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_81267060
Nou, ik hoop niet dat ze een spion is maar als ik jullie zo hoor komt er niet veel goeds! De verrader!

Maar goed. Deze maand denk ik geen Star Trek meer. Ligt eraan. Ik ga eind deze maand of begin juli een surround setje kopen voor geluid. Ik bekijk wel wat ik over hou, en als ik genoeg over hou doe ik DS9 seizoen 3 er nog even bij...

Maar even iets anders. De intro muziekjes van de Star Trek series. TOS: heel erg vrolijk en een beetje apart. TNG: gaat wel. DS9: veelstelang naar mijn mening (heb bij heel veel afleveringen de intro doorgespoeld ). VOY: geweldig. Ik ben echt dol op die intro ENT: wel goed, ondanks dat het gezongen tekst is
pi_81271388
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 07:44 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Volgens mij waren alle series, behalve idd Enterprise, opgenomen op 35mm film. En dat is prima om te zetten naar HD. De vraag is of ze daar nog materiaal van hebben. Of dat ze het hebben gearchiveerd als SD materiaal.

In het geval van Enterprise was geloof ik alleen het 4e seizoen opgenomen op HDCAM. En dus al direct een HD bron. De andere series vereisen alleen nog veel nabewerking. Kijk na TOS, dat ziet er na al die jaren echt prachtig uit in HD. Helemaal met nieuwe special effects.
De andere series zijn wel op film opgenomen maar de visual effects niet. Dus als het ooit in HD uit komt moeten ze net als bij TOS alle shots waar er iets speciaals in zit vervangen.
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
pi_81271502
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 21:29 schreef WSquater het volgende:
Maar goed. Binnenkort dus seizoen 3...
Ik verhoog de spanning nog wat voor je door maar weer 's te zeggen dat de serie zoveel beter wordt hoe verder je komt, dus ga de rest zien!
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
pi_81272207
quote:
Op maandag 10 mei 2010 21:37 schreef MrData het volgende:

[..]

De andere series zijn wel op film opgenomen maar de visual effects niet. Dus als het ooit in HD uit komt moeten ze net als bij TOS alle shots waar er iets speciaals in zit vervangen.
Hmm, goed punt. Too bad.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_81273044
quote:
Op maandag 10 mei 2010 21:50 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Hmm, goed punt. Too bad.
Hier wat meer informatie. De visual effects elementen zelf zijn wel op film gedaan maar het compositen niet. Het zou aardig wat werk zijn maar het is zeker niet uitgesloten dat het gaat gebeuren.
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
pi_81273698
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:01 schreef MrData het volgende:

[..]

Hier wat meer informatie. De visual effects elementen zelf zijn wel op film gedaan maar het compositen niet. Het zou aardig wat werk zijn maar het is zeker niet uitgesloten dat het gaat gebeuren.
Dat is interessant om te lezen! Hij zegt trouwens dat het niet eens zoveel werk hoeft te zijn, omdat de losse elementen uiteindelijk ook op 35mm opgenomen waren en alleen het opnieuw compositen enig werk in beslag zou nemen maar dat kost een fractie van de tijd dan wat het toen kostte vanwege de nieuwere technieken.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')