abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80914888
Beste Fokkers!

Namens de stichting van mijn ouders bied ik hier een zo goed als nieuwe HP Color Laserjet aan. Deze printer is nu ongeveer 8 maanden oud.

De stichting van wie deze printer is, gaat over naar een grote multifunctional. De stichting groeit erg hard. De printer was te klein geworden voor de organisatie.

De reden dat de prijs iets hoger ligt dan de nieuwprijs is vanwege het feit dat er nog 4 extra toners bij zitten. Deze toners, zijn toners naast deze die nog in de printer zitten. Dit zijn toners voor zwart & kleur. Printer heeft geen krassen, en werkt nog uitstekend.

Het bedrag zal worden gestort op rekening van de stichting k-vriendelijk.

Groet,

p.s Voor meer informatie zie de website van www.k-vriendelijk.nl

Vraagprijs 400. Bieden mag natuurlijk altijd!
'In de stad York zal plaatsvinden een ineenstorting, twee tweelingbroers uiteengerukt door chaos. Terwijl het fort valt zal de grote leider vallen.Derde grote oorlog zal beginnen als de grote stad brandt.'
pi_80916359
Leuke stichting!
Huh?
  zondag 2 mei 2010 @ 01:40:13 #3
249756 Symphonic
Look o Look
pi_80921206
Tags gezet
Juin uit Eigen Tuin!
pi_80922541
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 22:45 schreef Donders het volgende:
Leuke stichting!
Ja, dat vind ik ook. Het gaat zo goed!
quote:
Op zondag 2 mei 2010 01:40 schreef Symphonic het volgende:
Tags gezet
Thnx

[ Bericht 30% gewijzigd door kebabkever op 02-05-2010 03:44:10 ]
'In de stad York zal plaatsvinden een ineenstorting, twee tweelingbroers uiteengerukt door chaos. Terwijl het fort valt zal de grote leider vallen.Derde grote oorlog zal beginnen als de grote stad brandt.'
pi_80942849
Zondagavond kick
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')