quote:Op zondag 2 mei 2010 00:38 schreef CuteVelociraptor het volgende:
toen hij langs me liep snoof hij heel diep omdat ik net gaapte, echt freaky.
Nee hoor, die was serieus, ik troll part time;)quote:Op zondag 2 mei 2010 00:45 schreef VonHinten het volgende:![]()
![]()
![]()
Oké. nu neem ik je andere topic ook niet meer serieus, je bent kennelijk een troll.
Wat maak jij een achterlijke kuttopics man. Ben jij toevallig een kind met een rugzakje?quote:Op zondag 2 mei 2010 00:38 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Een tijd terug liep ik op een brug en opeens zag ik een dikke, bepuiste aziaat van de andere kant komen. Hij keek een beetje loerend en ik vond het eigenlijk erg afstotend... toen hij langs me liep snoof hij heel diep omdat ik net gaapte, echt freaky. Hij heeft een vriendin van mij ook al een liefdesbrief gestuurd met valentijn, hij blijkt haar buurjongen te zijn. Mijn neef heeft een turkse vriend met een grote hond en die dikke aziaat zat laatst heel hatelijk naar hem te kijken...
Er woont blijkbaar een heel enge stalker in mijn stadje... ik en mijn vriendinnen zien hem weleens en voelen ons heel ongemakkelijk. We zijn bang dat hij een keer iemand verkracht... wat moeten we doen?
Ja.quote:Op zondag 2 mei 2010 00:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat maak jij een achterlijke kuttopics man. Ben jij toevallig een kind met een rugzakje?
TS vindt het grappig om de generalisatie te maken dat alle aziaten honden eten.quote:Op zondag 2 mei 2010 00:40 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Een vriend van je neef is een Turk met een grote hond, en hij keek hatelijk naar hem? Lekker irrelevant.
'Grote honden net kleine pony's.'quote:Op zondag 2 mei 2010 00:49 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
TS vindt het grappig om de generalisatie te maken dat alle aziaten honden eten.
krijg balkankerquote:Op zondag 2 mei 2010 00:50 schreef bforp het volgende:
weet je wat ik denk???![]()
volgens mij is schenkstroop niet een persoon maar het gevoel dat we allemaal weleens hebben wanneer we heeeeeel erg blij zijn zoals wanneer we suikerspin eten ofzo![]()
Nooit fan van geweestquote:Op zondag 2 mei 2010 00:50 schreef CuteVelociraptor het volgende:
[..]
'Grote honden net kleine pony's.'
Schenkstroop topic. Come on....
Je hebt gewoon een faaltopic. Maakt niet uit, kan gebeuren. Laat het gewoon achter je en kom terug als je weer een keer een creatieve bui hebtquote:Op zondag 2 mei 2010 00:54 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Hoe kan hij eigenlijk internet betalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |