Trustenquote:
Oohja dushi boy, waar is toch dat zebrahondje voorquote:
Die is gay maar:quote:
quote:
Ik moet bij dat nummer altijd aan zo'n heel smerig wijf denkenquote:Op zondag 2 mei 2010 00:15 schreef wolvendagen het volgende:
LETS HAVE SOME FUN, THIS BEAT IS SICK. I WANNA TAKE A RIDE ON YOUR DISCOSTICK.
1 kende ik nog niet maar klinkt wel fijn. En Stuck in the middlequote:
Heus kende je die niet. Snatch gek!quote:Op zondag 2 mei 2010 00:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik moet bij dat nummer altijd aan zo'n heel smerig wijf denken
[..]
1 kende ik nog niet maar klinkt wel fijn. En Stuck in the middle
Die heb je elke week.quote:Op zondag 2 mei 2010 00:29 schreef Japsnars het volgende:
Ik zat trouwens laatst op VH1 te kijken tijdens het zappen door alle 600 digitale kanalen en daar was net een of andere special met movie soundtracks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
Ja maar ik keek die zender normaal echt nooit. Meestal zet ik TMF Dance/NL of MTV Brand New aan.quote:
Awwquote:Op zondag 2 mei 2010 00:33 schreef wolvendagen het volgende:
Dit was zo lief, mijn vader luisterde dit een keer toen hij alleen beneden zat en hij had niet door dat ik in de deuropening stond. En toen zat hij te huilen. Dat was zo lief.
quote:Op zondag 2 mei 2010 00:34 schreef MouzurX het volgende:
Mijn laptop toetsenbord plakt helemaalIk heb de afgelopen maanden echt tig keer fristi en cola over mijn toetsenbord heen gegooid maar hij overleefde het eigenlijk altijd wel, nou gooide ik woensdag weer rotzooi erover en sindsdien wordt mijn page down knop eens in de zoveel tijd spontaan geactiveerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
VH1 is wel lekker voor afwisseling.quote:Op zondag 2 mei 2010 00:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar ik keek die zender normaal echt nooit. Meestal zet ik TMF Dance/NL of MTV Brand New aan.
[..]
AwwWel apart dat borsato dit nummer/deze tekst heeft gezongen want zijn dochter was toen pas 6.
Ik vind deze zelf mooier:
Daar krijg ik toch wel kippenvel van als het op een begrafenis wordt gedraaid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |