quote:Op zondag 2 mei 2010 18:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nog even wachten, Peaceman. Volgend jaar wordt Heerenveen kampioen en daarna mag Ajax weer.
Ow werkelijk? Waar dan?quote:Op zondag 2 mei 2010 19:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij was Twan net in beeld bij Studio Sport.
Van schrik valt ie met zijn hoofd op de grond, omdat ie door had dat het Twente vlaggetjes waren...quote:Op zondag 2 mei 2010 20:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow werkelijk? Waar dan?
FC Twente![]()
Twan kan over 2 weken kampioen worden, dan is het feestje helemaal compleet. Lennon loopt hier met de vlaggetjes in de hand te zwaaien.
Ow dat ga ik even terugkijken op uitzending gemist.. ik zat er naast.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op de tribune in het stadion in Enschede bij het aftellen naar het eind van de wedstrijd.
Niet waar, jij gaf hem een duw.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:03 schreef peaceman het volgende:
Van schrik valt ie met zijn hoofd op de grond, omdat ie door had dat het Twente vlaggetjes waren...
Ik weet het natuurlijk niet zeker want het was heel kort, een paar tellen, maar het was wel zo'n menneke als Twan.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat ga ik even terugkijken op uitzending gemist.. ik zat er naast.
Er waren wel heel veel van zulke mennekes...quote:Op zondag 2 mei 2010 20:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik weet het natuurlijk niet zeker want het was heel kort, een paar tellen, maar het was wel zo'n menneke als Twan.
quote:Op zondag 2 mei 2010 20:36 schreef wyccie het volgende:
Maar ze hebben wel dik verloren.
En ik ben voor Ajax.
Maar niet geraden op mijn plaatjequote:
Morgen ga ik 'm op mijn werk met geluid proberen. Maar afgaand op het begin niet zo lang, vrees ikquote:Op maandag 3 mei 2010 20:30 schreef wyccie het volgende:
Had Wa deze al gezien?
http://www.dumpert.nl/med(...)omance_acapella.html
quote:Op maandag 3 mei 2010 19:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zag Twan alweer op tv. Dit keer bij 1Vandaag.
Ik heb het idee dat hij het allemaal veel te druk vindt en bang is dat er "enge" dingen gebeuren zoals ruzie enz. Gisterenavond zat hij thuis de huldiging te kijken en maakte toen meer geluid dan de hele middag in het stadion.quote:
Eerst even kampioen worden dit seizoen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:35 schreef Diaan73 het volgende:
Dat is nog beter inderdaad!! Maar dan heeft hij nog een lange weg te gaan.....
Da's het reclamefilmpje.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:35 schreef Wickedangel het volgende:
Morgen ga ik 'm op mijn werk met geluid proberen. Maar afgaand op het begin niet zo lang, vrees ik
Daar was ik al voorbijquote:
Ja lekker toch. Nu is ma erbij om te wennen. Ze poetst ook bij haar. Ze kan wel ouwehoeren.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:59 schreef Diaan73 het volgende:
Heb jij een werkster??
* wil ook een werkster!!
Je bent nu weer op de hoogte van alles wat er in Bommel gebeurd is de afgelopen maand?quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja lekker toch. Nu is ma erbij om te wennen. Ze poetst ook bij haar. Ze kan wel ouwehoeren.
Echt lekkerquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja lekker toch. Nu is ma erbij om te wennen. Ze poetst ook bij haar. Ze kan wel ouwehoeren.
Zoietsquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je bent nu weer op de hoogte van alles wat er in Bommel gebeurd is de afgelopen maand?
Bij ons werkte vroeger Tinie (Tante Tinie), als die binnenkwam was het al gauw: "He'j 't al heurd?"quote:
'Het al geheurd ?' iddquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij ons werkte vroeger Tinie (Tante Tinie), als die binnenkwam was het al gauw: "He'j 't al heurd?"
Erg geestig, al ging het iets te lang door (net als Lady Gaga zelfquote:Op maandag 3 mei 2010 20:30 schreef wyccie het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)omance_acapella.html
Ja, dat viel me reuze mee. Er is wel eentje met een kikker in z'n keel maar dat komt later goed. Die pasjes ook, er is over nagedacht!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |