LOLquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:15 schreef Loveless85 het volgende:
TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAART![]()
[ afbeelding ]
Asjeblieft?![]()
[ afbeelding ]
Wat Dirk zegt te doen?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:25 schreef Loveless85 het volgende:
WAAAAAAAT IK SNAPPUT NIET![]()
Wat highlighten
Nee normaal roept hij altijd joh ik heb dat en dat gehighlight en wanneer dat gepost wordt dan wordt ik geroepen oid.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:39 schreef Loveless85 het volgende:
Op de laatste pagina heeft Dirkh niks meer gepost, en ik vind heul niks over 'highlighten' in dat hele topic?
Ik snap het nog nietquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee normaal roept hij altijd joh ik heb dat en dat gehighlight en wanneer dat gepost wordt dan wordt ik geroepen oid.
Dus had steeds zoiets van jahoor tuulk.
Maar vroeg het me net af of het niet toch zo was.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ja Ml-etje Dirk roept het altijd, maar ik snap nog niet hoe het dan bij Dirk werkt, of is het een grapje?
Ik ben nog steeds niet de enige die het niet snapt, toch?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ja Ml-etje Dirk roept het altijd, maar ik snap nog niet hoe het dan bij Dirk werkt, of is het een grapje?
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]Mannen waren toch zo makkelijk, aan/uit?
Maar ik ga het uitleggen
quote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:48 schreef Loveless85 het volgende:
Is dat alles
En waarom word dat dan aan mij gevraagd
He, ik ben man dan frobel ik er allerlei dingen bij en mensen bij en voilia... creatief zijn Pisces. Hup hupquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jeetje dat je al een +36 binnenhaalt bij het onderwerp pijpen.
Mind thequote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:50 schreef Loveless85 het volgende:
Nou maak mij ook maar SA dan, als het toch al aan mij word gevraagd
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
He, ik ben man dan frobel ik er allerlei dingen bij en mensen bij en voilia... creatief zijn Pisces. Hup hup
Hoezo alle vieze woordjes, wil je mijn highlight van Twitter wetenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:51 schreef Loveless85 het volgende:
En het is overigens wel heel puberaal om alle 'vieze' woordjes dan te highlighten![]()
Alhoewel ik het ook zou doen, gewoon... omdat het kan
Oh god, je bent echt verlorenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hoezo alle vieze woordjes, wil je mijn highlight van Twitter weten![]()
Eurovision, Sieneke, ESF
Dat zijn ze... puberaal he? Of gewoon zielig eigenlijks.
Puberaal en verloren, het telt lekker op zo.quote:
Ja dat ja. Heul wild met een pintje op de bank.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Puberaal en verloren, het telt lekker op zo.
Oh, jij nog plannen, wild boy? Of ga je met je vrienden voor de buis hangen?
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja ja, jij staat standaard in mijn tweetdeck
Die ga ik dan weer oppakken waar ik hem rond 23 februari heb laten liggen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:55 schreef Loveless85 het volgende:
Waar gaat je leven heen dan als ESF dicht gaat?
Nee doos, ik zeg tochquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Nee lul, dat je ESF en Sieneke zo neerzet
Ik twijfel nog.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Die ga ik dan weer oppakken waar ik hem rond 23 februari heb laten liggen.
Jeweets?quote:
Welnee, we kunnen nog maanden vooruit met de finale plaats en de winstquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik twijfel nog.
Het moet zo leeg en stuurloos voelen zonder ESF
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Welnee, we kunnen nog maanden vooruit met de finale plaats en de winst
Het gaat hier toch einde v/d maand dicht?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Welnee, we kunnen nog maanden vooruit met de finale plaats en de winst
Ja, kut he.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het gaat hier toch einde v/d maand dicht?
ESF is aan het einde van de maand natuurlijk. Dan wellicht nog ff wat napraten, maar denk dat het dan al snel stilvalt (naast deze SC, maar daar gaan ze natuurlijk (helaas) geen heel forum voor openhouden)quote:
Ah joh, iedereen heeft op een gegeven moment zijn eigen plekkie.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ESF is aan het einde van de maand natuurlijk. Dan wellicht nog ff wat napraten, maar denk dat het dan al snel stilvalt (naast deze SC, maar daar gaan ze natuurlijk (helaas) geen heel forum voor openhouden)
Ja, ik denk dat dat wel gaat lukken, maar dat kunnen Erik en Greys vast wel zeggen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Ja maar ik dacht dat we dan nog wel tot midden/eind Juni door zouden kunnen.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah joh, iedereen heeft op een gegeven moment zijn eigen plekkie.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:07 schreef Dirkh het volgende:
Psces, kwam jij ook altijd in FF SC?
Maar wel steevast lurker toch? Want je kende / wist veel van bijna iedere FF SC'er die hier kwamquote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar wel steevast lurker toch? Want je kende / wist veel van bijna iedere FF SC'er die hier kwam
Moet ik nu in jouw posthistory gaan zitten graven om te kijken waar jij je normaal begeeft? Of ga je het gewoon ff melden?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ik iedereen kende poste ik er welIk ken de mensen van de asielactie, toen las ik mee
En ik lees in F&F topics mee, dus dan kom je ook vaak posts tegen en persoonlijke verhalen
En het is zo'n grote groep dat ik niet bij kan benen wie wie is.
En Greys en jou bv zie ik ook in heel Fok voorbij komen hoorDaar heb ik geen F&F voor nodig
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Moet ik nu in jouw posthistory gaan zitten graven om te kijken waar jij je normaal begeeft? Of ga je het gewoon ff melden?
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:21 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga weer slapen. Ben echt saaiNog 3 dagdiensten, dan ben ik ervanaf!
1 dag vrij.
En dan weer 2 avonddiensten. Maar iig wel het weekend vrij. Nouja, ik hoef niet naar mn werk. Moet nog steeds mn scriptie doen.![]()
Anyhowz, trusten!
Weltrusten!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:21 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga weer slapen. Ben echt saaiNog 3 dagdiensten, dan ben ik ervanaf!
1 dag vrij.
En dan weer 2 avonddiensten. Maar iig wel het weekend vrij. Nouja, ik hoef niet naar mn werk. Moet nog steeds mn scriptie doen.![]()
Anyhowz, trusten!
Gelukkig het is een verzinselquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:47 schreef Dirkh het volgende:
Higlighten is een IRC dingetje.
Als je op een chatkanaal bepaalde woorden highlight, dan krijg je een piepje of knippert het scherm op het moment dat iemand dat woord gebruikt in de chat.
Het wil nog wel eens voorkomen dat je in een topic terechkomt waarbij je denkt: He dat is leuk, ik ga even bijdehand doen
Dus iemand vraagt: Wie wil er gepijpt worden?
Ik open topic, zie post en zeg: He verdomd, die highlight op FOK! is echt handig. It's me!
Ploink +36 enzo
Je kwam dus overal en bent net zo min een vaste SC-er als ik.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eh, nee hoezo? Komt de rest hier dan alleen in F&F en ESF?
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je kwam dus overal en bent net zo min een vaste SC-er als ik.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gelukkig het is een verzinsel![]()
Oh hallo trouwens
Prima te etenquote:
Dit is ook mijn eerste SC, ik haatte SC. En eigenlijk nog, want het is gewoon kliekerig, of je het nou wil of niet.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kwam overal, nu kom ik niet aan alle delen meer toe door de SC
En als ik het goed heb is dit de eerste SC waar ik in zit
Elke 'nieuwe' ESF SC-er wordt anders altijd met open armen ontvangenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dit is ook mijn eerste SC, ik haatte SC. En eigenlijk nog, want het is gewoon kliekerig, of je het nou wil of niet.
*wijst*quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dit is ook mijn eerste SC, ik haatte SC. En eigenlijk nog, want het is gewoon kliekerig, of je het nou wil of niet.
Denk dat de buren me hebben horen lachenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:32 schreef Greys het volgende:
Dirkh en Loveless, als jullie je nou aanmelden als deelnemers aan het NSF 2011, dan hebben we genoeg te praten het hele jaar door
Dat je nog kunt typen met alle cola op je toetsenbord.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Denk dat de buren me hebben horen lachen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je stelt maar voor, ik zie het op mijn eigen manier.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Elke 'nieuwe' ESF SC-er wordt anders altijd met open armen ontvangen
Dus ik stel voor dat we het k-woord in de prullenbak smijten
Nou niet alleen door de ESF SC volgens mij.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kwam overal, nu kom ik niet aan alle delen meer toe door de SC
En als ik het goed heb is dit de eerste SC waar ik in zit
Cola? Heb limonadequote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat je nog kunt typen met alle cola op je toetsenbord.![]()
![]()
Dat mag.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je stelt maar voor, ik zie het op mijn eigen manier.
Jullie moeten gewoon posten, dan merk je dat er heul geen slotje op zitquote:
Dus over precies 2 weken gaat de deur wagenwijd open bij Landall. Want zo zijn wij.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat mag.
Kliekjes, daar komt niemand in. Die sluiten anderen buiten. Is hier totaal niet van toepassing.
Dus ik doe even moederkloekerig over onze ESF SC, omdat ik het ook op mijn eigen manier zie
Lama los ik lust geen drankquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dus over precies 2 weken gaat de deur wagenwijd open bij Landall. Want zo zijn wij.![]()
*klemt fles drank stevig vast en kijkt wantrouwig om zich heen*
quote:Oeps! Google Chrome kan forum.fok.nl niet vinden
Suggesties:
Zoeken met Google:
forum fok nl rde post reply 1450 822
Whuhaha Zillahquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:45 schreef Dirkh het volgende:
Het kan haast geen toeval zijn dat mijn internetverbinding mijn post niet toeliet![]()
[..]
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou niet alleen door de ESF SC volgens mij.
Je hebt Twitter ook aardig ontdekt
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Elke 'nieuwe' ESF SC-er wordt anders altijd met open armen ontvangen
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dus over precies 2 weken gaat de deur wagenwijd open bij Landall. Want zo zijn wij.![]()
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Straks krijgen jullie nog visite van mensen die ook in een huisje zitten, van die verplichte familieweekenden
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die zijn WELKOM.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Straks krijgen jullie nog visite van mensen die ook in een huisje zitten, van die verplichte familieweekenden
Ja is dat lekker?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:57 schreef Greys het volgende:
Er gaan in elk geval wat pakkenlychee sap
mee de 15e, heb ik vandaag besloten toen ik ze vond bij de Appie!
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja is dat lekker?
Vind lychee's zelf heerlijkmaar sap?
Klinkt interessant.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:57 schreef Greys het volgende:
Er gaan in elk geval wat pakkenlychee sap
mee de 15e, heb ik vandaag besloten toen ik ze vond bij de Appie!
Het idee om ter plekke ontbijt te halen is geen optie?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klinkt interessant.![]()
Ik doneer een fles cola. Is nog over van mijn verjaardag en ik drink het spul niet.
Dienstmededeling: bier halen is geregeld! Wie (van de mensen die me nog niet hebben gePMed) haalt er vleesjes en eitjes voor het ontbijt?En nog wat salades voor 's avonds?
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:05 schreef Dirkh het volgende:
Ik heb die film Komt een vrouw bij de dokter, behoorlijk in m'n systeem zitten.Wel drie liter snot kwijt, dat is dan wel weer lekker.
Als jij al snottert dan is het maar goed dat ik besloten heb niet te kijkenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:05 schreef Dirkh het volgende:
Ik heb die film Komt een vrouw bij de dokter, behoorlijk in m'n systeem zitten.Wel drie liter snot kwijt, dat is dan wel weer lekker.
Ja, hij heeft mij wel geraakt. Natuurlijk had ik er wel van gehoord en er over gelezen, maar had toch iets van: Ik hou niet van een Nederlandse film en ik moet die Carice al helemaal niet.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Indrukwekkend, dat geloof ik meteen... zeker als het van jou komt
Ik wil hem ook binnenkort eens zien.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als jij al snottert dan is het maar goed dat ik besloten heb niet te kijken.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]Dan heb je echt een verkeerde indruk van me. Ik snotter gewoon als een wijf hoor.
Nee is gewone filmtijd.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
Is het een gewone filmtijd of duurt hij nog extra lang?
Het is altijd kort en heftig en daarna is het droog.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
wel minder dan dat ik snotter mag ik hopen.
Mjah, ik heb de film een beetje vanuit zijn kant beleefd. Carice vond ik zelf eigenlijk niet de hoofdrol spelen al was ze natuurlijk wel de spil. Dat is misschien wel het mooie aan deze film, je spiegelt een beetje.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:17 schreef Greys het volgende:
Ik vond het verhaal best indrukwekkend, maar het feit dat Carice de hoofdrol speelde heeft het voor mij persoonlijk helemaal verpestIk vind haar op de een of andere manier echt niet te hebben en omdat ze op mij zo vreselijk onsympathiek overkomt komt de film minder hard bij me binnen. Niet dat ik het haar dan gun ofzo, de hoofdpersoon, dat uiteraard ook weer niet. Maar ik zat me meer te ergeren dan dat ik zat mee te leven.
Heb dat destijds met Maes zitten analyseren - je bent vrouw of je bent het niet en we waren samen naar de film toen - en het kan ook een beetje komen doordat alle twee de hoofdthema's van de film - (borst)kanker en vreemdgaan - me een tijdje geleden nogal gehard hebben en misschien kijk ik er dan wel anders naar. Geen idee.
Of ik zit gewoon raar in elkaar, da's ook nog een optie
Ja, volgens mij is dat ook zo dat je veel harder wordt/bent hoor als je bepaalde dingen meegemaakt hebt, ervaar ik zelf wel zo.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:17 schreef Greys het volgende:
en het kan ook een beetje komen doordat alle twee de hoofdthema's van de film - (borst)kanker en vreemdgaan - me een tijdje geleden nogal gehard hebben en misschien kijk ik er dan wel anders naar. Geen idee.
Oh in het begin is dat zeker zo, veel naakt en geneuk maar naarmate de film vordert wordt het beter.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is dat ook zo dat je veel harder wordt/bent hoor als je bepaalde dingen meegemaakt hebt, ervaar ik zelf wel zo.
Ben ook erg benieuwd wat ik van de film vind, als ik stukjes zie vind ik het zo typisch Nederlands (qua films) overkomen en ook amateuristisch, ik vermoed dat dat gewoon door het knipwerk in het voorstukje is ofzo (hoop ik).
Al liggen beide hoofdrolspelers me niet.
Kan ook, broodjes in ieder geval. Maar ik dacht dat iemand misschien al beleg kon meenemen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het idee om ter plekke ontbijt te halen is geen optie?
Ik vind het boek heel aangrijpend, dat is de film volgens jou dus ook?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, hij heeft mij wel geraakt. Natuurlijk had ik er wel van gehoord en er over gelezen, maar had toch iets van: Ik hou niet van een Nederlandse film en ik moet die Carice al helemaal niet.
Maar ja, soms heb je het toch even behoorlijk mis. Want de film is indrukwekkend, de acteurs zijn bijzonder en het verhaal.... dat levert snot op.
Waardoor ik merkte dat de film bij mij ook niet 'goed' aankwam, is dat ik hem bijna geen seconde onsympathiek vond. En als ik zo alle reacties van de rest van Nederland hoorde en las, dan was dat niet hoe het hoorde over te komen. Ik had een hekel aan hem 'moeten' hebben. En dat was niet zo, geen seconde eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mjah, ik heb de film een beetje vanuit zijn kant beleefd. Carice vond ik zelf eigenlijk niet de hoofdrol spelen al was ze natuurlijk wel de spil. Dat is misschien wel het mooie aan deze film, je spiegelt een beetje.
En ja, de ene spreekt dat aan en de ander niet.
Ik leefde wel met haar mee, maar zag ook de strijd die hij had en het kind wat niet volop aanwezig was, maar wel subtiel zo nu en dan even haar koppie liet zien.
Nursey!quote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Waardoor ik merkte dat de film bij mij ook niet 'goed' aankwam, is dat ik hem bijna geen seconde onsympathiek vond. En als ik zo alle reacties van de rest van Nederland hoorde en las, dan was dat niet hoe het hoorde over te komen. Ik had een hekel aan hem 'moeten' hebben. En dat was niet zo, geen seconde eigenlijk.
Ik heb het boek dus niet gelezen, dus ja... wat je er van verwacht.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vind het boek heel aangrijpend, dat is de film volgens jou dus ook?
Dan ga ik hem toch maar eens kijken, ik ben altijd bang dat een film tegenvalt.
En Greys negeer ik nu voor het gemak even.![]()
Apart zeg! Want in het boek vond ik hem met tijden een ontzettende klootzak. Maar kon soms ook wel sympathie voor hem opbrengen. Dat maakte het boek zo fascinerend.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Waardoor ik merkte dat de film bij mij ook niet 'goed' aankwam, is dat ik hem bijna geen seconde onsympathiek vond. En als ik zo alle reacties van de rest van Nederland hoorde en las, dan was dat niet hoe het hoorde over te komen. Ik had een hekel aan hem 'moeten' hebben. En dat was niet zo, geen seconde eigenlijk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ik vind hem in de film in elk geval (te) sympathiek overkomenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Apart zeg! Want in het boek vond ik hem met tijden een ontzettende klootzak. Maar kon soms ook wel sympathie voor hem opbrengen. Dat maakte het boek zo fascinerend.
Als je die dimensie mist in de film kan ik me voorstellen dat hij minder binnenkomt.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dirk van mij mag je hoor
whehehe en die hond ook, en echt een toppertje is het flesje bier. Prima foto MlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, gaat hard. Doei Pisces!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
Ik duik m'n bed in. Even nog lezen
Fijne avond nog allemaal![]()
Hoop halfnakende zweterige mennen en veul bloed als ik het zo lees. Ik blijf wel bij Boston Legal.quote:
Oh die foto is oud al hangen die *** draden nog steeds zoquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
whehehe en die hond ook, en echt een toppertje is het flesje bier. Prima foto Ml
Oh, dus spartacus kunnen we wel allemaal kijken, maar 300 gaat te ver?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoop halfnakende zweterige mennen en veul bloed als ik het zo lees. Ik blijf wel bij Boston Legal.
Ik zeg niks meer over draden. Maar gewoon doorknippen en dan trots kijken: Kijk eens schat, ik heb ze weg gewerkt. (toontje mummypak)quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh die foto is oud al hangen die *** draden nog steeds zomoet zelf even kijken
Denk dat ie dan mijn laptop vliegles gaat geven en het parachutje vergeetquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zeg niks meer over draden. Maar gewoon doorknippen en dan trots kijken: Kijk eens schat, ik heb ze weg gewerkt. (toontje mummypak)
Eej! Ik ben geen doorgewinterde Sparacusfan.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, dus spartacus kunnen we wel allemaal kijken, maar 300 gaat te ver?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
whehehe, ja dat is dan wel weer een risico wat je loopt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Denk dat ie dan mijn laptop vliegles gaat geven en het parachutje vergeet
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eej! Ik ben geen doorgewinterde Sparacusfan.
Nou ik heb twee minuten naar 300 zitten kijken, meer kon ik niet vedragen. Heb wel wat meer overtuigingskracht nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat moet je zo doen zet bij mij de stekels opquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
whehehe, ja dat is dan wel weer een risico wat je loopt.
Maar iets subtiel slecht wegwerken is geen optie waardoor hij zegt: Maar Ml dat moet je toch niet zo doen, ik zal het wel even (klus klaart) zo doen.
Paddo begint altijd meteen over haar vaderWerkt prima. Oh jij wil het niet doen, dan bel ik pa wel.
Klaar, klus geklaard.![]()
Ik besef dat dat aan en uit verhaal nog wel eens kon kloppen.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou ik heb twee minuten naar 300 zitten kijken, meer kon ik niet vedragen. Heb wel wat meer overtuigingskracht nodig.
Kom maar opquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:54 schreef Cat22 het volgende:
Wil iemand mijn vader lenen?
Die komt langs, kijkt rond, ziet allemaal dingen die hem storen en mij nooit zijn opgevallen en voor ik het weet is het huis weer spic en span.
*duwt vader in postpakketje*quote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*duwt vader in postpakketje*
Ben je maandag thuis?
Nee, dat gebeurt automagisch als hij na het uitpakken zijn omgeving scant.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
moet je hem eerst niet voorprogrammeren?
Ohoh nou dat wordt gezellig dan, laat ik hem even buiten staanquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, dat gebeurt automagisch als hij na het uitpakken zijn omgeving scant.
Uhm.... over hoeveel maanden kan ik hem terug verwachten?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ohoh nou dat wordt gezellig dan, laat ik hem even buiten staan
Die ga ik echt niet kijken. Ik ben niet bijgelovig, maar na die film zou ik denk ik niet meer alleen thuis durven blijven en geen oog dicht doen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond Paranormal Activity echt fucking eng. Ben blij dat mijn ouders erbij zaten![]()
.
Ik ben wel gevoelig voor dat soort dingen, en ook voor films die heel suggestief zijn maar eigenlijk niets laten zien.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die ga ik echt niet kijken. Ik ben niet bijgelovig, maar na die film zou ik denk ik niet meer alleen thuis durven blijven en geen oog dicht doen.
Ligt eraan hoe snel hij is met een staalborstel, alle voegen moet afgeschuurdquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uhm.... over hoeveel maanden kan ik hem terug verwachten?Want ik denk dat mijn moeder vragen gaat stellen.
Laat maar tv gaat op sbsquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben wel gevoelig voor dat soort dingen, en ook voor films die heel suggestief zijn maar eigenlijk niets laten zien.
Films over zombies of over geesten an sich, dus waar ze pontificaal in beeld komen enzo, en heel erg hollywooderig, vind ik niet snel eng ofzo.
Maar zoiets met een handheld camera, en waarbij je niet direct dingen ziet, maar meer zelf probeert in te denken wat er precies aan de hand is... *ril*.
Ja, die! Van die hele foute films met overduidelijke 'slechteriken' boeien me niet (en daarom kijk ik ze ook niet). Maar dit soort... brr! Ik zou de lam op de overloop 's nachts aanlaten denk ik. [/watje]quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben wel gevoelig voor dat soort dingen, en ook voor films die heel suggestief zijn maar eigenlijk niets laten zien.
Films over zombies of over geesten an sich, dus waar ze pontificaal in beeld komen enzo, en heel erg hollywooderig, vind ik niet snel eng ofzo.
Maar zoiets met een handheld camera, en waarbij je niet direct dingen ziet, maar meer zelf probeert in te denken wat er precies aan de hand is... *ril*.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe snel hij is met een staalborstel, alle voegen moet afgeschuurd
Te weinig sex en bloed bedoel je?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:30 schreef Greys het volgende:
Ik vind de manier waarop 300 gefilmd is, met die kleuren, die stijl, wel erg mooi
Maar verder vind ik het een wat trage film
Trust!quote:
Ja de stijl vind ik prachtigquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:30 schreef Greys het volgende:
Ik vind de manier waarop 300 gefilmd is, met die kleuren, die stijl, wel erg mooi
Maar verder vind ik het een wat trage film
Zeg het eens jochie.quote:Op zondag 2 mei 2010 01:54 schreef Loveless85 het volgende:
Jullie negeren me, stelletje pannenkoeken
quote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou ik heb twee minuten naar 300 zitten kijken, meer kon ik niet vedragen. Heb wel wat meer overtuigingskracht nodig.
Goedemorgen vrouw, hargh!quote:Op zondag 2 mei 2010 09:08 schreef Pisces29 het volgende:
En meteen een JJH'tje![]()
[..]
Jij mag nooit meer *harch harch* zeggen, handtas
quote:
Volgens mij niet, ik heb geen idee waar ik over heb gedroomd. Jij? Kabeltjes, stekkers, flufboys?quote:Op zondag 2 mei 2010 09:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
GoeiemorgenLekker gedroomd over je kabeltjes, stekkers en tv?
quote:Op zondag 2 mei 2010 09:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Volgens mij niet, ik heb geen idee waar ik over heb gedroomd. Jij? Kabeltjes, stekkers, flufboys?
whehehe, had ie een blauw jasje aanquote:Op zondag 2 mei 2010 09:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had een leuk moment ergens, maar met wie, ik zou het niet meer wetenBest jammer, want ik droom normaal altijd alleen maar serieuze dingen
quote:
Ik vind dat een goed plan, een reuze ontbijt. Dat bestaat hier uit een bakkie pleur.quote:Op zondag 2 mei 2010 09:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, dan had ik het wel onthouden![]()
Ik heb trek in een reuze ontbijt *harg harg*
quote:Op zondag 2 mei 2010 09:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik vind dat een goed plan, een reuze ontbijt. Dat bestaat hier uit een bakkie pleur.
's morgens eet ik bijna nooit wat, dus de koffie is een soort boterham.quote:Op zondag 2 mei 2010 09:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga ook aan m'n 2e bakkie en een stapel boterhammen.
quote:Op zondag 2 mei 2010 09:49 schreef Dirkh het volgende:
Ja, je zou die koffie gewoon moeten laten vallen.
quote:Op zondag 2 mei 2010 09:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
's morgens eet ik bijna nooit wat, dus de koffie is een soort boterham.
Ik ga nu even iemand een bakkie op bed brengen, zo ben ik dan ook wel weer
Ja na zo'n wilde nacht...quote:Op zondag 2 mei 2010 09:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik eet meestal niet voor 10 uur, tenzij ik langs een bakker kom dan gaat een vers croissantje, of willkeurig ander iets, er wel in.
Maar heb de versnelling nu al draaien, heb honger
quote:
Ja, maar wat heeft dat met jou te maken?quote:Op zondag 2 mei 2010 10:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja als je jong bent dan is de stofwisseling nog snel hè.
quote:
woehahaha...quote:Op zondag 2 mei 2010 10:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat ik in versnelling 6 voorbij kom waaien, als jij er achteraan tuft.
quote:Op zondag 2 mei 2010 10:13 schreef Dirkh het volgende:
De rest ligt gewoon nog in hun nest? Of durven ze niet bij dit twee-personen-kliekje in te breken?
Kwart voor achtquote:Op zondag 2 mei 2010 10:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Nee die tukken nog denk ik. Erik is wel al voorbij geweest.
quote:Op zondag 2 mei 2010 10:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kwart voor acht![]()
Of die is weer terug gedoken, net terug van een date of moet naar de kerk.
quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 10:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]Vrolijk.
Op een of andere manier moet ik aan de DollyDots denken.
Wat moet dat gaaf geweest zijn om daar bij te zijnquote:
Niks geen 'teringherrie' deze keer?quote:Op zondag 2 mei 2010 11:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat moet dat gaaf geweest zijn om daar bij te zijn. Ik zou echt helemaal los gaan als je dat stuk met gitaren krijgt (rond 3.00).
Helaas wordt mijn herinnering aan dat stuk nog steeds bezoedeld door een uitvoering met 2 koren waar de dirigent van het andere koor 'wel even' de solo's zou doen. VALS!quote:Op zondag 2 mei 2010 11:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat moet dat gaaf geweest zijn om daar bij te zijn. Ik zou echt helemaal los gaan als je dat stuk met gitaren krijgt (rond 3.00).
Neequote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 11:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Helaas wordt mijn herinnering aan dat stuk nog steeds bezoedeld door een uitvoering met 2 koren waar de dirigent van het andere koor 'wel even' de solo's zou doen. VALS!![]()
![]()
![]()
En niet goed te krijgen, vooral omdat meneer ervan overtuigd was dat het prima ging. Blij toe dat het niet mijn dirigent was.
quote:Op zondag 2 mei 2010 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
Als ik er straks niet meer ben hou ik van jullie allemaal![]()
![]()
Er zat ineens een huge barst in m'n koffiepot![]()
Maar het is zondagochtend en ik moet en zal een bakkie pleur. Dus ik heb het ingesmeerd met lijm (aan de buitenkant uiteraard) en toen tape erover. En nu is het wel weer waterdicht volgens mij. En zo te voelen kwam er geen lijm naar binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Iknewit!quote:Op zondag 2 mei 2010 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
Als ik er straks niet meer ben hou ik van jullie allemaal![]()
![]()
Nog net!quote:
quote:
Dat doe ik aardig hé.quote:
deurbel met mp3quote:Op zondag 2 mei 2010 12:08 schreef Loveless85 het volgende:
Zit je voordeurbeltoontjes op Limewire op te zoeken? Hoe moet ik dat zien![]()
Voordeurbeltoontjes?quote:Op zondag 2 mei 2010 12:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Dat doe ik aardig hé.
Heb net een sessie eigen huis en tuin en dan looking good oid erop zitten in bedje![]()
Nu ontbijtje dat steeds meer op tafel verschijnt.
En ondertussen ruzie maken met limewirevoor voordeurbeltoontjes.
Moet de TT wel naleven héquote:
Tuulk nietquote:Op zondag 2 mei 2010 12:14 schreef Loveless85 het volgende:
En wat wil je erop dan![]()
En muziek downloadendoe ik ook altijd
Je steelt toch ook geen auto?![]()
Welk deuntje wil je dan? LimeWire is nogal euhh prehistorisch... amper meer wat op te vinden of het duurt tijden voor je wat binnen hebt?quote:Op zondag 2 mei 2010 12:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Tuulk nietga hele cd's kopen voor 1 deuntje.
quote:Op zondag 2 mei 2010 12:14 schreef Loveless85 het volgende:
En wat wil je erop dan![]()
En muziek downloaden![]()
Je steelt toch ook geen auto?![]()
Doe jij mij dan per pm maar eens uitleggen hoe ik dan aan een deuntje komquote:Op zondag 2 mei 2010 12:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Welk deuntje wil je dan? LimeWire is nogal euhh prehistorisch... amper meer wat op te vinden of het duurt tijden voor je wat binnen hebt?
Mee eens hoor Erik en mijn gestuntel bewijst ook wel dat ik dus normaal niets download.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Stealing shit on the high sea.
Ik koop wel vaak muziek-dvd's en ga regelmatig naar concerten en festivals. Vind dat meer value for money dan een CD van >20 euro met dan 10 nummers van 3 minutenquote:Op zondag 2 mei 2010 12:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik download alleen muziek, en als ik het dan echt tof vind dan is de kans groot dat ik alsnog de cd koop. Ik ga naar de hemel
.
Oh als ze 20 euro kosten dan moet ik ze ook wel echt zo tof vindenquote:Op zondag 2 mei 2010 12:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik koop wel vaak muziek-dvd's en ga regelmatig naar concerten en festivals. Vind dat meer value for money dan een CD van >20 euro met dan 10 nummers van 3 minuten
Meestal is het ook wel van concerten (of iig dezelfde tour) die ik heb gezien. Of gewoon van bands waarvan ik weet dat het live tof isquote:Op zondag 2 mei 2010 12:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh als ze 20 euro kosten dan moet ik ze ook wel echt zo tof vinden. Ik vind boven de 12,50 al grensgevallen. En muziekdvd's heb ik nooit zo gesnapt eigenlijk. Dat lijkt mij dan vooral leuk als je zo'n concert ook gezien hebt.
Jaquote:Op zondag 2 mei 2010 12:38 schreef Loveless85 het volgende:
Maar ga je serieus 4 films achter elkaar kijken?
quote:Op zondag 2 mei 2010 12:37 schreef Loveless85 het volgende:
Ik moet nog strijken![]()
Denk zo maar ff Ranking the Stars en/of de TV-Kantine kijken onder het strijken.
En dan heb ik eigenlijk gewoon mn hele huis gehad. Gister echt nog best wel veul gedaan.
Hier hebben we gister die Dead Snow gekeken, Noorse film. Het was wel grappigquote:Op zondag 2 mei 2010 12:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Met pauzes tussendoor. En het zijn niet de meest lange films.
Dat ben ik nu ook aan het doen, laptop mee naar zolder, muziekje er bij... is te doen.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
moet ook nog strijken thanks voor de reminder
Je hebt toch zo'n vrouw om dat te doenquote:Op zondag 2 mei 2010 12:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat ben ik nu ook aan het doen, laptop mee naar zolder, muziekje er bij... is te doen.
quote:Op zondag 2 mei 2010 12:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat ben ik nu ook aan het doen, laptop mee naar zolder, muziekje er bij... is te doen.
Die van jou heeft toch zeker wel haar op haar tanden hé?quote:Op zondag 2 mei 2010 12:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hebt toch zo'n vrouw om dat te doen
Mijn vrouw is stuk, maar de garantie is verlopen en een nieuwe kan ik niet vinden. Helaas, zal het zelf moeten doen.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hebt toch zo'n vrouw om dat te doen
Mja, ik heb geen dijk en sta op zolderquote:Op zondag 2 mei 2010 12:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ga altijd zo staan dat ik net de dijk kan zien en dan mensen kijken
Ik ken het, die van mij functioneert nu ook maar voor 50%, en geld terug ho maarquote:Op zondag 2 mei 2010 12:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mijn vrouw is stuk, maar de garantie is verlopen en een nieuwe kan ik niet vinden. Helaas, zal het zelf moeten doen.
Ik heb wel eens aan haar vader gevraagd of ik haar niet gewoon terug kon brengen, maar kreeg als antwoord dat ik dan verwijderingsbijdrage moest betalen.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ken het, die van mij functioneert nu ook maar voor 50%, en geld terug ho maar
Hmm ja dat was hier aanvankelijk ook het plan maar dan is het helemaal zo saai.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mijn vrouw is stuk, maar de garantie is verlopen en een nieuwe kan ik niet vinden. Helaas, zal het zelf moeten doen.
[..]
Mja, ik heb geen dijk en sta op zolderstuk saaier dus
Het is echt garantie tot aan de deur jaquote:Op zondag 2 mei 2010 12:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb wel eens aan haar vader gevraagd of ik haar niet gewoon terug kon brengen, maar kreeg als antwoord dat ik dan verwijderingsbijdrage moest betalen.
Nou het verhaal ligt iets anders. Maar het klopt wel, ik draag ze en zij strijkt ze niet.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm ja dat was hier aanvankelijk ook het plan maar dan is het helemaal zo saai.
Maar jij draagt de overhemden en je vrouw vertikt het die te strijken?
Netjesquote:Op zondag 2 mei 2010 12:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou het verhaal ligt iets anders. Maar het klopt wel, ik draag ze en zij strijkt ze niet.
Maar ik wil gewoon mijn eigen overhemden strijken, want ik draag ze ook.
Oh toen ik samenwoonde streek ik ook gewoon m'n eigen kleding hoorquote:Op zondag 2 mei 2010 12:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm ja dat was hier aanvankelijk ook het plan maar dan is het helemaal zo saai.
Maar jij draagt de overhemden en je vrouw vertikt het die te strijken?
quote:Op zondag 2 mei 2010 12:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh toen ik samenwoonde streek ik ook gewoon m'n eigen kleding hoor![]()
Is toch niet zo verwonderlijk? Zeker niet als die van mij gewoon van die shirtjes heeft die vaak niet eens gestreken hoeven worden, en ik vooral shirts of overhemden waar je half uur per stuk op sta te strijken
Uiteraard, maar die taakverdeling word toch gewoon steeds 'vager' en is niet meer zo klassiek als vroeger. Dat de man werkt en de vrouw lekker wast, kookt, strijkt, sopt, en 's avonds panklaar ligt om de man te ontvangen in haar schootquote:Op zondag 2 mei 2010 13:04 schreef Dirkh het volgende:
Ach, als een man een tyfus hekel heeft aan strijken en de partner neemt het in een moeite mee, dan is dat prima. Over-emancipatie heb ik een broertje dood aan. Taakverdelen prima, maar ga niet principieel niet iets willen omdat de man dat ook wel kan doen, of de vrouw dat ook wel kan doen.
Wij doen gewoon wat we leuk vinden en de dingen die we beide niet willen hebben we maar verdeeld.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:04 schreef Dirkh het volgende:
Ach, als een man een tyfus hekel heeft aan strijken en de partner neemt het in een moeite mee, dan is dat prima. Over-emancipatie heb ik een broertje dood aan. Taakverdelen prima, maar ga niet principieel niet iets willen omdat de man dat ook wel kan doen, of de vrouw dat ook wel kan doen.
Dat laatste dan ookquote:Op zondag 2 mei 2010 13:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar die taakverdeling word toch gewoon steeds 'vager' en is niet meer zo klassiek als vroeger. Dat de man werkt en de vrouw lekker wast, kookt, strijkt, sopt, en 's avonds panklaar ligt om de man te ontvangen in haar schoot
Bij ons was het niet echt dat we het verdeeld hebben. Tenminste, niet echt bewust. Het valt meestal wel redelijk op z'n plek. En natuurlijk als ik een was draaide met 90% mijn zooi en dan nog paar dingetjes van haar dan streek ik die ook (of ruimde ze op als het geen strijkspul was). En andersom ook.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wij doen gewoon wat we leuk vinden en de dingen die we beide niet willen hebben we maar verdeeld.
Ja, waar is die tijd eigenlijk?quote:Op zondag 2 mei 2010 13:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar die taakverdeling word toch gewoon steeds 'vager' en is niet meer zo klassiek als vroeger. Dat de man werkt en de vrouw lekker wast, kookt, strijkt, sopt, en 's avonds panklaar ligt om de man te ontvangen in haar schoot
Oh maar dat is logischquote:Op zondag 2 mei 2010 13:10 schreef Dirkh het volgende:
En waarom moet IK altijd de spinnen doodmaken?
quote:
Dat doe ik ook niet hoorquote:Op zondag 2 mei 2010 13:10 schreef Dirkh het volgende:
En waarom moet IK altijd de spinnen doodmaken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |