Hmm oke gek.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:40 schreef heaven7 het volgende:
Ja heb ik geprobeerd maar vond alleen die in Engeland?
Ja ik was er vorige week donderdag, toen was het ook weer mega drukquote:Op woensdag 5 mei 2010 17:53 schreef princess-a het volgende:
Is die in Rotterdam op doordeweekse dagen ook zo druk? En dan bedoel ik niet tijdens een vakantie zoals nu, maar op normale dagen
Ik wil er namelijk een keer heen met een vriendinnetje, bijna 3 uren treinen dus een beetje rustig neuzen zou dan fijn zijn
Het is er altijd wel druk, welke dag welke tijd dan ook...quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:53 schreef princess-a het volgende:
Is die in Rotterdam op doordeweekse dagen ook zo druk? En dan bedoel ik niet tijdens een vakantie zoals nu, maar op normale dagen
Ik wil er namelijk een keer heen met een vriendinnetje, bijna 3 uren treinen dus een beetje rustig neuzen zou dan fijn zijn
Inderdaad als ik ga ben ik er elke ochtend om half 9quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:02 schreef Aotearoa het volgende:
Valt wel mee hoor. Ik ben daar dagelijks in de buurt en eigenlijk zijn donderdag, vrijdag en zaterdag vooral druk. Op de andere dagen is het helemaal niet zo dat het een zooi is, je moet dringen en lang moet wachten bij de kassa. Ik zou als ik jou was wel 's ochtends gaan i.p.v. 's middags, want dan heb je meer kans dat er meer kleding is in jouw maat.
heeerlijkquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
We houden de sfeer er nog even in:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wanneer komt die?quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:49 schreef Inlognaam het volgende:
Tip: ga niet op de dag dat de kinderbijslag binnenkomt erheen.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:49 schreef Inlognaam het volgende:
Ik wist gelijk weer waarom ik zo'n hekel aan shoppen had van misschien wel 60-70 meter?
die wordt per 3 maanden gestort en was 1 april gestort dus lijkt me niet dat je daar nu echt last van hebt gehadquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:24 schreef Zonnestraaltje86 het volgende:
[..]
Wanneer komt die?
Schijnt trouwens dat de Primark R'dam op dinsdag nieuwe voorraad krijgt.. laat ik nou net vanaf september elke dinsdag vrij zijn
Wachtrijen voor de kassa's van de ene kant van de winkel naar de andere kant en niet over de kortste route.quote:
Zal wel kunnen kloppen dat ik rond die periode daar voor het eerst ben geweest. In ieder geval was de kinderbijslag een van de redenen waarop het volgens de medewerker zo druk was. Ik zag die rijen, ging twijfelen en had het briljante idee om gewoon even te vragen of het altijd zo druk was en zoniet, wanneer het dan wel redelijk rustig was. Het antwoord weet ik niet meer... maar de keer erna kon ik gewoon rustig mn ding doen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:21 schreef huuphuup het volgende:
[..]
die wordt per 3 maanden gestort en was 1 april gestort dus lijkt me niet dat je daar nu echt last van hebt gehadt zal eerder aan de vakantie hebben gelegen
Oeh! Goed idee voor als mn kind kan lopen!quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:19 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Wachtrijen voor de kassa's van de ene kant van de winkel naar de andere kant en niet over de kortste route.
Het enige wat mist is een slimme ondernemende koter die limonade gaat verkopenComplete files voor de kassa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |