Ik heb een flatscreen, daar flikkert alles van afquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:15 schreef Kally het volgende:
Is er nog wat op tv vanavond?
Ja dat weet ik niet he?quote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb een flatscreen, daar flikkert alles van af
En Fipo![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, om je lippen op elkaar te plakken
Doei Anniequote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:23 schreef Anniebab het volgende:
Ben weer ff weg ....visite....Blij jullie weer gesproken te hebben.
Belofte maakt schuldquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt he?
* Belooft niet meer boos te doen
quote:
Ik moet heul niksquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat kan dan ook niet meer
Tot die tijd moet je gewoon babbelen
Waar beloof ik lief te doen dan?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een belofte van Kally om lief te doen![]()
Man, daar trapt toch niemand in
gister vertelde ze nog dat ze lief isquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een belofte van Kally om lief te doen![]()
Man, daar trapt toch niemand in
Toen zat ik zeker aan de wijnquote:
Wel iets meer dan normaal jaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:29 schreef gomi het volgende:
[..]
ah je bent alleen lief als je een glaasje op hebt
Nah laat ik het maar houden zoals ik nu doequote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:32 schreef gomi het volgende:
[..]
moet je vaker wat drinken he
oh nee, ik zei ook iets over lief zijn. moet je niet doen dus
ook goed hoorquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah laat ik het maar houden zoals ik nu doe
Ik heb geen idee?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:36 schreef gomi het volgende:
[..]
ook goed hoor
waar is de rest ineen btw. allemaal weg?
Doei Gomiquote:
Die worden geheid kampioenquote:
Nuchtere Tukkers (al merk je daar op dit moment weinig meer van) laten zich dit vast niet ontgaan. Dat zou mij tegenvallen. Bovendien is het daar het volksfeest van dit decennium en misschien wel van de eeuw. Dat is ze van harte gegundquote:
mwah, ajax wordt gewoon kampioen hoor. nac wint morgen van twentequote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nuchtere Tukkers (al merk je daar op dit moment weinig meer van) laten zich dit vast niet ontgaan. Dat zou mij tegenvallen. Bovendien is het daar het volksfeest van dit decennium en misschien wel van de eeuw. Dat is ze van harte gegund![]()
Ik denk ook dat 90 procent van Nederland boos zal zijn op Ajax als die ze het kampioenschap eventueel zouden ontnemen
Even voor de duidelijkheid; als Twente morgen wint zijn ze kampioen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nuchtere Tukkers (al merk je daar op dit moment weinig meer van) laten zich dit vast niet ontgaan. Dat zou mij tegenvallen. Bovendien is het daar het volksfeest van dit decennium en misschien wel van de eeuw. Dat is ze van harte gegund![]()
Ik denk ook dat 90 procent van Nederland boos zal zijn op Ajax als die ze het kampioenschap eventueel zouden ontnemen
Ook verliezenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:07 schreef D. het volgende:
[..]
Bij gelijkspel of verlies niet? En moet Ajax nog spelen, en kunnen die er nog iets aan doen?
Die quote ik even voor morgenavondquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:06 schreef gomi het volgende:
[..]
mwah, ajax wordt gewoon kampioen hoor. nac wint morgen van twente
twenmte staat 1 punt voor op ajax. alle 2 spelen morgen als ajax wint en twente wint niet, dan is ajax kampioen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:07 schreef D. het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid; als Twente morgen wint zijn ze kampioen.
Bij gelijkspel of verlies niet? En moet Ajax nog spelen, en kunnen die er nog iets aan doen?
Prima, ik zorg dan wel dat ik er niet benquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:09 schreef gomi het volgende:
[..]
en morgen post ik dan de hele dag met
[ afbeelding ]
onder elke post van me
en als we donderdag de beker winnen, doe ik donderdag nog eensquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Prima, ik zorg dan wel dat ik er niet ben
Ah, okquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:08 schreef gomi het volgende:
[..]
twenmte staat 1 punt voor op ajax. alle 2 spelen morgen als ajax wint en twente wint niet, dan is ajax kampioen.
als twente wint zijn zij sowieso kampioen
Hoogmoed komt voor de val en 020 heeft heel veel hoogmoedquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:11 schreef gomi het volgende:
[..]
en als we donderdag de beker winnen, doe ik donderdag nog eens
voor twente mag dat wwel idd. maar voor ajax nietquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, ok
Dus allebei gelijk of allebei verlies mag ook
Spelen ze tegelijk?
ach, ik vind van niet.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoogmoed komt voor de val en 020 heeft heel veel hoogmoed
Kun je "de herdertjes" ook triangelen?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:11 schreef gomi het volgende:
[..]
en als we donderdag de beker winnen, doe ik donderdag nog eens
mwah in nl hebben iets tussen de 2 en 3 miljoen mensen een voorkeur voor ajax.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:23 schreef D. het volgende:
Ik neem aan dat, behalve een paar Amsterdammers, heel NL hoopt dat het Twente gaat lukken
Overschat je ze nu niet een beetje?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:28 schreef gomi het volgende:
[..]
mwah in nl hebben iets tussen de 2 en 3 miljoen mensen een voorkeur voor ajax.
Hoezo? Ze kunnen zelf niet meer kampioen worden, maar ze kunnen het wel Ajax niet laten wordenquote:en heel breda wil morgen natuurlijk winnen van twente
Dat denk ik niet. Ajax heeft meer aanhangers dan Feyenoord, PSV en Twente bij elkaar, zo is laatst onderzocht. Dus da's echt een hele grote groep.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:23 schreef D. het volgende:
Ik neem aan dat, behalve een paar Amsterdammers, heel NL hoopt dat het Twente gaat lukken
nee dat bleek uit een recent onderzoek.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:32 schreef D. het volgende:
[..]
Overschat je ze nu niet een beetje?
[..]
Hoezo? Ze kunnen zelf niet meer kampioen worden, maar ze kunnen het wel Ajax niet laten worden
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Ajax heeft meer aanhangers dan Feyenoord, PSV en Twente bij elkaar, zo is laatst onderzocht. Dus da's echt een hele grote groep.
nee idd. zijn mensen met voorkeur voor ajax. maar hoop van hen weet bij wijze van spreken niet eens hoe t shirt eruit zietquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Ajax heeft meer aanhangers dan Feyenoord, PSV en Twente bij elkaar, zo is laatst onderzocht. Dus da's echt een hele grote groep.
Nou zijn dat lang niet allemaal echte supporters natuurlijk. Menigeen zal vertwijfeld "Koeman?" antwoorden als je ze vraagt een speler op te noemen.
Maar van de niet-ajax supporters zal denk ik 90 % wel voor Twente zijn ja. En toch moeten ze het zelf doen.
Oe dat wordt spannend morgen!![]()
Ow, er hangt nog wel iets vanafquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:33 schreef gomi het volgende:
en nac moet winnen omdat ze zelf ook nog europees voetbal willen halen
jij weet bij wijze van spreken niet eens hoe t twente shirt eruitziet volgens mijquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, er hangt nog wel iets vanaf
Nouja, ik ben voor Twente iig
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:37 schreef gomi het volgende:
[..]
jij weet bij wijze van spreken niet eens hoe t twente shirt eruitziet volgens mij
tbh heb ik ook wel een zwak voor twente. nu alleen ff nietquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt
Maar ik hou dan ook niet van voetbal
Ik ben voor Twente omdat ik daar vrienden heb wonen, en omdat ik graag voor de underdog ben
Goeie grap Gert, het laatste kampioenschap werd onder Koeman behaaldquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:33 schreef Gert het volgende:
Nou zijn dat lang niet allemaal echte supporters natuurlijk. Menigeen zal vertwijfeld "Koeman?" antwoorden als je ze vraagt een speler op te noemen.
Maar van de niet-ajax supporters zal denk ik 90 % wel voor Twente zijn ja. En toch moeten ze het zelf doen.
Oe dat wordt spannend morgen!![]()
gooi er eens een intellectueel onderwerp in danquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:41 schreef Kally het volgende:
Ah gelukkig hebben we het nu wel over een interessant en leerzaam onderwerp
Opmerkzaamquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:41 schreef Kally het volgende:
voor een feyenoordfan is ajax zeker een leerzaam onderwerp btwquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:41 schreef Kally het volgende:
Nee ik pasquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:43 schreef gomi het volgende:
[..]
gooi er eens een intellectueel onderwerp in dan
Ja hoe we huilies worden en schwalbes makenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:44 schreef gomi het volgende:
[..]
voor een feyenoordfan is ajax zeker een leerzaam onderwerp btw
I wishquote:
nah dat gaat jullie zelf goed genoeg afquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja hoe we huilies worden en schwalbes maken
quote:
yups, half halfquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hebben jullie ook 't warchild-concert op staan (ned3)?
Daar ben jequote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:41 schreef Kally het volgende:
*Kijkt Ned 1quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mooie voetbaldag voor jou danquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:40 schreef gomi het volgende:
[..]
tbh heb ik ook wel een zwak voor twente. nu alleen ff niet
na ajax heb ik twente en nac als clubs waar ik een zwak voor heb
Bij warchild denk ik automatisch aan Marco en Ali B, en dan word ik misselijkquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jij bent ook zo'n Ajaxert?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik gun 't CarO en Noek ook wel, maar mezelf iets meer.
Die waren dus net ook als laatstequote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Bij warchild denk ik automatisch aan Marco en Ali B, en dan word ik misselijk
Neequote:
Jaquote:
jepquote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:59 schreef D. het volgende:
Ik heb RTL4 weer 5 minuten een kans gegeven......maar die kans hebben ze weer niet gepakt
Dan maar niet leukquote:
Ik leg net een stokbroodje in de ovenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:02 schreef D. het volgende:
*ff wat frikandelletjes in het vet heeft gegooid
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:03 schreef CarOnline het volgende:
Ik hoop echt ENORM dat Twente morgen wint![]()
Al is het alleen al om Pietje![]()
Ze kreeg visitequote:
Leuk dat ze er weer eens was, al had ze geen roddel voor onsquote:
Oh jahwel, maar niet dusdanig dat ik niemand meer kan zien of horen. Zal CarO braafjes feliciteren hoor, en dan meen ik 't ook nogquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij bent vast niet chagrijnig als Ajax geen schaal krijgt en Twente wel (denk ik)
Ja dat was minderquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk dat ze er weer eens was, al had ze geen roddel voor ons
Is wel een beleving dan hoorquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:08 schreef CarOnline het volgende:
Ik kan kijken in het Twente stadion maar weet niet of dat handig is![]()
Met z'n tiggen voor zo'n scherm.
En zoooooo'n enorme fan ben ik niet. Maar nu het zo spannend is gun ik ze het wel.
Oh das netjes van je, Pietje.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh jahwel, maar niet dusdanig dat ik niemand meer kan zien of horen. Zal CarO braafjes feliciteren hoor, en dan meen ik 't ook nog.
Ja, maar stel dat ze het niet halen, dan zit ik daar liever niet tussen.quote:
Niet eens een groetquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk dat ze er weer eens was, al had ze geen roddel voor ons
Ze halen het welquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, maar stel dat ze het niet halen, dan zit ik daar liever niet tussen.
Een HEEL stadion vól Twentefans![]()
Ze heeft het vast niet gezienquote:
Jij had graag de groetjes gehad van Jan Smit of de 3 J's?quote:
Vind ik dan weer niet. Ik ben ook voor Euro's, vooral als ze mijn kant opkomenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:04 schreef D. het volgende:
Ik vind het fenomeen 'voor een voetbalclub zijn' op zich al best raar
Nee, een groet van Anniequote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij had graag de groetjes gehad van Jan Smit of de 3 J's?
Zelfs dat heeft ze niet gepostquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij had graag de groetjes gehad van Jan Smit of de 3 J's?
Ik zie de overeenkomst nietquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vind ik dan weer niet. Ik ben ook voor Euro's, vooral als ze mijn kant opkomen
Daar komt ze heus nog wel een keer voor terugquote:
Speciaal voor mij?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar komt ze heus nog wel een keer voor terug
Als het over euro's gaat zie jij al heel snel de overeenkomst .......ook als die er niet isquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik wel, vooral als het over Euro's gaat
Als jij daar in wilt geloven, ja speciaal voor jouquote:
Ja hoor, dat wil ik welquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als jij daar in wilt geloven, ja speciaal voor jou
hij weet gewoon dat ajax kampioen wordt. kan hij dat dus makkelijk zeggenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh das netjes van je, Pietje.
Nen echte sjentelmen
Ja, ik zal d'r voor in therapie gaan, zo snel mogelijkquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het over euro's gaat zie jij al heel snel de overeenkomst .......ook als die er niet is
Hallo, 't is niet erg of zo dat ik dat ga doen, jullie kunnen er rustig omheen postenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, ik zal d'r voor in therapie gaan, zo snel mogelijk
*postquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hallo, 't is niet erg of zo dat ik dat ga doen, jullie kunnen er rustig omheen posten![]()
Lalalalalaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:18 schreef gomi het volgende:
[..]
hij weet gewoon dat ajax kampioen wordt. kan hij dat dus makkelijk zeggen
Tegen de tijd dat je op je eigen posts gaat reageren moet je inderdaad in therapiequote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hallo, 't is niet erg of zo dat ik dat ga doen, jullie kunnen er rustig omheen posten![]()
ah ik gun t jullie ook wel hoor. liever wij, maar als wij t niet zijn, heb ik vrede met een titel voor twentequote:
Ja, ik weet het, dat ben ik ook voortdurend, maar er krijg maar 12 sessies per jaar vergoed en tegen april-mei moet ik altijd weer afhakenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je op je eigen posts gaat reageren moet je inderdaad in therapie
misschien een goed idee om volgend jaar een iets uitgebreidere aanvullende verzekering af te sluiten of anders je winkansen te spreiden door eens per maand met je benen op de bank te gaanquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, dat ben ik ook voortdurend, maar er krijg maar 12 sessies per jaar vergoed en tegen april-mei moet ik altijd weer afhaken
en jij zit t treiterend voor hun neus op te eten?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:28 schreef Kally het volgende:
Ik heb forel en twee hele lieve katten ineens
Uiteraardquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:29 schreef gomi het volgende:
[..]
en jij zit t treiterend voor hun neus op te eten?
Ik was vanmiddag al bezig voor overmorgen en morgen ben ik natuurlijk al weer vergeten wat ik gisteren had gepakt voor morgen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:28 schreef D. het volgende:
*ff z'n boeltje pakt voor morgen
Kijk, dat soort van adviezen, daar kan nu geen psycholoog of therapeut tegenopquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
misschien een goed idee om volgend jaar een iets uitgebreidere aanvullende verzekering af te sluiten of anders je winkansen te spreiden door eens per maand met je benen op de bank te gaan
Ik snap het, moet ik nu ook therapiequote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag al bezig voor overmorgen en morgen ben ik natuurlijk al weer vergeten wat ik gisteren had gepakt voor morgen.
Als jullie bovenstaande kunnen volgens is dat op zich best wel knap
Ja ze komen niks tekort, en ik hou niet van beesten die bietsenquote:
hehe, ik heb geluk. die van mij hebben niets te bietsen bij mijquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ze komen niks tekort, en ik hou niet van beesten die bietsen
Het is dus griep, de halve dag geslapen, koorts en naast de zuigtabletten staan nu ook neusdruppels.quote:
nu griep? is de tijd toch niet voor?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is dus griep, de halve dag geslapen, koorts en naast de zuigtabletten staan nu ook neusdruppels.
Ze moeten hier allemaal achen als ik ananas zeg
Ik dacht ik doe eens gek en krijg griep terwijl het de tijd niet voor isquote:
ah k.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht ik doe eens gek en krijg griep terwijl het de tijd niet voor is![]()
Ik hoor toch meerdere mensen met dezelfde klachten.
Balenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is dus griep, de halve dag geslapen, koorts en naast de zuigtabletten staan nu ook neusdruppels.
Ze moeten hier allemaal lachen als ik ananas zeg
Allemaal problemen met Ananas? Dan is het idd een besmettelijk virusquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoor toch meerdere mensen met dezelfde klachten.
k, en deisyy gaat deze week naar frankrijk?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En dinsdag en woensdag en donderdag en vrijdag.
vaste groep op alle beurzen?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Als het ff kan wel
Maar ik ga in de eerste plaats voor de gezelligheid
Dus wij mogen wat meer gaan posten?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vast niet, het vertrek van de één geeft extra ruimte voor de ander. En zo hoort het
quote:
Ja, zegquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb het druk aankomende week dat gaat niet lukken denk ik
Zeg jij dan tegen mijn collega dat ze niet op vakantie mag en tegen het hoofdkantoor dat ze de sluitdatum verzettenquote:
Ja hoor, geef d'r nummer maarquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Zeg jij dan tegen mijn collega dat ze niet op vakantie mag en tegen het hoofdkantoor dat ze de sluitdatum verzetten
Doe ik, ff mijn telefoon erbij pakkenquote:
Ik heb niet zoveel ruimte nodigquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat mag altijd al hè. Maar dan krijg je nog meer ruimte
Kally roept wel vaker wat, ik denk dat volgende week net zoveel post als afgelopen weekquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:57 schreef gomi het volgende:
[..]
too late, kally gaat deze week minder posten dus gaat de sc dicht heeft D besloten
blablabla, ik bedoelde dat ik overdag sowieso al niet post en bijtijds naar bed ga deze weekquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kally roept wel vaker wat, ik denk dat volgende week net zoveel post als afgelopen week
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:00 schreef Kally het volgende:
[..]
blablabla, ik bedoelde dat ik overdag sowieso al niet post en bijtijds naar bed ga deze week
Jaquote:
Ja maar deze in de koelkast is zondequote:
Jij gaat sixpacks kopen van de week?quote:
hehe, dat ook msquote:
Nou naast een sixpack lopen gaat wel, maar om eerlijk te zijn, ik heb liever een man met een klein buikje, kun je zo lekker tegenaan kruipen of met je hoofd op liggen, is niet zo hardquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik weet trouwens niet of het waar is maar ik las ooit dat vrouwen een six-pack wel mooi vinden om te zien maar er liever niet naast lopen
Ja doei, daar zijn mannenbuiken niet voor hè, anders werd het wel een kussen genoemdquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou naast een sixpack lopen gaat wel, maar om eerlijk te zijn, ik heb liever een man met een klein buikje, kun je zo lekker tegenaan kruipen of met je hoofd op liggen, is niet zo hard
Komt ze nu meequote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou naast een sixpack lopen gaat wel, maar om eerlijk te zijn, ik heb liever een man met een klein buikje, kun je zo lekker tegenaan kruipen of met je hoofd op liggen, is niet zo hard
Ik kruip nooit tegen mijn kussen aanquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja doei, daar zijn mannenbuiken niet voor hè, anders werd het wel een kussen genoemd
quote:
ik vind t wel mooi tbh.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Voor mij is het tijd om te kuttenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:19 schreef gomi het volgende:
[..]
ik vind t wel mooi tbh.
maar niet helemaal droog.
Slaap lekker Dquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:20 schreef D. het volgende:
[..]
Voor mij is het tijd om te kutten
Eh, cutten dus
Om te zien welquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:19 schreef gomi het volgende:
[..]
ik vind t wel mooi tbh.
maar niet helemaal droog.
lol, kut ze.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:20 schreef D. het volgende:
[..]
Eh, cutten dus
Slaap ze D. en veel plezier morgenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:20 schreef D. het volgende:
[..]
Eh, cutten dus
is overigens niet echt een doelstelling voor me. maar begin is er en ik ben nog niet uitgetraind, dus is t ws een logisch gevolg dat t er komtquote:
je gaat weer aftrainen?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:21 schreef D. het volgende:
[..]
Niet zo he
Cutten als in niet meer aankomen
Rot op danquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik rot ook op, zonder D is er hier geen flikker aan
lol, maar je was al goed bezig toch?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:24 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn lichaam is in verval, ik kan het niet meer aanzien
ik heb het ff geprobeerd met niet snoepen.quote:
Met mijn gewicht is in principe niets mis, maar het zit niet helemaal op de gewenste plaatsenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:25 schreef gomi het volgende:
[..]
ik zit nu wel lekker op gewicht. hoef er van mij niets meer bij.
vind t wel best zo
hehehe, maar je fietste toch ook bijna dagelijksquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:26 schreef D. het volgende:
[..]
ik heb het ff geprobeerd met niet snoepen.
Toen ging er 2kg af, en daar bleef het bij.
Dat was niet motiverend genoeg, dus ben weer lekker gaan snoepen
Ja dat heeft bijna iedereen wel, ik heb ook een buikje, maar ja twee kindjes dus ach boeienquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:26 schreef D. het volgende:
[..]
Met mijn gewicht is in principe niets mis, maar het zit niet helemaal op de gewenste plaatsen
ah teveel van de verkeerde massa zal ik maar zeggenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:26 schreef D. het volgende:
[..]
Met mijn gewicht is in principe niets mis, maar het zit niet helemaal op de gewenste plaatsen
Da's alweer maanden geledenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:26 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe, maar je fietste toch ook bijna dagelijks
yeah, dat heb ik dus ook met lopen en fietsen en als t warm is zit ik liever op een terrasquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:26 schreef Kally het volgende:
Ik ga weer beginnen met skeeleren, maar ja dat doe je ook alleen met mooi weer
precies, is goede cardio. ik wissel t af met lopen. werkt lekker zo.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:28 schreef D. het volgende:
[..]
Da's alweer maanden geleden
Maar dat zou ik idd weer moeten doen. Toen vlogen de kilo's eraf
vrouwen moeten rondingen hebben hequote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat heeft bijna iedereen wel, ik heb ook een buikje, maar ja twee kindjes dus ach boeien
Ik vind het heerlijk om te skeeleren, vlak bij mij op de asfalt paadjes door de weilandenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:29 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, dat heb ik dus ook met lopen en fietsen en als t warm is zit ik liever op een terras
maar skeeleren zorgt wel voor mooie billen
Beetje is ook niet erg, maar als ik mannen zie die meer buik dan borst hebben dan krijg ik last van plaatsvervangende schaamtequote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat heeft bijna iedereen wel, ik heb ook een buikje, maar ja twee kindjes dus ach boeien
quote:
ik vind skeeleren niet veel aan tbh. lijkt mij teveel op schaatsen en dat kan ik nietquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om te skeeleren, vlak bij mij op de asfalt paadjes door de weilanden
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:30 schreef D. het volgende:
[..]
Beetje is ook niet erg, maar als ik mannen zie die meer buik dan borst hebben dan krijg ik last van plaatsvervangende schaamte
Laat ik nu hier roepen dat ik maandag weer begin met fietsen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:29 schreef gomi het volgende:
[..]
precies, is goede cardio. ik wissel t af met lopen. werkt lekker zo.
Lekker juist, 's avonds als het iets koeler wordtquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:31 schreef gomi het volgende:
[..]
ik vind skeeleren niet veel aan tbh. lijkt mij teveel op schaatsen en dat kan ik niet
ja, maar jij gooit de sc dicht dus dat gaat moeilijk wordenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:31 schreef D. het volgende:
[..]
Laat ik nu hier roepen dat ik maandag weer begin met fietsen.
als ik dat roep en jullie confronteren mij er mee dan is dat een extra stok achter de deur
Ik roep het welquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:31 schreef D. het volgende:
[..]
Laat ik nu hier roepen dat ik maandag weer begin met fietsen.
als ik dat roep en jullie confronteren mij er mee dan is dat een extra stok achter de deur
dat is voor mij fietstijd. of looptijdquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Lekker juist, 's avonds als het iets koeler wordt
Ik kan 'm wel dicht gooien, maar dan moet ik ook weer een nieuw deel openenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:32 schreef gomi het volgende:
[..]
ja, maar jij gooit de sc dicht dus dat gaat moeilijk worden
Fietsen vind ik wel gaan, maar lopen heb ik zo niks mee, dat is voor mij zo'n nutteloze bezigheid, kan het ook niet, ik ga na 100 meter al stukquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:33 schreef gomi het volgende:
[..]
dat is voor mij fietstijd. of looptijd
en in de zomer wil gaan zwemmen. maar dat wilde ik vorig jaar ook en is er niet van gekomen
Ow jaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:34 schreef gomi het volgende:
[..]
moet je wel hard roepen wil hij t horen he
in het begin vond ik lopen ook niets, maar na een tijdje werd t steeds leuker. zo leuk dat ik me ineens bedacht dat ik mee wilde doen aan een loop ergens. maar niet gedaanquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Fietsen vind ik wel gaan, maar lopen heb ik zo niks mee, dat is voor mij zo'n nutteloze bezigheid, kan het ook niet, ik ga na 100 meter al stuk
Dan roep ik weer dat ik trots op je benquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:35 schreef D. het volgende:
[..]
En dan roep ik dat ik het al gedaan heb....hoop ik
als ik van vakantie terug ben, zal ik dus horen dat de kilo's eraf gevlogen zijnquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:35 schreef D. het volgende:
[..]
En dan roep ik dat ik het al gedaan heb....hoop ik
Op de loopband lukt het wel trouwens maar ik vind het echt gewoon niksquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:36 schreef gomi het volgende:
[..]
in het begin vond ik lopen ook niets, maar na een tijdje werd t steeds leuker. zo leuk dat ik me ineens bedacht dat ik mee wilde doen aan een loop ergens. maar niet gedaan
D. heeft een beetje motivatie nodigquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:38 schreef gomi het volgende:
[..]
ik roep wel naar mezelf dat ik trots ben dat ik getraind heb
Ik hoop binnen een maand er zo'n 8kg af te fietsenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:37 schreef gomi het volgende:
[..]
als ik van vakantie terug ben, zal ik dus horen dat de kilo's eraf gevlogen zijn
Goed hequote:
is een mooi streven. en moet wel lukkenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoop binnen een maand er zo'n 8kg af te fietsen
8kg is een gok trouwens, ik gok dat ik op 88 zit nu, en ik wil naar 80.quote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:41 schreef gomi het volgende:
[..]
ik vind jullie wel een leuk stelletje eigenlijk
en hoe lang ben je?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:41 schreef D. het volgende:
[..]
8kg is een gok trouwens, ik gok dat ik op 88 zit nu, en ik wil naar 80.
Daarna weer trainen en mag het er weer aan, op de goede plaatsen
Ja hequote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:41 schreef gomi het volgende:
[..]
ik vind jullie wel een leuk stelletje eigenlijk
1.83mquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:42 schreef gomi het volgende:
[..]
en hoe lang ben je?
ik zit nu op de 83 en vind dat wel best eigenlijk
quote:
quote:
dwergquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat haal ik niet op mijn hoogste hakken
En hoe lang ben jij, en geen 1.53 zeggenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:42 schreef gomi het volgende:
[..]
en hoe lang ben je?
ik zit nu op de 83 en vind dat wel best eigenlijk
quote:
lol, ben een normale 1.85quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:44 schreef Kally het volgende:
[..]
En hoe lang ben jij, en geen 1.53 zeggen
en nu wil je alsnog naar de 100?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ben toen bij 92 afgehaakt, maar dat was meer omdat er mij al iets teveel vet bijgeslopen was
Heb ook nog nooit commentaar gehadquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:47 schreef gomi het volgende:
[..]
nah is mooie lengte. mijn vriendin is 1.70 en ik vind dat wel ok tbh
Omdat wij groter zijn?quote:
Ik nooit een kleinere, vast of nietquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:48 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat wij groter zijn?
1.69 is toch niet klein?
Ik geloof niet dat ik ooit een grotere partner heb gehad
Vast partner tenminste
1 ex van me was ook 1.85. dat was wel raar als ze hakken aanhad. was ze langer dan ik benquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:48 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat wij groter zijn?
1.69 is toch niet klein?
Ik geloof niet dat ik ooit een grotere partner heb gehad
Vast partner tenminste
ik zou t ook wel kunnen hebben qua bouw. maar ik vind te niet mooi.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ben breedgeschouderd, dus zolang het nauwelijks vet is kan ik dat best hebben
Ik heb een keer op een vakantie een meisje gehad wat mij leuk vond, en ik kon haar wel...ehh...tolererenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:49 schreef gomi het volgende:
[..]
1 ex van me was ook 1.85. dat was wel raar als ze hakken aanhad. was ze langer dan ik ben
maar dat was sowieso een uitzondering. zo was zij ook blond en ik val nooit op blond. zij was lang en blond
Meestal langer omdat ik altijd op hakken loopquote:
ah vakanties tellen niet mee hequote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb een keer op een vakantie een meisje gehad wat mij leuk vond, en ik kon haar wel...ehh...tolereren
Zij was ietsje langer
Ik bedoelde eerst 'niet langer dan dat ik ben' en daarna 'wel kleiner dan Kally'quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:53 schreef gomi het volgende:
[..]
uit je post dat je nooit een langere hebt gehad, viel dat ook wel af te leiden he
ah k. ik ook wel korter idd.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoelde eerst 'niet langer dan dat ik ben' en daarna 'wel kleiner dan Kally'
Nah ik bedoel het totaalplaatje, ook zo dat je in zijn armen kunt wegkruipenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:55 schreef gomi het volgende:
[..]
dat heb ik bij mijn vriendin, die moet korter zijn
ah k. dus een kilo of 90 ofzo?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah ik bedoel het totaalplaatje, ook zo dat je in zijn armen kunt wegkruipen
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:56 schreef D. het volgende:
[..]
Een man van 1.65 is ook niet echt een man natuurlijk
quote:
Ja, als je daarvoor op je knieën moet schiet dat niet op hequote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah ik bedoel het totaalplaatje, ook zo dat je in zijn armen kunt wegkruipen
ah k. wilde net besluiten om toch maar massa bij te trainenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet ik veel hoe zwaar
![]()
Als ik maar goed in die armen pas
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, als je daarvoor op je knieën moet schiet dat niet op he
Op je knieën moet je wanneer.... nee, laat maar
Heb je zo'n korte armpjes dan?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:58 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. wilde net besluiten om toch maar massa bij te trainen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |