Dan moet een beetje massa erbij niets uitmaken voor je gripquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:59 schreef gomi het volgende:
[..]
lol, nee ik heb niets te klagen over mijn bouw
quote:
Ja, die van 1.65m of kleinerquote:Op zondag 2 mei 2010 00:01 schreef flexoo het volgende:
zijn er ook neppe mannen dan?
is ook zo, maar ik vind t wel best zo. en ws komen er nog wel paar kilo's bij hoor.quote:Op zondag 2 mei 2010 00:02 schreef D. het volgende:
[..]
Dan moet een beetje massa erbij niets uitmaken voor je grip
Ja en geen magere mannen, er moet wel wat vlees op zittenquote:
Ik hoef ook niet per se extra kilo's, maar om de boel vorm te geven is dat toch overmijdelijkquote:Op zondag 2 mei 2010 00:03 schreef gomi het volgende:
[..]
is ook zo, maar ik vind t wel best zo. en ws komen er nog wel paar kilo's bij hoor.
maar ik wil niet te
gewoon 1.85 ofzo en kilo of 83quote:Op zondag 2 mei 2010 00:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en geen magere mannen, er moet wel wat vlees op zitten
quote:
maar ik ben wel tevreden over huidige vormquote:Op zondag 2 mei 2010 00:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet per se extra kilo's, maar om de boel vorm te geven is dat toch overmijdelijk
quote:
true, true. wanneer gaan we daten?quote:Op zondag 2 mei 2010 00:07 schreef Kally het volgende:
[..]
en dat gaat sowieso niet samen met een mager lichaam
*wijst naar flexoo's avatarquote:Op zondag 2 mei 2010 00:07 schreef Kally het volgende:
[..]
en dat gaat sowieso niet samen met een mager lichaam
Nietquote:
Ja want Popeye is zo'n lekker dingquote:
Dat is geen date he, en trouwens ik ben hartstikke blondquote:Op zondag 2 mei 2010 00:09 schreef gomi het volgende:
[..]
![]()
moet je me niet uitnodigen om mee te gaan naar rotterdam he
ik zeg daten ruim hequote:Op zondag 2 mei 2010 00:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is geen date he, en trouwens ik ben hartstikke blond
trusten D en we vechten niet hoor.quote:Op zondag 2 mei 2010 00:11 schreef D. het volgende:
Ik laat jullie het samen ff uitvechten, want hier is het nu wel bedtijd geworden
Wekker gaat over 6 uurtjes alweer
OMG je was echt heul vroeg opquote:
nou leg je vest dan vast klaar, is nog koud ookquote:Op zondag 2 mei 2010 10:33 schreef Disana het volgende:
Het is hier heerlijk zonnig. Wij krijgen het slechte weer het laatst.
Het giet hier.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:33 schreef Disana het volgende:
Het is hier heerlijk zonnig. Wij krijgen het slechte weer het laatst.
Dat heb ik ook tijd geleden gedaan, ruimt zo lekker opquote:Op zondag 2 mei 2010 10:47 schreef Noek het volgende:
Spannend vandaag! Ieks!![]()
Verder ben ik alles aan het wegflikkeren wat ik een jaar niet heb gedragen of gebruikt.
Mèn!![]()
Ben je er beroerd van?quote:Op zondag 2 mei 2010 10:44 schreef Disana het volgende:
Ja, ik weet het, het blijft niet zo en schijnt om een uur of vijf hier te komen. Ondertussen genieten de poezen nog lekker van de zon in de tuin. Ik niet, ik zit hier hondsberoerd van de Champix te zijn
Dat is wel vervelend dan, maar wel stoer dat je doorzetquote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 10:55 schreef Copycat het volgende:
Hier is het een echte druildag, qua weer. Zelfs de logeerhond wilde weer snel naar binnen, de homo.
Ik heb ´m vanochtend betrapt bij het masturberen. Niet het geijkte rijen, rijen, rijen tegen een kussentje, maar met zijn n stijf hondenpikkie langs zijn voorpootje schuiven. Ik stond perplex!
Hij moet de rest van de dag schuldbewust in de hoek staan.
En het reisplan:
Sanur - Yogyakarta - Gili Air - Gili Meno - Gili Trwanangan
Qua accommodatie zit ik nu op maximaal 400 euro voor 15 nachten. Met hangmatten, buitendouches, hutjes aan het strand en antimuggenspray.
Gelukkig is het nog maar 156 nachtjes slapen ...
Teun vertrekt vandaag? Of morgen?
Behouden vaart in ieder geval!
En dan nu: een ingelaste filmdag vanwege de herfst.
Wat vervelend Disana, maar knap dat je doorzet.quote:
Ja, wat een naughty dog....quote:Op zondag 2 mei 2010 10:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat vervelend Disana, maar knap dat je doorzet.![]()
Die hond van Cc.
Reisschema ziet er goed uit.
WB Annie.
Ja, de wind stond deze kant opquote:Op zondag 2 mei 2010 11:01 schreef Noek het volgende:
Hé Annie, je sailt weer home! Welkom terug voor zo nu en dan.
quote:
Nadat je seks hebt gehad met alles en iedereen.quote:
Ja zo doe ik het ook, maar er is geen houden aan. En slecht slapen, de hele trits aan bijverschijnselen. Maar ik klaag niet, het betekent in elk geval dat het spul wat doet.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
annieen
Disana de misselijkheid verdwijnt wel eerst broodje eten en dan die champix zo deed ik het, en je nare dromen verdwijnen ook.
dat heb ik al zonder die champix zooiquote:Op zondag 2 mei 2010 11:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Nadat je seks hebt gehad met alles en iedereen.
quote:Op zondag 2 mei 2010 11:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Nadat je seks hebt gehad met alles en iedereen.
Wat een zooi. Hoe gaat die bij jou, Heks?
Dat zeg je nu.quote:
Slik je die Champix nog wel?quote:Op zondag 2 mei 2010 11:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heel af en toe steek ik sigaretje op als ik bij buurvrouw verderop ben, maar voor de rest er totaal geen moeite mee, thuis niet dan heb ik er weinig erg in, vond het paar weken terug meer een hel worden, pppfftt was er zo mee bezig maar nu is dat weer afgezakt. Zoon heeft er helemaal geen moeite mee, nooit gehad ook volgens mij die rookt helemaal niet meer en heeft totaal geen behoefte ( scheeld denk ik hij heeft verkering met meisje die ook niet rookt) maar daarom zeg ik net tegen Disana die nare dromen en misselijkheid verdwijnen wel, doorzetten hoor Disana en Teun
die heb ik ook overgeslagen in mijn dromenquote:Op zondag 2 mei 2010 11:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zeg je nu.
Mijn eerste Champix-droom ging over Remlof, die was mijn huis binnengedrongen en wou niet meer weg. Geen seks. Wel een knalrode trui, best een agressief ventje die Remlof.
Dat kun je niet maken, Pietje is hartstikke onschuldig.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:35 schreef FANN het volgende:
[..]
die heb ik ook overgeslagen in mijn dromen![]()
Pietje heb ik ook nog niet gehad trouwens ...
vanavond effe kijken
ik kom van heul veel sigaretten per dagquote:Op zondag 2 mei 2010 11:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Slik je die Champix nog wel?
Nou ja, je doet het toch hartstikke goed! Van hoeveel sigaretten per dag kom je?
Of zit je nu 20x per dag bij die buuf?
quote:Op zondag 2 mei 2010 11:35 schreef FANN het volgende:
[..]
die heb ik ook overgeslagen in mijn dromen![]()
Pietje heb ik ook nog niet gehad trouwens ...
vanavond effe kijken
quote:Op zondag 2 mei 2010 11:38 schreef Noek het volgende:
Ik heb ook over Remlof gedroomd.![]()
En iemand met heel lang haar die overal W/66 op mijn muren spoot met een spuitbus. Liesje vond het hilarisch en gaf hem een biertje. Remlof vond het belachelijk en vond dat ik naar bed moest gaan.
Toen heb ik surprises voor iedereen gemaakt maar ik was vergeten de naam erop te zetten dus moest ik alle surprises opentrekken want aan het kado kon ik wel zien voor wie die was. Bert vond het een amateuristisch gekut. Ik ken helemaal geen Bert! Wie heet hier eigenlijk Bert?
quote:Op zondag 2 mei 2010 11:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
annieen
Disana de misselijkheid verdwijnt wel eerst broodje eten en dan die champix zo deed ik het, en je nare dromen verdwijnen ook.
quote:
Lul met vingers iig. Volgende keer doet hij het zelf maar. Het waren poppetjes met een baljurk. Heel de nacht op zitten papier maché-en dankzij Remlof.quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 11:38 schreef Noek het volgende:
En iemand met heel lang haar die overal W/66 op mijn muren spoot met een spuitbus. Liesje vond het hilarisch en gaf hem een biertje. Remlof vond het belachelijk en vond dat ik naar bed moest gaan.
Toen heb ik surprises voor iedereen gemaakt maar ik was vergeten de naam erop te zetten dus moest ik alle surprises opentrekken want aan het kado kon ik wel zien voor wie die was. Bert vond het een amateuristisch gekut. Ik ken helemaal geen Bert! Wie heet hier eigenlijk Bert?
Van de week stond ik tegelijk met Simon op een kruissing, en hij gaf me netjes voorrang en lachtte er lief bij...quote:Op zondag 2 mei 2010 11:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Annieje komt gewoon weer vaker meeposten hoor ( ik mis je), en ik mis alle nieuwtjes uit Volendam, zoals Jan S op zijn scootertje etc
quote:
Neuh, dan zou Noek dat wel wetenquote:
Nah, ik heb me ook wel eens gewoon als Leandra voorgesteldquote:
Deissy, rot voor je...quote:Op zondag 2 mei 2010 11:56 schreef Deisyy het volgende:
Dat is baen zeg, die bijwerkingen van de Champix, probeer het toch maar vol te houden Disana.
Ik duik mijn bed weer in, hondsberoerd
Oh echt? Ik stel me wel gewoon voor.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, ik heb me ook wel eens gewoon als Leandra voorgesteld
Volgens mij weet het gros van de aanwezigen vorig jaar toen wij in PS2 waren nog steeds niet anders dan Leandra
Yep, en me dochter naast me vond t natuurlijk ook toppie, Ma hij lachtte naar me.....quote:Op zondag 2 mei 2010 12:04 schreef Toverheks het volgende:half 3 vanmiddag AJAX en we winnen natuurlijk
![]()
Deissy beterschap en Annie heb je wel een lieve glimlach terug gegeven
Zouden ze zich bewust zijn van de genialiteit van "geen ster" en "joden"quote:NIJMEGEN - Supporters van NEC, verenigd in supportersclub HKN, hebben de spelers van hun club zaterdag getrakteerd op zogenaamde Jodenkoeken. De bussen koek (voor iedere speler 1) lagen op de stoeltjes in de kleedkamer, en werden er tijdens de ochtendtraining neergelegd.
Het doel van de koekactie is simpel samengevat: de NEC-aanhang wil dat de spelers er alles aan doen om te voorkomen dat Ajax zondag in Nijmegen kampioen wordt. Het begeleidende schrijven dat iedere speler ontving had de kop: Geen 3e ster in Nijmegen'.
Daarmee verwijst de aanhang naar de mogelijk dertigste landstitel die Ajax zondag in Nijmegen kan halen. Voor iedere tien titels heeft een club het recht om een ster op het shirt te laten drukken.
'Vanavond bij de koffie een pak jodenkoeken en morgen pakken jullie die andere joden bij de strot en vreet ze op', zo stond verder te lezen in de spelersbrief. Voor de duidelijkheid: Ajax-fans kwalificeren zichzelf op alle mogelijke manieren als 'Joden', waar fans van andere clubs dan weer op reageren.
Overigens wil de NEC om nog 1 reden dat NEC zondag 'gewoon' wint van Ajax: dat eindigt hun eigen club namelijk boven aartsrivaal Vitesse op de ranglijst.
Bij mij ligt het denk ik aan de situatie hoe ik me voorstel, eigenlijk geen flauw idee waarom het toen bij Leandra gebleven is.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh echt? Ik stel me wel gewoon voor.
Alhoewel ze me gewoon Noek noemen geloof ik, ook al weten ze mijn eigen naam. Volgens mij weet iedereen mijn echte naam ook wel inmiddels.
Thnxquote:
Hahaha, hoest met de meiden?quote:Op zondag 2 mei 2010 12:02 schreef Noek het volgende:
Het zou wel fijn zijn voor mijn geestelijke toestand dat de wedstrijd iets eerder gespeeld gaat worden.
Dit hoor ik dus al een uur lang!
![]()
![]()
Die stamt uit WO2, toen bestonden er nog geen moslims.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:19 schreef CarOnline het volgende:
En een vliegtuigbom in Bunnik. 't Moet niet gekker worden zeg!
Wat zeg je me nou?!quote:Op zondag 2 mei 2010 12:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die stamt uit WO2, toen bestonden er nog geen moslims.
Nee! Het is afschuwelijk. Als ze verliezen dan kan ik de barbies niet aanslepen ben ik bang.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hahaha, hoest met de meiden?
Gaat het nog?
Texel! Texel is óók mooi!quote:Op zondag 2 mei 2010 12:18 schreef CarOnline het volgende:
Oh Noek, een bom op Times Square![]()
Zullen we naar Miami gaan?
Ohhh tis ook vreselijk!quote:Op zondag 2 mei 2010 12:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee! Het is afschuwelijk. Als ze verliezen dan kan ik de barbies niet aanslepen ben ik bang.
![]()
Nee op NOS.nl.quote:
Ja, kom maar!quote:Op zondag 2 mei 2010 12:23 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ohhh tis ook vreselijk!
En ik kan niet eens kijken! Zal ik snel even naar jou toe rijden?
Natuurlijk! Geef die man een biertje!quote:Op zondag 2 mei 2010 11:38 schreef Noek het volgende:
Ahhh mijn ouders gaan 4 Juni naar NY en vandaar uit lekker rondritten, canada en de hele meuk en met mn verjaardag zitten ze een paar dagen in Miami.quote:
Ja precies, daar heb je meer aan dan een pop van papier maché met een baljurk.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee op NOS.nl.
Ik had msn.nl ofzo als startpagina maar dat mocht niet meer van APK![]()
Dus voor mn verjaardag heb ik NOS.nl van APK gehad. En ik moet zeggen: Tópkado!
Tis half 1 en ik moet nog douchen.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, kom maar!
We wilden eigenlijk nog naar Enschede maar in mijn wegflikkerwoede had ik geen zin en nu heb ik spijt.
Aan de andere kant. Straks verliezen ze, zit je daar! Moet je nog naar huis ook. Wann lol.
Ohhhhh is't volgende week zo ver?quote:Op zondag 2 mei 2010 12:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja precies, daar heb je meer aan dan een pop van papier maché met een baljurk.
Gelukkig volgende week, nieuwe ronde, nieuwe kansen op nog meer kadootjes.![]()
Ik ben er dan helemaal niet en de last is ondragelijk en ze wrijven het 3x daags in en de rest naar behoefte.
Wann een flauw jedoe! Spanje-Miami, dat scheelt haast niks. Dwing het af!quote:Op zondag 2 mei 2010 12:27 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ahhh mijn ouders gaan 4 Juni naar NY en vandaar uit lekker rondritten, canada en de hele meuk en met mn verjaardag zitten ze een paar dagen in Miami.
Eikels!![]()
Vorig jaar zaten ze met mn zusje haar verjaardag een maand in Spanje. En die kreeg een week naar Spanje op bezoek kado.
Denk niet dat ik voor mn verjaardag naar Miami mag vliegen
Ja, deed ik!quote:Op zondag 2 mei 2010 12:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Wann een flauw jedoe! Spanje-Miami, dat scheelt haast niks. Dwing het af!
In Schotland. Dat is net als Miami maar dan anders.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ohhhhh is't volgende week zo ver?![]()
Waar ben je dan?
Oooh ja!quote:Op zondag 2 mei 2010 12:32 schreef Noek het volgende:
[..]
In Schotland. Dat is net als Miami maar dan anders.
En een Starbucks!quote:Op zondag 2 mei 2010 12:33 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oooh ja!![]()
Nou, 't scheelt niks. Daar hebben ze ook keien.
In de verf? Nee, moet nog. En zó geen zin!quote:Op zondag 2 mei 2010 12:35 schreef Noek het volgende:
[..]
En een Starbucks!
Ben je in de verf ook?![]()
Ga nog gauw mijn kast door, denk ik. Geen zin meer. Ik zou willen dat ik jou was dan zou ik er blij van worden.
In Miami schijnt een hele goede te zitten, die behandelt verknipte zelfbeelden alsof het niks kost.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
In de verf? Nee, moet nog. En zó geen zin!
Nou eh dat is een klusje wat ik steeds voor me uitschuif. Maar: mogen gaat het beuren!
Ik was op Koninginnedag hier ff het dorp in met mn moesje, even langs de kledingwinkel die ik altijd voorbij ren want ik pas toch nergens in of t staat als een vlag op een modderschuit.
M'n moeder: doe niet zo achterlijk! Wij naar binnen, en toen bleek heel veel kleding gewoon te passen en leuk te staan![]()
![]()
M'n moeder wil serieus dat ik naar de dokter ga met een totaal verknipt zelfbeeld![]()
En ik moest weer aan vrijdag denken en Vrouw Duijts!![]()
Dus ik ben eruit gestapt met een nieuw vestje, een shirtje en een vest-bloes-shirtje ofzo.
Dus ik gooi alles weg denk ik en ga eens voor écht een nieuwe zomergarderobe.
Wat ook wel tijd wordt want ik heb echt 3 zomers niks gekocht aan broeken en rokjes.
Groeizaam weer. Je ziet de planten per uur groter worden, ze bulderen de grond uit. 't Is dus ergens goed voorquote:Op zondag 2 mei 2010 12:39 schreef Dementor het volgende:
Wat een rukweer, wie heeft dit bedacht?
En ze vinden jou ook leuk. Je krijgt er zoveel voor terug.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:51 schreef liesje1979 het volgende:
Sinds mijn scheiding, of eigenlijk toen ik er gewend aan was vind ik kleding opeens leuk.
Nooit gehad, en weet ook nog niet of ik er zo blij mee ben, want nu moet ik dus vandaag door de regen naar de stad ipv lekker lui in stomme kleren op de bank liggen.
Stom he. Maar ik dacht steeds: dat staat toch niet. Ik moest een vestje aan met roezels van haar en die heb ik zelfs gekocht, al denk ik nu weer: is dat niet te tuttigquote:Op zondag 2 mei 2010 12:52 schreef Noek het volgende:
[..]
In Miami schijnt een hele goede te zitten, die behandelt verknipte zelfbeelden alsof het niks kost.
Mam!!![]()
Maar mams heeft een ontzettend goed punt.![]()
3 zomers??Ik red de drie dagen niet eens.
Ik heb gisteren besloten dat het basta is. En toen zag ik toch een leuk jurkje vanmorgen.![]()
Wanneer komt de fam. Duijts weer op tv want ik wil nu ook het einde zien.
Verslikt oma zich in de bitterbal, houdt mevr. D. nog wel haar over na haar laatste verfbeurt, plet Frans zijn eigen schroot of gebruikt die wel machines? De spanning!
Ik heb geen regen nodig om planten te laten groeien.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Groeizaam weer. Je ziet de planten per uur groter worden, ze bulderen de grond uit. 't Is dus ergens goed voor
14:30quote:
Goeie timing! Ik zat net het weerbericht te lezen toevallig en vandaag is de enige dag met NUL procent kans op zonneschijn en 90% kans op regen.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:51 schreef liesje1979 het volgende:
Sinds mijn scheiding, of eigenlijk toen ik er gewend aan was vind ik kleding opeens leuk.
Nooit gehad, en weet ook nog niet of ik er zo blij mee ben, want nu moet ik dus vandaag door de regen naar de stad ipv lekker lui in stomme kleren op de bank liggen.
Die kunnen wel een stootje hebben. Hoi Gert!quote:Op zondag 2 mei 2010 12:56 schreef Gert het volgende:
O je gaat dus niet.
Nou, evengoed sterkte voor je nagels.
Ah ok, dan kan ik niet, heb een afspraak met de stad.quote:
Good for you!quote:Op zondag 2 mei 2010 12:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Stom he. Maar ik dacht steeds: dat staat toch niet. Ik moest een vestje aan met roezels van haar en die heb ik zelfs gekocht, al denk ik nu weer: is dat niet te tuttig![]()
Maar goed, zo gaat het steeds.
En nee, ik heb op sporadisch hier en daar een shirt en 1x een jurk, echt niks gekocht.
Dus gister lekker online zitten shoppen en weer eens ECHT gekeken wat ik leuk vind. En niet wat ik denk wat ik aan kan. Want ik blijk gewoon meer aan te kunnen dan ik dacht. Zeg maar.
Dus morgen met de bezem door de kast. Ik denk dat er niks overblijft.
Ja, de Duijtsjes! Volgende week weer hoor!
Denk ik.
Oke, gaan we doen dan?quote:Op zondag 2 mei 2010 13:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Good for you!
Niet volgende week maar die week erop moet je het me maar laten zien! Oké?
Het is 1 hele wedstrijdquote:Op zondag 2 mei 2010 13:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah ok, dan kan ik niet, heb een afspraak met de stad.
Maar is dit nu een hele wedstrijd? Of ook weer één helft?
Omdat het mij verder niet boeit ben ik voor Twente, voor CarO en Noek.
quote:Op zondag 2 mei 2010 13:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar is dit nu een hele wedstrijd? Of ook weer één helft?
Ja? Was dat een domme vraag ja?quote:
Nee.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar hebben jullie allemaal Eredivisie Live of wat?
Dat kun je toch ook gewoon online kijken?quote:Op zondag 2 mei 2010 13:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is geen finale schat.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:12 schreef liesje1979 het volgende:
Komt het niet op tv? Een finale niet?
Wat stom!
Ja dat doe ik, maar die streams zijn zo brakquote:Op zondag 2 mei 2010 13:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat kun je toch ook gewoon online kijken?
Oh, ik dacht dat die streams wel ok waren.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja dat doe ik, maar die streams zijn zo brak.
Ja tuurlijk. God man, elke wedstrijd wordt bekeken, soms wel 3 keer. Er worden notities gemaakt, websites bezocht, scheidsrechters beoordeeld. Jim Jones is er niks bij.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat heb ik een tijd gedaan maar da's toch wel behoorlijk pauper hoor. Slechtge kwaliteit, plotseling wegvallende verbindingen. Meteen toen ik digitale TV nam heb ik een abo op EL genomen.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat kun je toch ook gewoon online kijken?
Ja als je betaald hebt, misschienquote:Op zondag 2 mei 2010 13:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat die streams wel ok waren.
Ik zie hier iemand altijd full screen kijken.
Ik zal hem eens naar die site vragen.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja als je betaald hebt, misschien.
Dat heb je wel met meer dingen.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat heb ik een tijd gedaan maar da's toch wel behoorlijk pauper hoor. Slechtge kwaliteit, plotseling wegvallende verbindingen. Meteen toen ik digitale TV nam heb ik een abo op EL genomen.
-edit- eigenlijk heb ik vooral digitale TV genomen om een abo op EL te kunnen nemen.
Heb je genoeg troostprijzen in huis?!quote:Op zondag 2 mei 2010 13:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. God man, elke wedstrijd wordt bekeken, soms wel 3 keer. Er worden notities gemaakt, websites bezocht, scheidsrechters beoordeeld. Jim Jones is er niks bij.
nac wint gewoon 2-1quote:Op zondag 2 mei 2010 13:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die hebben nog wat te winnen he, het is geen Feyenoord. Oh ja, en Reuser staat in de spits.
Op krukken?quote:Op zondag 2 mei 2010 13:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die hebben nog wat te winnen he, het is geen Feyenoord. Oh ja, en Reuser staat in de spits.
Is best leuk hè?quote:Op zondag 2 mei 2010 13:31 schreef CarOnline het volgende:
Noekie als ze winnen, kom je morgen dan naar de inhuldiging?
Kom je eerst ff hier en dan zo door naar daar![]()
Of andersom!
En J. moet wel mn sjaal om vandaag, de gelukssjaal met een verhaal
Ja dan zou ik met de trein gaan.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Is best leuk hè?
Valt daar wel een beetje te komen dan?
Het is wel jong en spontaan!
Ja dat dacht ik ook als eerstequote:Op zondag 2 mei 2010 13:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Met stukjes kaas en worst?![]()
Ja, klaar, hup hup, naar de stad.
keek net ff op voetbaltopic iemand poste Justin tv klikte het aan en je kan er mee kijken.quote:
Twee misselijk, een grieperig. Fraaie boel hierquote:Op zondag 2 mei 2010 11:53 schreef Leandra het volgende:
Succes Disana, vervelend dat je er zo beroerd van bent, ik misselijk gewoon solidair met je mee vandaag
Drink je wel genoeg water? Echt minimaal 3 liter, dan ben je zowel de gifstoffen van het roken als die van de pillen sneller kwijt
Henk is vast iemand die bij Pietje voetbal komt kijken en gezellig een schaal hapjes heeft meegenomen voor op de glazen salontafel. Oppassen met de mosterd dus.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:42 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook als eerste![]()
Oh nee, ik dacht bitterballen. Verder weet ik niet wie Henk is.
En natuurlijk viltjes onder alle glazen.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Henk is vast iemand die bij Pietje voetbal komt kijken en gezellig een schaal hapjes heeft meegenomen voor op de glazen salontafel. Oppassen met de mosterd dus.
Bleeh ik ben melig, vriendje gebeld en die komt gezellig mee terug uit de stad.
Als ik nu ga, that is.
Veel plezier met het voetbal, of met het niet kijken.
3 liter is idd lastig, zelfs voor een waterverslaafde als ik, maar het helpt wel, ik gebruikte een colafles en dan m'n best doen om hem 2 keer op een dag leeg te krijgen... met water danquote:Op zondag 2 mei 2010 13:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Twee misselijk, een grieperig. Fraaie boel hier
Ja dat water is wel een idee, maar aan drie liter ga ik echt niet komen.
Oh, en het zonnetje is nu een beetje bleek geworden maar het is nog steeds lekker buiten.
quote:Op zondag 2 mei 2010 13:42 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook als eerste![]()
Oh nee, ik dacht bitterballen. Verder weet ik niet wie Henk is.
quote:Op zondag 2 mei 2010 13:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..], Henk Kesler is de voorzitter van de KNVB. Zeg maar het hoofd van de organiserende partij, hij reikt de kampioensschaal uit. De trofee
.
nah liever niet. ik heb liever dat bert van oostveen de schaal vandaag mag uitreikenquote:Op zondag 2 mei 2010 13:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..], Henk Kesler is de voorzitter van de KNVB. Zeg maar het hoofd van de organiserende partij, hij reikt de kampioensschaal uit. De trofee
.
Zo'n anderhalve-literfles bedoel je. Mij zou de moed bij de aanblik al in de schoenen zinken. Niet dat water niet lekker is hoor, maar zoveel... daar ga je van klotsen.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
3 liter is idd lastig, zelfs voor een waterverslaafde als ik, maar het helpt wel, ik gebruikte een colafles en dan m'n best doen om hem 2 keer op een dag leeg te krijgen... met water dan
Ah dank je voor het ophelderenquote:Op zondag 2 mei 2010 13:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
Dat snap ik, 't is de spanning.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:03 schreef Laysa het volgende:
Henk? schaal? hapjes?dr gaat een hoop langs me heen geloof ik
tot morgen, hoop ik dan maar hequote:Op zondag 2 mei 2010 14:17 schreef Gert het volgende:
Zo, geshopt: cola, witte broodjes en frikandellen gehaald. Snel effe bakken, curry, mayo en augurk erbij en dan al vette hap stouwend "genieten" van de spanning op de velden.![]()
Tot na de wedstrijden of tot morgen of zo, afhankelijk van de uitslagen.
Neem ter afwisseling anders ook wat:quote:Op zondag 2 mei 2010 14:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo'n anderhalve-literfles bedoel je. Mij zou de moed bij de aanblik al in de schoenen zinken. Niet dat water niet lekker is hoor, maar zoveel... daar ga je van klotsen.
Ach, er zit ook water in de druiven die ik al dagen loop te eten. Lekker, pitloze. De mandarijntjes happen niet meer zo lekker weg.
Ja, zo'n anderhalve-literfles.... als je maar 1 keer hoeft te hervullen op een dag raak je de tel ook niet kwijt immersquote:Op zondag 2 mei 2010 14:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo'n anderhalve-literfles bedoel je. Mij zou de moed bij de aanblik al in de schoenen zinken. Niet dat water niet lekker is hoor, maar zoveel... daar ga je van klotsen.
Ach, er zit ook water in de druiven die ik al dagen loop te eten. Lekker, pitloze. De mandarijntjes happen niet meer zo lekker weg.
Tsja, en met houten meubels was dat niet zo'n probleem geweest, maar met al dat glas....quote:Op zondag 2 mei 2010 14:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja hallo, als ik m'n eigen hapjes moet halen stoot ik m'n hele huis om van de spanning. En als ik bier mors zie ik 't niet eens. Een beetje begrip is hier wel op z'n plaats.
Oeh, dat is idd ook een goed plan, kost ook nog eens bijna nixquote:Op zondag 2 mei 2010 14:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Neem ter afwisseling anders ook wat:
[ afbeelding ]
Dat vele drinken gaat mij ook niet goed af. Sowieso water ben ik niet dol op, dan nog eerder ranjaquote:Op zondag 2 mei 2010 14:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, dat is idd ook een goed plan, kost ook nog eens bijna nix
Water drinken was m'n "zwangerschapstic" 19 jaar geleden (dat was in maand 4 en 5 het enige wat ik meestal nog wel binnen kon houden) en die tic is nooit meer overgegaanquote:Op zondag 2 mei 2010 14:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat vele drinken gaat mij ook niet goed af. Sowieso water ben ik niet dol op, dan nog eerder ranja
Hee, maar jij hoeft toch niets uit te drijven? Dat moet ik doen, terwijl jij juist iets bij je moet houdenquote:Op zondag 2 mei 2010 14:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, zo'n anderhalve-literfles.... als je maar 1 keer hoeft te hervullen op een dag raak je de tel ook niet kwijt immers![]()
Oh, klotsen, is dat het... en ik maar denken dat ik te dik was, maar ik hou gewoon water vast![]()
Oeh, ook een lekkere variant (hoewel ik geen idee heb hoe het werkt qua gifafdrijving): druivensap...
Ik drink het nu vooral ipv een wijntje (hoewel ik normaal geen rood drink) en het drinkt heerlijk weg.
Maar goed, sowieso veel drinken, en waarschijnlijk zijn vruchtensappen beter dan koffie en thee, maar die gifstoffen moeten gewoon je lichaam uit.
Ja ik moet bij me houden, maar een beetje zuiveren met water kan natuurlijk nooit kwaadquote:Op zondag 2 mei 2010 14:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee, maar jij hoeft toch niets uit te drijven? Dat moet ik doen, terwijl jij juist iets bij je moet houdenMaar ik lees verderop dat je je er destijds ook beter bij voelde.
Ja druivensap is lekker, zowel de rode als de witte variant. Met een beetje verbeelding kan het best voor wijn doorgaan toch?
Thanks.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:55 schreef Leandra het volgende:
Nu (sinds 14.30) en op Eredivisie Live.... niet op een "standaard" zender, alleen betaal-TV.
Vanavond in Studio Sport waarschijnlijk de hoogtepunten.
zowel ajax als twente nu op 1-0quote:Op zondag 2 mei 2010 14:28 schreef Leandra het volgende:
Wordt er hier af en toe gepost hoe het ervoor staat??
De VBL topics gaan zo snel dat het amper bij te houden is
quote:Jol: Ook wij zijn uitgezwaaid
Nijmegen - "Ook wij zijn uitgezwaaid in Amsterdam", liet Ajax-trainer Martin Jol desgvraagd weten voor de camera's van EredivisieLive. "Er waren geen fakkels, maar wel knallen hier en daar. Ook bij de laatste training was er meer publiek dan normaal."
Jol kreeg de vraag, omdat het vertrek van FC Twente uit Enschede erg indrukwekkend was. Honderden fans met fakkels zwaaiden de spelers uit op weg naar de mogelijk kampioenswedstrijd in Breda.
quote:AMSTERDAM - Bryan Ruiz heeft Twente op voorsprong geschoten tegen NAC Breda. De Brabanders speelden op dat moment al met tien man na een rode kaart voor Feher. De Hongaar ging met twee gestrekte benen door op Theo Janssen.
020 bestaat uit kneusjes en jankertjes die over het veld blijven rollen bij het minste of geringstequote:Op zondag 2 mei 2010 15:01 schreef gomi het volgende:
[..]
pffff, ze vraagt hem zijn jullie ook uitgezwaaid?
waarop hij antwoord geeft
zoals jij spijkers op water loopt te zoeken, die er niet eens zijn, zegt genoeg over wie er de kneuzige cry baby is imoquote:Op zondag 2 mei 2010 15:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
020 bestaat uit kneusjes en jankertjes die over het veld blijven rollen bij het minste of geringste
Jij wilt gewoon een kind dat een goede zwemmer wordt, met al dat water. En die druivensap is omdat je het veel vakanties naar Griekenland gunt.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ik moet bij me houden, maar een beetje zuiveren met water kan natuurlijk nooit kwaad
In het juiste glas lijkt het net echt
Dankjewel Marrije, 't gaat vast goed komenquote:Op zondag 2 mei 2010 15:15 schreef Marrije het volgende:
Teun, jij gaat morgen op vakantie toch? Ik weet niet hoe vaak ik nog voorbij kom hier dus alvast: fijne vakantie! En eh, behouden vaart?! Geniet ervan!
[ afbeelding ]
Kwakman gaat nog scoren Gomi, let op mijn woorden....quote:Op zondag 2 mei 2010 15:04 schreef gomi het volgende:
[..]
zoals jij spijkers op water loopt te zoeken, die er niet eens zijn, zegt genoeg over wie er de kneuzige cry baby is imo
De kans op dat eerste is redelijk aanwezig, gezien de watervaardigheid van zowel zijn/haar vader als moeder, en mijn oudste is ook een waterrat.....quote:Op zondag 2 mei 2010 15:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon een kind dat een goede zwemmer wordt, met al dat water. En die druivensap is omdat je het veel vakanties naar Griekenland gunt.
Ik begrijp dat Ajax er niet goed voorstaat??quote:Op zondag 2 mei 2010 15:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
kutscheids
en theo janssen is een homo
tot zover de rust.
Nou moe, ben ik telepatisch geworden?quote:Op zondag 2 mei 2010 15:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
De kans op dat eerste is redelijk aanwezig, gezien de watervaardigheid van zowel zijn/haar vader als moeder, en mijn oudste is ook een waterrat.....
Die heb ik overigens gisteren uitgezwaaid richting Griekenland![]()
Z'n vriendin helemaalmaar op de terugweg hebben we wel lol gehad, vooral om de uitspraak van de routemiep, die "Arnhem" bijna erotisch deed klinken.... ik moest aan Wendy van Wanten denken
Hoezo begrijp jij dat?quote:Op zondag 2 mei 2010 15:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik begrijp dat Ajax er niet goed voorstaat??
Ja, dat Griekenland was idd wel grappig, want volgens mij had ik dat hier niet verteldquote:Op zondag 2 mei 2010 15:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou moe, ben ik telepatisch geworden?
Ik wist niet dat ie een vriendin heeft. Wat leuk, ik hoop dat ze jou een beetje kan bekoren.
quote:Op zondag 2 mei 2010 14:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Echte mannen met stevige armen?
Mijn eerste indirect naamstopic!
quote:Op zondag 2 mei 2010 15:18 schreef Leandra het volgende:
Zou wel mooi zijn als je wat beter weer hebt Teun, maar ik geloof dat de voorspellingen niet al te best zijn![]()
Ja en bedankt Marrije... ik zie dat water en kan gelijk weer naar de WC![]()
![]()
Kijk, dat is een opa aan wie je nog eens wat hebtquote:Op zondag 2 mei 2010 15:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat Griekenland was idd wel grappig, want volgens mij had ik dat hier niet verteld
Opa doet altijd bijzondere cadeaus voor bijzondere verjaardagen, ieder kleinkind heeft voor zijn 7de verjaardag een levenslidmaatschap van een regionaal goed doel gekregen, voor de 12de verjaardag ging ieder kleinkind alleen met opa naar Londen (Sr. is 6 jaar geleden in een half jaar dus 2 keer geweest en 1½ jaar later nog een keer) en voor de 18de verjaardag neemt opa de heren een week mee naar Athene, waarbij de oudsten net (1 maand en 6 maanden) 18 zijn, en de jongste (16) dus een voorschotje krijgt, maar heeft moeten beloven dat hij idd 18 wordt
En gezien ze in Athene ook fatsoenlijk uit eten wilden kunnen gaan hadden ze besloten strak in pak te reizen, zonnebril erbij op en het was allemaal net echt![]()
Hij heeft al bijna 2 jaar verkering, en het is een schat van een meid (die hem ook uitstekend aankan).
ajax inmiddels 4-0quote:Op zondag 2 mei 2010 15:52 schreef Kally het volgende:
Maar ik begrijp dat en Ajax en Twente 1-0 staan?
quote:
Het zal wel meevallen, het lijkt binnen altijd erger dan wanneer je buiten bent. En in ieder geval twee dagen zonnig plus dat er wind is. Twee dagen kracht 5, de rest kracht 4.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:18 schreef Leandra het volgende:
Zou wel mooi zijn als je wat beter weer hebt Teun, maar ik geloof dat de voorspellingen niet al te best zijn![]()
Ajax is zich enorm aan het uitsloven, de vraag is: "Waarom en waarvoor"quote:Op zondag 2 mei 2010 15:52 schreef Kally het volgende:
Maar ik begrijp dat en Ajax en Twente 1-0 staan?
Je hebt met de ramen open je huis laten schoon regenen?quote:Op zondag 2 mei 2010 15:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar heb wel een superschoon huis met dank aan de regen
Het is wel sneu als je met zoveel voorstaat, en het heeft totaal geen nutquote:Op zondag 2 mei 2010 15:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ajax is zich enorm aan het uitsloven, de vraag is: "Waarom en waarvoor"
Sr. is nog nooit in Athene geweest, dus dat was het niet, maar ze hebben in overleg besloten wat de leukste plek was, en gezien opa briljant is om bij je te hebben als "gids" als het gaat om geschiedenis, is Athene natuurlijk uitermate geschikt.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk, dat is een opa aan wie je nog eens wat hebtWaarom juist Athene, is dat zijn eigen favoriete plek of is dat vanwege bijvoorbeeld de oudheden.
quote:Op zondag 2 mei 2010 15:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je hebt met de ramen open je huis laten schoon regenen?
huhquote:Op zondag 2 mei 2010 15:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
020 bestaat uit kneusjes en jankertjes die over het veld blijven rollen bij het minste of geringste
Ik wil ook zo'n opaquote:Op zondag 2 mei 2010 15:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sr. is nog nooit in Athene geweest, dus dat was het niet, maar ze hebben in overleg besloten wat de leukste plek was, en gezien opa briljant is om bij je te hebben als "gids" als het gaat om geschiedenis, is Athene natuurlijk uitermate geschikt.
Ik denk ook dat ze weinig strand zullen zien, het wordt echt een lange stedentrip, maar wel met uitstapjes als naar het orakel van Delphi en dergelijke.
Destijds bij Londen hadden ze ook inspraak: Londen of een ander deel van Engeland, en ze kozen alledrie toevallig voor Londen, maar er had net zo goed één bij kunnen zitten die liever naar Schotland ging.
Ja, regen met wind is minder erg dan zonnig en windstil... je gaat immers niet om te bakken, dat kun je gewoon in je eigen tuin doenquote:Op zondag 2 mei 2010 15:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het zal wel meevallen, het lijkt binnen altijd erger dan wanneer je buiten bent. En in ieder geval twee dagen zonnig plus dat er wind is. Twee dagen kracht 5, de rest kracht 4.
[ afbeelding ]
ajax stond met de rust al 3-0quote:Op zondag 2 mei 2010 15:56 schreef Kally het volgende:
[..]
O ik loop achter
![]()
Maar heb wel een superschoon huis met dank aan de regen
vat geen kou op dat schip van jequote:Op zondag 2 mei 2010 15:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja heel soms is regen best goedquote:Op zondag 2 mei 2010 16:05 schreef gomi het volgende:
[..]
ajax stond met de rust al 3-0
maar twente wint ook, dus maakt niet echt veel meer uit.
ach zo is de regen soms ook wel goed voor iets he
feliquote:
Ik zie de servers van marktplaats al weer roken van overbelastingquote:Op zondag 2 mei 2010 16:00 schreef Kally het volgende:
[..]
En kamers uitgemest, weer een hoop dat wegkan
Ik ookquote:
Nou valt eik wel mee hahaquote:Op zondag 2 mei 2010 16:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zie de servers van marktplaats al weer roken van overbelasting
rtvoost met beelden uit Enschede en de veste, radio met beeld dusquote:Op zondag 2 mei 2010 16:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
M'n stream heeft 't begeven dus moet 't met de radio doen.
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
M'n stream heeft 't begeven dus moet 't met de radio doen.
Ah die heb ik, * PietjePuk007 aanzetquote:Op zondag 2 mei 2010 16:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
rtvoost met beelden uit Enschede en de veste, radio met beeld dus
Ik juich wel even met jou en Noek mee.quote:
Oh, dan heb ik m hier in de slaapkamer ook..... welke zender??quote:Op zondag 2 mei 2010 16:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ah die heb ik, * PietjePuk007 aanzet
Mijn opa stierf toen ik 7 jaar was, maar was ook zo', heerlijk.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ook
Hij is echt super wat dat betreft met de jongens, wat mijn zusje en ik tekort kwamen omdat hij druk druk druk was haalt hij met zijn kleinzoons wel ruimschoots in![]()
En hij is geweldig om bij je te hebben als het gaat over geschiedenis, toen we in Parijs waren heeft zoonlief echt ademloos zitten luisteren naar de verhalen over Napoleon terwijl we in de Dôme des Invalides op een paar meter afstand van de sarcofaag van Napoleon zaten.
En vervolgens in groep 7 een geweldig cijfer gehaald voor zijn werkstuk over Napoleon![]()
45quote:Op zondag 2 mei 2010 16:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik m hier in de slaapkamer ook..... welke zender??
Maakt me niet uit, ik ben blij.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik juich wel even met jou en Noek mee.![]()
![]()
![]()
Met Gert niet, die heeft het altijd over neuzen.
Ga hier maar even los danquote:Op zondag 2 mei 2010 16:13 schreef CarOnline het volgende:
Oooo wat kut, ik ben alleen thuis dus ik kan niet naar het van Heekplein
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:19 schreef Leandra het volgende:
Ik dacht al wat is dat toch iedere keer bij die berichten met 't voost.... de viespeuken, maar het is tv oost zonder spatie![]()
ik gun t jullie wel. goed beleid gevoerd de laatste jaren en leuke team tbh.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:25 schreef CarOnline het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties
Hah, wat mooi
Paar weken geleden voor het eerst in dat stadion en nu ben je gewoon kampioen. Goede timing!quote:Op zondag 2 mei 2010 16:25 schreef CarOnline het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties
Hah, wat mooi
ik zit de interviews met de spelers te bekijken, is ook wel mooi om te zienquote:Op zondag 2 mei 2010 16:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je 't dan toch ergens moet kijken is RTV Oost wel een aanrader.
Wel leuk dat er nog gewoon een politievoorlichter geïnterviewd kan worden zonder dat er allerlei randdebielen op de achtergrond met hun middelvinger omhoog staanquote:Op zondag 2 mei 2010 16:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik weet wel wanneer ik inhaakquote:Op zondag 2 mei 2010 16:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Paar weken geleden voor het eerst in dat stadion en nu ben je gewoon kampioen. Goede timing!![]()
Hoor je ze schreeuwen in Ensk als je 't raam opendoet?
Is 't nog niet op een nederlandse onbetaalde zender dan?quote:Op zondag 2 mei 2010 16:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
mijn vriendin dit seizoen ook pas voor t eerst meegeweest naar voetbal.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik weet wel wanneer ik inhaak
Nah ik ben nog steeds geen voetbalfan, maar als je dat sfeertje geproeft hebt weet je wel een beetje hoe dat moet zijn daar. En ik vind het vooral leuk omdat ik 34 jaar in Enschede heb gewoond (tot het andere stadion vlakbij het Diekman) en gewoon nog een echte tukker ben. Voor de supporters is het natuurlijk geweldig en vooral daarom hoopte ik dat ze gingen winnen. Wat ze nu gewonnen hebben weet ik natuurlijk nog steeds niet
Nee ik kan het niet horen, daarvoor woon ik toch te ver weg.
Wat ze gewonnen hebben? Ja een schaal en deelname aan de champions league. Maar eerst en vooral: dat ze de BESTE VAN NEDERLAND zijn. Da's toch wel heel stoer!!!quote:Op zondag 2 mei 2010 16:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik weet wel wanneer ik inhaak
Nah ik ben nog steeds geen voetbalfan, maar als je dat sfeertje geproeft hebt weet je wel een beetje hoe dat moet zijn daar. En ik vind het vooral leuk omdat ik 34 jaar in Enschede heb gewoond (tot het andere stadion vlakbij het Diekman) en gewoon nog een echte tukker ben. Voor de supporters is het natuurlijk geweldig en vooral daarom hoopte ik dat ze gingen winnen. Wat ze nu gewonnen hebben weet ik natuurlijk nog steeds niet
Nee ik kan het niet horen, daarvoor woon ik toch te ver weg.
En jou ook, mag ik verklappen dat je zenuwachtig wákker werd?quote:Op zondag 2 mei 2010 16:43 schreef Noek het volgende:
Aw, wat zijn ze leuk!Ik gun het die jongens en mijn jongens ook zo.
En wat weet ik dat toch jjoed te verbarjjan hah?quote:Op zondag 2 mei 2010 16:45 schreef Gert het volgende:
[..]
En jou ook, mag ik verklappen dat je zenuwachtig wákker werd?
Ah ik doe het toch.![]()
Gefeliciteerd!
en dat van europa kan heel gunstig uitpakken. als ajax zich niet plaatste voor de cl, krijgt twente de hele pot voor nl voor zichzelf. kan zomaar een goede 20 miljoen zijnquote:Op zondag 2 mei 2010 16:47 schreef CarOnline het volgende:
Oooh dat van Europa wist ik niet eens dus.
Maar best van NL is wel stoer ja!
Ja, bijna alle mannen die ik ken zijn twentefans, dus je krijgt er wel teen en tander van mee. Vooral van de onmeunige spanning!
Oh Noek, dak eraf?
Kom morgen hier, gaan we naar de huldiging
Haha zelfs ik werd zenuwachtig wakker, hoe belachelijk is dat?quote:Op zondag 2 mei 2010 16:45 schreef Gert het volgende:
[..]
En jou ook, mag ik verklappen dat je zenuwachtig wákker werd?
Ah ik doe het toch.![]()
Gefeliciteerd!
Wat lief!quote:Op zondag 2 mei 2010 16:48 schreef Noek het volgende:
[..]
En wat weet ik dat toch jjoed te verbarjjan hah?
Ah, mooi man. Opa belde 10 keer, die durfde niet te kijken. Oudste is er stil van. Hier heeft die alles voor uit zijn hoofd geleerd. Hoe de hond van de broer van Sander heet, wanneer Bryan zijn eerste verstandskiezen liet trekken, hij wist alles! Zelfs van NAC.
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:48 schreef Noek het volgende:
[..]
En wat weet ik dat toch jjoed te verbarjjan hah?
Ah, mooi man. Opa belde 10 keer, die durfde niet te kijken. Oudste is er stil van. Hier heeft die alles voor uit zijn hoofd geleerd. Hoe de hond van de broer van Sander heet, wanneer Bryan zijn eerste verstandskiezen liet trekken, hij wist alles! Zelfs van NAC.
Ik zal me er even in gaan verdiepen vanavond. Hoe laat en hoe ik er kan komen met zo min mogelijk moeite want ik ga altijd schelden als een agent zegt dat ik ergens niet in mag rijden. Mijn tourette speelt dan gelijk op!quote:Op zondag 2 mei 2010 16:47 schreef CarOnline het volgende:
Oooh dat van Europa wist ik niet eens dus.
Maar best van NL is wel stoer ja!
Ja, bijna alle mannen die ik ken zijn twentefans, dus je krijgt er wel teen en tander van mee. Vooral van de onmeunige spanning!
Oh Noek, dak eraf?
Kom morgen hier, gaan we naar de huldiging
nmah er komt nog een wk. en ik hoop dat je dan ook mag juichenquote:Op zondag 2 mei 2010 16:55 schreef Noek het volgende:
Maar nu wil ik ook van de voetbal af. Wann jedoe!
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:54 schreef Noek het volgende:
Hoe was de reactie van Ajax eigenlijk? Daar komt toch nog wel een herhaling van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |