Ze kunnen elkaar ook slecht horen. Speelt ook mee volgens mij.quote:
Goeie koop die aandelen Endemolquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:34 schreef Mani89 het volgende:
Hah die Hans die is gewoon binnen en kan de rest van zijn leven zich op die woonboot vol laten gieten![]()
En John die volgens zichzelf erg 'diep' gaat.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Heerlijke show. Viola die als een malle sopt op John, Hans die de ene hilarische opmerking na de andere maakt, Joop die de geirriteerde valse nicht speelt, Dries het pispaaltje, Annie met haar negatieve IQ, de aanstekelijke lach van Sandra Reemer.. Alleen Manon, Jody en Bonnie zitten er een beetje voor niks bij
Ja Hans is binnen ..mooi geld heeft hij aan verdiend.. HIlarische uitzending ..zojuist op UG gekeken.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:34 schreef Mani89 het volgende:
Hah die Hans die is gewoon binnen en kan de rest van zijn leven zich op die woonboot vol laten gieten![]()
Blijft natuurlijk een domme gans.quote:
Echt een vies wijfquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:09 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Viola die te opvallend met John flirt..
Ik zal niet zeggen dat t een meesterbrein is, maar hoe jij over mensen praatquote:
Idd, Annie Schilder was gisteren leuk..Kijk jij dat programma ook Anniebab?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:28 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik zal niet zeggen dat t een meesterbrein is, maar hoe jij over mensen praat...
Ze heeft iig meer fans dan jij......
Ja ik kijk t altijd, ben fan van Paul...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Idd, Annie Schilder was gisteren leuk..Kijk jij dat programma ook Anniebab?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |