Nope, niet in NLquote:Op donderdag 24 juni 2010 08:54 schreef Chule het volgende:
Welke rij? Toch niet bij de paskamer hè, dat kan echt niet.![]()
Hebben ze overigens nagellak bij Primark?
Die bij de kassa benedenquote:Op donderdag 24 juni 2010 08:54 schreef Chule het volgende:
Welke rij? Toch niet bij de paskamer hè, dat kan echt niet.
Hebben ze overigens nagellak bij Primark?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:37 schreef Allure_ het volgende:
Wat zou nu het rustigste moment zijn daar? Dan ga ik even afstemmen
.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:34 schreef E.T. het volgende:
om 8.45 is het trouwens heerlijk rustig... een half uur later is het al hartstikke druk![]()
Oké, maar kan me niet voorstellen dat dat iedere dag zo is. Hoe laat is zijn ze trouwens open?quote:
Wij waren er woensdag om half 11, toen waren er geen rijen bij de kassa. Om half 1 zag je echt dat het drukker werd en kwam iedereen binnen druppelen. Zou er gewoon heengaan en je er niet te druk om makenquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:37 schreef Allure_ het volgende:
Wat zou nu het rustigste moment zijn daar? Dan ga ik even afstemmen
.
vergeleken met 8.45 welquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:37 schreef pinquit het volgende:
is t om 9:15 al zo druk?![]()
![]()
jammer, want was van plan om eens om half 9 te gaan rijden, dan ben ik er zo rond kwart over 9, maar als t dan al druk is ga k wel gewoon 's middags.
Eens, tijdje geleden toen ik er was lagen er ook overal kleren op de grond.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:59 schreef znarch het volgende:
Nou sorry hoor, die winkel IS gewoon pauperig. Op elkaar gesmeten kleding. Half nederland loopt erin. Kwaliteit is het niet. Het is alleen goedkoop thats it
De bedrijfswinst van Primark ging met 18% omhoog naar ¤150,87 miljoen (144 miljoen pond). Eind februari had de keten 196 eigen winkels wereldwijd. Voor eind augustus dit jaar komen daar zes bij in Spanje en Groot-Brittanië. In Nederland staat de opening van een tweede winkel op de planning voor 2011 en deze komt in Nijmegenquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Eens, tijdje geleden toen ik er was lagen er ook overal kleren op de grond.Het lijkt net een winkel die bijna failliet is.
De meeste winkels bij de Oosterhof zijn sowieso niet echt geweldig.
Wel eens een winkel gezien die bijna failliet is? Enig idee wat een opheffingsuitverkoop is? Wat ik wil zeggen is, dat winkels in zo'n staat er meestal rommelig uitzien.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De bedrijfswinst van Primark ging met 18% omhoog naar ¤150,87 miljoen (144 miljoen pond). Eind februari had de keten 196 eigen winkels wereldwijd. Voor eind augustus dit jaar komen daar zes bij in Spanje en Groot-Brittanië. In Nederland staat de opening van een tweede winkel op de planning voor 2011 en deze komt in Nijmegen
Bijna failliet, ja.
Primark ziet er altijd uit als een slagveld. Lekker boeiend.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:35 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wel eens een winkel gezien die bijna failliet is? Enig idee wat een opheffingsuitverkoop is? Wat ik wil zeggen is, dat winkels in zo'n staat er meestal rommelig uitzien.
Edit: ik wil dus niet zeggen dat Primark daadwerkelijk failliet is.
Ja dat zeg ik dus.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Primark ziet er altijd uit als een slagveld. Lekker boeiend.
...quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Met zulke prijzen moet je gewoon oorlog voeren om de leuke dingen eruit te pikken.
terechte angst.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:57 schreef Skaai het volgende:
Ik wil zaterdag of zondag gaan. Ik durf niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |