Dan moet een beetje massa erbij niets uitmaken voor je gripquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:59 schreef gomi het volgende:
[..]
lol, nee ik heb niets te klagen over mijn bouw
quote:
Ja, die van 1.65m of kleinerquote:Op zondag 2 mei 2010 00:01 schreef flexoo het volgende:
zijn er ook neppe mannen dan?
is ook zo, maar ik vind t wel best zo. en ws komen er nog wel paar kilo's bij hoor.quote:Op zondag 2 mei 2010 00:02 schreef D. het volgende:
[..]
Dan moet een beetje massa erbij niets uitmaken voor je grip
Ja en geen magere mannen, er moet wel wat vlees op zittenquote:
Ik hoef ook niet per se extra kilo's, maar om de boel vorm te geven is dat toch overmijdelijkquote:Op zondag 2 mei 2010 00:03 schreef gomi het volgende:
[..]
is ook zo, maar ik vind t wel best zo. en ws komen er nog wel paar kilo's bij hoor.
maar ik wil niet te
gewoon 1.85 ofzo en kilo of 83quote:Op zondag 2 mei 2010 00:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en geen magere mannen, er moet wel wat vlees op zitten
quote:
maar ik ben wel tevreden over huidige vormquote:Op zondag 2 mei 2010 00:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet per se extra kilo's, maar om de boel vorm te geven is dat toch overmijdelijk
quote:
true, true. wanneer gaan we daten?quote:Op zondag 2 mei 2010 00:07 schreef Kally het volgende:
[..]
en dat gaat sowieso niet samen met een mager lichaam
*wijst naar flexoo's avatarquote:Op zondag 2 mei 2010 00:07 schreef Kally het volgende:
[..]
en dat gaat sowieso niet samen met een mager lichaam
Nietquote:
Ja want Popeye is zo'n lekker dingquote:
Dat is geen date he, en trouwens ik ben hartstikke blondquote:Op zondag 2 mei 2010 00:09 schreef gomi het volgende:
[..]
![]()
moet je me niet uitnodigen om mee te gaan naar rotterdam he
ik zeg daten ruim hequote:Op zondag 2 mei 2010 00:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is geen date he, en trouwens ik ben hartstikke blond
trusten D en we vechten niet hoor.quote:Op zondag 2 mei 2010 00:11 schreef D. het volgende:
Ik laat jullie het samen ff uitvechten, want hier is het nu wel bedtijd geworden
Wekker gaat over 6 uurtjes alweer
OMG je was echt heul vroeg opquote:
nou leg je vest dan vast klaar, is nog koud ookquote:Op zondag 2 mei 2010 10:33 schreef Disana het volgende:
Het is hier heerlijk zonnig. Wij krijgen het slechte weer het laatst.
Het giet hier.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:33 schreef Disana het volgende:
Het is hier heerlijk zonnig. Wij krijgen het slechte weer het laatst.
Dat heb ik ook tijd geleden gedaan, ruimt zo lekker opquote:Op zondag 2 mei 2010 10:47 schreef Noek het volgende:
Spannend vandaag! Ieks!![]()
Verder ben ik alles aan het wegflikkeren wat ik een jaar niet heb gedragen of gebruikt.
Mèn!![]()
Ben je er beroerd van?quote:Op zondag 2 mei 2010 10:44 schreef Disana het volgende:
Ja, ik weet het, het blijft niet zo en schijnt om een uur of vijf hier te komen. Ondertussen genieten de poezen nog lekker van de zon in de tuin. Ik niet, ik zit hier hondsberoerd van de Champix te zijn
Dat is wel vervelend dan, maar wel stoer dat je doorzetquote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 10:55 schreef Copycat het volgende:
Hier is het een echte druildag, qua weer. Zelfs de logeerhond wilde weer snel naar binnen, de homo.
Ik heb ´m vanochtend betrapt bij het masturberen. Niet het geijkte rijen, rijen, rijen tegen een kussentje, maar met zijn n stijf hondenpikkie langs zijn voorpootje schuiven. Ik stond perplex!
Hij moet de rest van de dag schuldbewust in de hoek staan.
En het reisplan:
Sanur - Yogyakarta - Gili Air - Gili Meno - Gili Trwanangan
Qua accommodatie zit ik nu op maximaal 400 euro voor 15 nachten. Met hangmatten, buitendouches, hutjes aan het strand en antimuggenspray.
Gelukkig is het nog maar 156 nachtjes slapen ...
Teun vertrekt vandaag? Of morgen?
Behouden vaart in ieder geval!
En dan nu: een ingelaste filmdag vanwege de herfst.
Wat vervelend Disana, maar knap dat je doorzet.quote:
Ja, wat een naughty dog....quote:Op zondag 2 mei 2010 10:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat vervelend Disana, maar knap dat je doorzet.![]()
Die hond van Cc.
Reisschema ziet er goed uit.
WB Annie.
Ja, de wind stond deze kant opquote:Op zondag 2 mei 2010 11:01 schreef Noek het volgende:
Hé Annie, je sailt weer home! Welkom terug voor zo nu en dan.
quote:
Nadat je seks hebt gehad met alles en iedereen.quote:
Ja zo doe ik het ook, maar er is geen houden aan. En slecht slapen, de hele trits aan bijverschijnselen. Maar ik klaag niet, het betekent in elk geval dat het spul wat doet.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
annieen
Disana de misselijkheid verdwijnt wel eerst broodje eten en dan die champix zo deed ik het, en je nare dromen verdwijnen ook.
dat heb ik al zonder die champix zooiquote:Op zondag 2 mei 2010 11:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Nadat je seks hebt gehad met alles en iedereen.
quote:Op zondag 2 mei 2010 11:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Nadat je seks hebt gehad met alles en iedereen.
Wat een zooi. Hoe gaat die bij jou, Heks?
Dat zeg je nu.quote:
Slik je die Champix nog wel?quote:Op zondag 2 mei 2010 11:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heel af en toe steek ik sigaretje op als ik bij buurvrouw verderop ben, maar voor de rest er totaal geen moeite mee, thuis niet dan heb ik er weinig erg in, vond het paar weken terug meer een hel worden, pppfftt was er zo mee bezig maar nu is dat weer afgezakt. Zoon heeft er helemaal geen moeite mee, nooit gehad ook volgens mij die rookt helemaal niet meer en heeft totaal geen behoefte ( scheeld denk ik hij heeft verkering met meisje die ook niet rookt) maar daarom zeg ik net tegen Disana die nare dromen en misselijkheid verdwijnen wel, doorzetten hoor Disana en Teun
die heb ik ook overgeslagen in mijn dromenquote:Op zondag 2 mei 2010 11:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zeg je nu.
Mijn eerste Champix-droom ging over Remlof, die was mijn huis binnengedrongen en wou niet meer weg. Geen seks. Wel een knalrode trui, best een agressief ventje die Remlof.
Dat kun je niet maken, Pietje is hartstikke onschuldig.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:35 schreef FANN het volgende:
[..]
die heb ik ook overgeslagen in mijn dromen![]()
Pietje heb ik ook nog niet gehad trouwens ...
vanavond effe kijken
ik kom van heul veel sigaretten per dagquote:Op zondag 2 mei 2010 11:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Slik je die Champix nog wel?
Nou ja, je doet het toch hartstikke goed! Van hoeveel sigaretten per dag kom je?
Of zit je nu 20x per dag bij die buuf?
quote:Op zondag 2 mei 2010 11:35 schreef FANN het volgende:
[..]
die heb ik ook overgeslagen in mijn dromen![]()
Pietje heb ik ook nog niet gehad trouwens ...
vanavond effe kijken
quote:Op zondag 2 mei 2010 11:38 schreef Noek het volgende:
Ik heb ook over Remlof gedroomd.![]()
En iemand met heel lang haar die overal W/66 op mijn muren spoot met een spuitbus. Liesje vond het hilarisch en gaf hem een biertje. Remlof vond het belachelijk en vond dat ik naar bed moest gaan.
Toen heb ik surprises voor iedereen gemaakt maar ik was vergeten de naam erop te zetten dus moest ik alle surprises opentrekken want aan het kado kon ik wel zien voor wie die was. Bert vond het een amateuristisch gekut. Ik ken helemaal geen Bert! Wie heet hier eigenlijk Bert?
quote:Op zondag 2 mei 2010 11:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
annieen
Disana de misselijkheid verdwijnt wel eerst broodje eten en dan die champix zo deed ik het, en je nare dromen verdwijnen ook.
quote:
Lul met vingers iig. Volgende keer doet hij het zelf maar. Het waren poppetjes met een baljurk. Heel de nacht op zitten papier maché-en dankzij Remlof.quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 11:38 schreef Noek het volgende:
Ik heb ook over Remlof gedroomd.![]()
En iemand met heel lang haar die overal W/66 op mijn muren spoot met een spuitbus. Liesje vond het hilarisch en gaf hem een biertje. Remlof vond het belachelijk en vond dat ik naar bed moest gaan.
Toen heb ik surprises voor iedereen gemaakt maar ik was vergeten de naam erop te zetten dus moest ik alle surprises opentrekken want aan het kado kon ik wel zien voor wie die was. Bert vond het een amateuristisch gekut. Ik ken helemaal geen Bert! Wie heet hier eigenlijk Bert?
Van de week stond ik tegelijk met Simon op een kruissing, en hij gaf me netjes voorrang en lachtte er lief bij...quote:Op zondag 2 mei 2010 11:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Annieje komt gewoon weer vaker meeposten hoor ( ik mis je), en ik mis alle nieuwtjes uit Volendam, zoals Jan S op zijn scootertje etc
quote:
Neuh, dan zou Noek dat wel wetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |