SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U will have a job, my Dear!
quote:Op zondag 2 mei 2010 01:35 schreef Penisbaard het volgende:
Niemand heeft interesse voor je, zelfs je eigen ouders niet.
quote:Op zondag 2 mei 2010 01:35 schreef Penisbaard het volgende:
Niemand heeft interesse voor je, zelfs je eigen ouders niet.
quote:Op zondag 2 mei 2010 01:37 schreef n0ir het volgende:
Antwoord op je vragen: omdat je slap bent.
Slaapze
Wordt.quote:
Bovenquotersquote:Op zondag 2 mei 2010 01:38 schreef hc-sjonny het volgende:
aargh ransaap, nou is mijn topic weer gekloot door jou!
[..]
ik dacht meer aan speed.quote:Op zondag 2 mei 2010 01:43 schreef Hard_Feesten het volgende:
pep snuiven
ohnee. ik dacht POP (afkorting poppers) sorry. mijn foutquote:Op zondag 2 mei 2010 01:47 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
oh :$ ik dacht dat er andere bestanddelen inzaten.. (LERAREN)
Amfetamine, pep, speed... Allemaal hetzelfde.quote:Op zondag 2 mei 2010 01:47 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
oh :$ ik dacht dat er andere bestanddelen inzaten.. (LERAREN)
waar is school nuttig voor? ik leer veel meer van Fok!kersquote:Op zondag 2 mei 2010 01:48 schreef Hard_Feesten het volgende:
[..]
Amfetamine, pep, speed... Allemaal hetzelfde.
quote:Op zondag 2 mei 2010 01:34 schreef hc-sjonny het volgende:
Hoi alle mede Fok!kers,
ik ga dus nu ff pitte, ben echt fucked up moe..
hier zijn mijn klachten;
1; waarom ken ik niet wakker blijve als k moe ben?
2; waarom ken ik niet gewoon blijve pitte zodak xtra lang wakker ken weze?
ANTIKLACHT; morge minder slaperig:P en lkkr rustig hier, 't is zondagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je Chrome als browser gebruikt staat om een of andere reden dat knipperende ding waar je letters uit komen (hoe heet dat?) aan het begin van de quote.quote:Op zondag 2 mei 2010 02:53 schreef Rectum het volgende:
Waarom plaats jij altijd je reacties boven de quote?
[..]
quote:Op zondag 2 mei 2010 03:02 schreef n0ir het volgende:
[..]
Als je Chrome als browser gebruikt staat om een of andere reden dat knipperende ding waar je letters uit komen (hoe heet dat?) aan het begin van de quote.
Chrome heeft nog wel een paar meer rare dingetjes met Fok, zo staan er naast de paginanummers pijltjes om op en neer te scrollen en verplaatst de tekst in een bericht een beetje omhoog als je het selecteert en dan je muis naar maar ik ben te moe om dat allemaal uit te leggen.
wss wélquote:Op zondag 2 mei 2010 02:51 schreef Handdoekje het volgende:
Man, jij bent volgens mij echt dé grootste grafmongool die op Fok! te vinden is.
nee. liever prettig debielquote:Op zondag 2 mei 2010 09:42 schreef Pieter-utd het volgende:
TS is debiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |