Ja lekker man!quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:27 schreef juxtaposition het volgende:
:|
hoe kunnen jullie neelix haten!!!
Hij was leuken had een geile chick (Kes)
die na Seven o'9 de lekkerste was van het hele schip!
Zo hebben ze nog wel wat "trucjes", een andere die me laatst opviel was "narrow the confinement beam", "try the [gamma/delta/subspace] band"quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:22 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Het enige wat ze bij Star Trek altijd roepen is: " Reverse the polarity "
En dat werkt dan ook nog altijd
voorbeeld:
[..]
Zo bedoel ik het ookquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:40 schreef WSquater het volgende:
Dat maakt Star Trek niet minder gaaf. Die CSI-achtige lijkt me eerlijk gezegd niks.
The deflector dish!quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:39 schreef Neelix het volgende:
[..]
Zo hebben ze nog wel wat "trucjes", een andere die me laatst opviel was "narrow the confinement beam", "try the [gamma/delta/subspace] band"
seizoen 5 van DS9?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:37 schreef WSquater het volgende:
Ik wou donderdagavond al seizoen 5 bestellen, maar het was er niet van gekomen. Poeh. Nu maar seizoen 5 besteld en morgen eens beginnen...Ik verwacht dat ik hiermee wat langer zal doen dan de vorige seizoenen omdat ik nu weer gewoon minder tijd heb
Blijkbaar is de warp-core niet krachtig genoeg.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:
En waarom ze dan na al die jaren geen shieldgenerator hebben uitgevonden die gewoon altijd al meer power naar de shields brengt
Ja, seizoen vijfquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:58 schreef jpg97 het volgende:
[..]
seizoen 5 van DS9?
Heb je hem bij Amazon besteld?
Geweldig, toch?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:18 schreef jpg97 het volgende:
Je gaat er wel in sneltreinvaart doorheen he?
vliegende pizza? De Defiant?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:31 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Vandaag ook maar seizoen drie gekocht van DS9, kom maar op met die vliegende pizza!
Ik ben voor het eerst alle afleveringen op rij aan het kijken. Toen ik het volgde op TV heb ik er toch best wat gemist...quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:10 schreef Seven. het volgende:
Ik ben voor de derde keer bezig met VOY, deze keer random afleveringen..
Waar zit je?quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:30 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik ben voor het eerst alle afleveringen op rij aan het kijken. Toen ik het volgde op TV heb ik er toch best wat gemist...
Gewoon, thuis hoezo?quote:
Precies!quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
vliegende pizza? De Defiant?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
quote:Op maandag 14 juni 2010 09:33 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Gister voor de "eerste keer" de Defiant in actie gezien.
Heb je DS9 al eerder gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En geen zorgen hoor, de Defiant zal nog in veel geweldige actie terecht komen!![]()
Amazon.co.uk daar heb ik ze vandaan. Ze leveren redelijk snel en de prijs is ook wel ok (season 1 is 14 pond)quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:38 schreef GlenSpey het volgende:
Damn! Net de Mediamarkt en de FRS afgezocht... geen DS9 s6/7 meer op dvd te vinden
Weet iemand of waar ik die online kan vinden? Het liefst voor niet veel meer dan de prijs in de winkel (22 euro per box). En het liefst ook zonder een levertijd van 3 en halve maand?
Exactly!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:39 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Amazon.co.uk daar heb ik ze vandaan. Ze leveren redelijk snel en de prijs is ook wel ok (season 1 is 14 pond)
UK... zijn ze dan wel met Nederlandse ondertiteling?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:39 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Amazon.co.uk daar heb ik ze vandaan. Ze leveren redelijk snel en de prijs is ook wel ok (season 1 is 14 pond)
Nope, maar je kunt de Engelse ondertiteling voor doven en slechthorenden aanzetten als je moeite hebt met het volgen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:35 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
UK... zijn ze dan wel met Nederlandse ondertiteling?
Nah, ik wil ze in het Nederlandsquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:38 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Nope, maar je kunt de Engelse ondertiteling voor doven en slechthorenden aanzetten als je moeite hebt met het volgen.
Je kan ze ook online bestellen bij freerecordshop.nl/frs.nl. Kost 25 euro per seizoen (net zoals in de winkel) en op werkdagen voor 7 uur besteld, morgen in huisquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:55 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Nah, ik wil ze in het Nederlands
Anders bestel ik ze wel bij bol... kost 5 euro extra maar dan zijn ze gewoon in het NL. Met 3-4 dagen levertijd
Heb het al eerder gezien ja, dus weet dat het ook wel goed komt. Maar echt een denderende intro van het scheepje is het niet te noemen.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:34 schreef WSquater het volgende:
[..]
Heb je DS9 al eerder gezien?
En geen zorgen hoor, de Defiant zal nog in veel geweldige actie terecht komen!
Ik vind ondertiteling bij Star Trek super irritant, het was eventjes wennen maar na 2 afleveringen kun je je echt wel redden. In het Nederlands begrijp je toch ook niet helemaal wat een dilithiumkristal doet.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:13 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb ze wel van amazon mét NL ondertiteling
Ah cool, vanaf seizoen 4 wordt het nog toffer. En de eindaflevering van seizoen 3 vond ik de eerste keer dat ik 'm zag retespannend. Inmiddels al 5 keer gezien maar blijft cool om terug te kijken.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:13 schreef WSquater het volgende:
Zo, in middels bezig met Voyager. Inmiddels al in seizoen 3, dus gaat lekker.
Ja, VOY kende ik al wel (in tegenstelling tot DS9...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:42 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik vind ondertiteling bij Star Trek super irritant, het was eventjes wennen maar na 2 afleveringen kun je je echt wel redden. In het Nederlands begrijp je toch ook niet helemaal wat een dilithiumkristal doet.
[..]
Ah cool, vanaf seizoen 4 wordt het nog toffer. En de eindaflevering van seizoen 3 vond ik de eerste keer dat ik 'm zag retespannend. Inmiddels al 5 keer gezien maar blijft cool om terug te kijken.
ENT verschilt best wel veel met andere Star Trek's, en sommige vinden ENT helemaal niet bij Star Trek passen en andere weer wel. VOY lijkt meer op DS9 en TNG. Ik zou met ENT beginnen (aangezien het 'maar' 4 seizoenen zijn) en daarna VOY.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:01 schreef GlenSpey het volgende:
Zo bijna richting S7 van DS9 nu. Mijn eerste Star Trek op dvd
Welke serie zal ik als volgende kijken... ik twijfel nog tussen VOY die ik ooit al eens volledig op tv heb gezien en ENT waar ik alleen stukjes van heb gezien
Enterprise beginnen. Daarna natuurlijk op volgorde. TNG, DS9 en Voyager. In TNG komen rassen die later in de andere series ook komen. VOY begint bij DS9, zou die dus eerst gaan kijken en daarna pas Voyager.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:51 schreef WSquater het volgende:
[..]
ENT verschilt best wel veel met andere Star Trek's, en sommige vinden ENT helemaal niet bij Star Trek passen en andere weer wel. VOY lijkt meer op DS9 en TNG. Ik zou met ENT beginnen (aangezien het 'maar' 4 seizoenen zijn) en daarna VOY.
Eens, The Maquis en andere zaken kun je veel beter situeren als je DS9 voor VOy kijkt. Evengoed, het is niet noodzakelijk.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:35 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Enterprise beginnen. Daarna natuurlijk op volgorde. TNG, DS9 en Voyager. In TNG komen rassen die later in de andere series ook komen. VOY begint bij DS9, zou die dus eerst gaan kijken en daarna pas Voyager.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:03 schreef Seven. het volgende:
TNG gewoon gaan kijken. Gaandeweg wordt de kwaliteit beter en er vertrekt een zéér irritant personage, ik begon zowat te juichen toen deze persoon de pijp uit ging. Het is een prima serie met interessante karakters, al hoopte ik wel dat Geordi er ook eens uitgeschreven zou worden met z´n domme visor..
VOY en DS9 hebben een duidelijker rode draad, dus wat dat betreft is TNG anders maar het is het bekijken zeker waard. En Picard is bijna net zo´n goede captain als Janeway.
En dat uit de mond van Neelix. Dat je zoiets zegt! Ik walg van jou!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:35 schreef Neelix het volgende:
[..]![]()
Godslastering!![]()
Picard is de beste captain ooit!
Ik vraag mij altijd af hoe veel lol de acteurs hebben in een aflevering vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik denk dat Nana Visitor dat toch wel heel vermakelijk moet vinden.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
Het hele Kira is zwanger van Kirajoshi verhaal moest er dan ook ingeschreven worden omdat ze daadwerkelijk zwanger was van Siddig, de opmerking van Kira tegen Bashir dat de hele situatie zijn schuld is (Bashir had de embryo overgeplaatst) is in dat opzicht dan ook erg grappigquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:22 schreef jpg97 het volgende:
Nou ja, ze heeft tenslotte wel met Siddig El Fadil lopen batsen ( oftewel Alexander Siddig ).
Neen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 07:50 schreef PhalanX het volgende:
heeft iemand al nieuws over de nieuwdte film?
Could you shape your dick to this model? *shows giant black monstercock*quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:08 schreef jpg97 het volgende:
Nerys
En dan aanpappen met een shapeshifter, zeker vanwege zijn "karakter" uh-huh.
Perverse slet
bol.comquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:15 schreef GlenSpey het volgende:
Bijna door DS9 heen
* Plaatst bestelling voor Enterprise
Iemand die een goedkoopje weet? Het liefst online en met niet al te lange levertijden? (En mét NL ondertiteling) Bij Bol zijn ze 30 euro per stuk...
speelden jullie die scene dan of wat?quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:10 schreef Seven. het volgende:
[..]
Could you shape your dick to this model? *shows giant black monstercock*.
Gisteren nog hartelijk om gelachen met een maat van me.
Bij amazon.co.uk voor 13 euro per seizoen. geen NL ondertitels maar wel engels.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:52 schreef Neelix het volgende:
[..]
bol.com![]()
Bij amazon.de voor ¤25, heb je alleen geen NL ondertitels.
Ik ben nu voor keer tig alles aan het kijken en ben nu in TNG seizoen 6 aan beland.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
ENT
TOS
(TAS)
films I t/m VI
TNG S1 t/m S5
TNG S6 = DS9 S1
TNG S7 = DS9 S2
DS9 S3 = VOY S1 (plus film VII)
DS9 S4 = VOY S2
DS9 S5 = VOY S3 (plus film VIII)
DS9 S6 = VOY S4
DS9 S7 = VOY S5 (plus film IX)
VOY S6 en S7
film X
16 pond is nog altijd 19,5 euro. Er zijn vast tweedehands of andere partijen die het via Amazon aanbieden, maar dan heb je minder garanties en vaak hogere verzendkosten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:26 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Bij amazon.co.uk voor 13 euro per seizoen. geen NL ondertitels maar wel engels.
Das niet helemaal waar.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:28 schreef WSquater het volgende:
Het enige wat ik jammer vind van de Star Trek serie is dat in bijna alle afleveringen, buitenaardse wezens een menselijke vorm hebben. Je zal nooit bijvoorbeeld intelligent buitenaards wezen met de vorm van bijvoorbeeld een tijger in Star Trek zien.![]()
Maar goed, tot morgen!
Veel van de aliens die terugkeren zijn idd mensvormig.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:26 schreef sffan het volgende:
[..]
Das niet helemaal waar.
Volgens mij speelt Mick Fleetwood (ja van Fleetwood mack) een alien met een vissehoofd zo ff uit me blote hoofd.
(in st tng)
Morn uit DS9quote:Op zondag 22 augustus 2010 08:23 schreef Seven. het volgende:
Oh ja, dat slijm. De crystalline entity was overigens ook een lachertje. Verder is er nog Odo. En natuurlijk komen ze vooral in VOY best veel non humanoids tegen. Dan nog de geboorte van zo een lichtgevende gigantische vlinder ergens in TNG geloof ik. Ehm, nog een paar slijmmonsters in VOY etc. etc. En in ENT natuurlijk die intelligente vissen van dat rijk dat door 5 soorten bestuurd wordt, ehm, zijn dat de Xindi niet?
Het is gewoon ook praktischer voor de acteurs zelf. Ik denk dat een Quark voor de opnamen wel elke keer een paar uur eerder moest komen dan bijvoorbeeld een Siskoquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:56 schreef DaviniaHR het volgende:
En species 8472 (of wat was het nummer?) die sterker waren dan de borg, uit die andere dimensie, zijn ook geen humanoids
maar ja, anders wordt het ook best duur, lijkt me. het is makkelijker om een mens in een mooi pak te hijsen en dat tot alien te bombarderen, dan om alles met de computer in te moeten plakken.
Sisko is anders gewoon een blonde Hollandse kerel hoor.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:23 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Het is gewoon ook praktischer voor de acteurs zelf. Ik denk dat een Quark voor de opnamen wel elke keer een paar uur eerder moest komen dan bijvoorbeeld een Sisko
Neelix zat elke draaidag eerst 4! uur! in de make-up.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:23 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Het is gewoon ook praktischer voor de acteurs zelf. Ik denk dat een Quark voor de opnamen wel elke keer een paar uur eerder moest komen dan bijvoorbeeld een Sisko
Begin op fok!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:50 schreef GlenSpey het volgende:
Het lijkt me eigelijk wel leuk om zelf een nieuwe Star Trek serie te schrijven![]()
Weet iemand waar ik daarvoor terecht kan?
Same here maar dan met DS9.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:08 schreef gnilrednoz het volgende:
ik ben weer begonnen met t kijken van voyagerben nu halverwege seizoen 3. ik kan echt niet w88 tot seizoen 4, seven of nine
jeri ryan
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Toch blijf ik dit ook wel leuk vinden
En picard blijft toch mijn favo captain
vond hier ook wel stewarts eigen acteur geschiedenis in terugkomen, van toen hij nog op het toneel speelde.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |