Jij mag de komende 8 jaar toch nog niet stemmen dus maak je geen zorgen.quote:
4 jaar bedoel jequote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:42 schreef Splutje het volgende:
[..]
Jij mag de komende 8 jaar toch nog niet stemmen dus maak je geen zorgen.
Misschien moet je dat nadenken voortaan maar aan mensen overlaten die het wel kunnenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:43 schreef henrydg het volgende:
[..]
4 jaar bedoel je.
Maaeruh, ik krijg dus steeds CU, hoe diep ik ook over mijn mening denk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vuile gristen!!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:43 schreef henrydg het volgende:
[..]
4 jaar bedoel je.
Maaeruh, ik krijg dus steeds CU, hoe diep ik ook over mijn mening denk
Hoewel dit ook wel leuk klinkt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:54 schreef zoalshetis het volgende:
pvda. de partij van de grif andermans geld uitgevende onnozelen van geest.
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:54 schreef Jac0bus het volgende:
CU
SGP
CDA
PvdA
SP
GroenLinks
TON
PVDD
PVV
want jij stemt de grijzemuizenpartij, d'66?quote:
Ik vind D66 en VVD de enige stemwaardige partijen in Nederland inderdaad.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
want jij stemt de grijzemuizenpartij, d'66?
Nee, VVDquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
want jij stemt de grijzemuizenpartij, d'66?
Jij stemt VVD?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:54 schreef Jac0bus het volgende:
CU
SGP
CDA
PvdA
SP
GroenLinks
TON
PVDD
PVV
wás de pvda er maar voor de arbeiders. je weet wel, de mensen die werken.quote:
Werkenquote:Op zondag 2 mei 2010 01:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wás de pvda er maar voor de arbeiders. je weet wel, de mensen die werken.
Hoi Henk, hoe is met Ingrid en wijlen Anja?quote:Op zondag 2 mei 2010 01:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wás de pvda er maar voor de arbeiders. je weet wel, de mensen die werken.
hoi wouter. hoe is het met jan en femke?quote:Op zondag 2 mei 2010 01:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hoi Henk, hoe is met Ingrid en wijlen Anja?
Dat. Die punten in de OP heeft hij natuurlijk gewoon 'ergens gehoord' en wil daar nu semi-vernieuwend mee aankomen op FOK!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:36 schreef Fapperdefap het volgende:
TS is een kortzichtige, SBS6-kijkende PVV tokkie.
Mooi dan ga ik niet meer meedoenquote:Op zondag 2 mei 2010 05:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dit topic heeft geen kans van slagen, de PvdA wordt op Fok nog meer afgezeken dan de gemiddelde TS in KLB
quote:Op zondag 2 mei 2010 08:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat. Die punten in de OP heeft hij natuurlijk gewoon 'ergens gehoord' en wil daar nu semi-vernieuwend mee aankomen op FOK!
Mwah. Of zou hij toch ergens gelijk hebben? Van links hebben we immers nog nooit iets anders gezien dan alleen maar mooie praatjes, om vervolgens met mooie woorden ons belastinggeld in no-time over de balk te smijten. Het liefst nog aan arme negertjes in het buitenland, en als dat niet genoeg geld wegsluist halen we die kanslozen die NOOIT een fucking bijdrage aan Nederland zullen leveren gewoon hier naartoe.quote:Op zondag 2 mei 2010 08:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat. Die punten in de OP heeft hij natuurlijk gewoon 'ergens gehoord' en wil daar nu semi-vernieuwend mee aankomen op FOK!
quote:
Jij bent echt zo grappig hè xDxdxDxdxDquote:Op zondag 2 mei 2010 18:38 schreef PieterOrno het volgende:
Portemonnee Van De Ander
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |