Ik heb een flatscreen, daar flikkert alles van afquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:15 schreef Kally het volgende:
Is er nog wat op tv vanavond?
Ja dat weet ik niet he?quote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb een flatscreen, daar flikkert alles van af
En Fipo![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, om je lippen op elkaar te plakken
Doei Anniequote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:23 schreef Anniebab het volgende:
Ben weer ff weg ....visite....Blij jullie weer gesproken te hebben.
Belofte maakt schuldquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt he?
* Belooft niet meer boos te doen
quote:
Ik moet heul niksquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat kan dan ook niet meer
Tot die tijd moet je gewoon babbelen
Waar beloof ik lief te doen dan?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een belofte van Kally om lief te doen![]()
Man, daar trapt toch niemand in
gister vertelde ze nog dat ze lief isquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een belofte van Kally om lief te doen![]()
Man, daar trapt toch niemand in
Toen zat ik zeker aan de wijnquote:
Wel iets meer dan normaal jaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:29 schreef gomi het volgende:
[..]
ah je bent alleen lief als je een glaasje op hebt
Nah laat ik het maar houden zoals ik nu doequote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:32 schreef gomi het volgende:
[..]
moet je vaker wat drinken he
oh nee, ik zei ook iets over lief zijn. moet je niet doen dus
ook goed hoorquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah laat ik het maar houden zoals ik nu doe
Ik heb geen idee?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:36 schreef gomi het volgende:
[..]
ook goed hoor
waar is de rest ineen btw. allemaal weg?
Doei Gomiquote:
Die worden geheid kampioenquote:
Nuchtere Tukkers (al merk je daar op dit moment weinig meer van) laten zich dit vast niet ontgaan. Dat zou mij tegenvallen. Bovendien is het daar het volksfeest van dit decennium en misschien wel van de eeuw. Dat is ze van harte gegundquote:
mwah, ajax wordt gewoon kampioen hoor. nac wint morgen van twentequote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nuchtere Tukkers (al merk je daar op dit moment weinig meer van) laten zich dit vast niet ontgaan. Dat zou mij tegenvallen. Bovendien is het daar het volksfeest van dit decennium en misschien wel van de eeuw. Dat is ze van harte gegund![]()
Ik denk ook dat 90 procent van Nederland boos zal zijn op Ajax als die ze het kampioenschap eventueel zouden ontnemen
Even voor de duidelijkheid; als Twente morgen wint zijn ze kampioen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nuchtere Tukkers (al merk je daar op dit moment weinig meer van) laten zich dit vast niet ontgaan. Dat zou mij tegenvallen. Bovendien is het daar het volksfeest van dit decennium en misschien wel van de eeuw. Dat is ze van harte gegund![]()
Ik denk ook dat 90 procent van Nederland boos zal zijn op Ajax als die ze het kampioenschap eventueel zouden ontnemen
Ook verliezenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:07 schreef D. het volgende:
[..]
Bij gelijkspel of verlies niet? En moet Ajax nog spelen, en kunnen die er nog iets aan doen?
Die quote ik even voor morgenavondquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:06 schreef gomi het volgende:
[..]
mwah, ajax wordt gewoon kampioen hoor. nac wint morgen van twente
twenmte staat 1 punt voor op ajax. alle 2 spelen morgen als ajax wint en twente wint niet, dan is ajax kampioen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:07 schreef D. het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid; als Twente morgen wint zijn ze kampioen.
Bij gelijkspel of verlies niet? En moet Ajax nog spelen, en kunnen die er nog iets aan doen?
Prima, ik zorg dan wel dat ik er niet benquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:09 schreef gomi het volgende:
[..]
en morgen post ik dan de hele dag met
[ afbeelding ]
onder elke post van me
en als we donderdag de beker winnen, doe ik donderdag nog eensquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Prima, ik zorg dan wel dat ik er niet ben
Ah, okquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:08 schreef gomi het volgende:
[..]
twenmte staat 1 punt voor op ajax. alle 2 spelen morgen als ajax wint en twente wint niet, dan is ajax kampioen.
als twente wint zijn zij sowieso kampioen
Hoogmoed komt voor de val en 020 heeft heel veel hoogmoedquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:11 schreef gomi het volgende:
[..]
en als we donderdag de beker winnen, doe ik donderdag nog eens
voor twente mag dat wwel idd. maar voor ajax nietquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, ok
Dus allebei gelijk of allebei verlies mag ook
Spelen ze tegelijk?
ach, ik vind van niet.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoogmoed komt voor de val en 020 heeft heel veel hoogmoed
Kun je "de herdertjes" ook triangelen?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:11 schreef gomi het volgende:
[..]
en als we donderdag de beker winnen, doe ik donderdag nog eens
mwah in nl hebben iets tussen de 2 en 3 miljoen mensen een voorkeur voor ajax.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:23 schreef D. het volgende:
Ik neem aan dat, behalve een paar Amsterdammers, heel NL hoopt dat het Twente gaat lukken
Overschat je ze nu niet een beetje?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:28 schreef gomi het volgende:
[..]
mwah in nl hebben iets tussen de 2 en 3 miljoen mensen een voorkeur voor ajax.
Hoezo? Ze kunnen zelf niet meer kampioen worden, maar ze kunnen het wel Ajax niet laten wordenquote:en heel breda wil morgen natuurlijk winnen van twente
Dat denk ik niet. Ajax heeft meer aanhangers dan Feyenoord, PSV en Twente bij elkaar, zo is laatst onderzocht. Dus da's echt een hele grote groep.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:23 schreef D. het volgende:
Ik neem aan dat, behalve een paar Amsterdammers, heel NL hoopt dat het Twente gaat lukken
nee dat bleek uit een recent onderzoek.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:32 schreef D. het volgende:
[..]
Overschat je ze nu niet een beetje?
[..]
Hoezo? Ze kunnen zelf niet meer kampioen worden, maar ze kunnen het wel Ajax niet laten worden
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Ajax heeft meer aanhangers dan Feyenoord, PSV en Twente bij elkaar, zo is laatst onderzocht. Dus da's echt een hele grote groep.
nee idd. zijn mensen met voorkeur voor ajax. maar hoop van hen weet bij wijze van spreken niet eens hoe t shirt eruit zietquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Ajax heeft meer aanhangers dan Feyenoord, PSV en Twente bij elkaar, zo is laatst onderzocht. Dus da's echt een hele grote groep.
Nou zijn dat lang niet allemaal echte supporters natuurlijk. Menigeen zal vertwijfeld "Koeman?" antwoorden als je ze vraagt een speler op te noemen.
Maar van de niet-ajax supporters zal denk ik 90 % wel voor Twente zijn ja. En toch moeten ze het zelf doen.
Oe dat wordt spannend morgen!![]()
Ow, er hangt nog wel iets vanafquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:33 schreef gomi het volgende:
en nac moet winnen omdat ze zelf ook nog europees voetbal willen halen
jij weet bij wijze van spreken niet eens hoe t twente shirt eruitziet volgens mijquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, er hangt nog wel iets vanaf
Nouja, ik ben voor Twente iig
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:37 schreef gomi het volgende:
[..]
jij weet bij wijze van spreken niet eens hoe t twente shirt eruitziet volgens mij
tbh heb ik ook wel een zwak voor twente. nu alleen ff nietquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt
Maar ik hou dan ook niet van voetbal
Ik ben voor Twente omdat ik daar vrienden heb wonen, en omdat ik graag voor de underdog ben
Goeie grap Gert, het laatste kampioenschap werd onder Koeman behaaldquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:33 schreef Gert het volgende:
Nou zijn dat lang niet allemaal echte supporters natuurlijk. Menigeen zal vertwijfeld "Koeman?" antwoorden als je ze vraagt een speler op te noemen.
Maar van de niet-ajax supporters zal denk ik 90 % wel voor Twente zijn ja. En toch moeten ze het zelf doen.
Oe dat wordt spannend morgen!![]()
gooi er eens een intellectueel onderwerp in danquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:41 schreef Kally het volgende:
Ah gelukkig hebben we het nu wel over een interessant en leerzaam onderwerp
Opmerkzaamquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:41 schreef Kally het volgende:
voor een feyenoordfan is ajax zeker een leerzaam onderwerp btwquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:41 schreef Kally het volgende:
Nee ik pasquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:43 schreef gomi het volgende:
[..]
gooi er eens een intellectueel onderwerp in dan
Ja hoe we huilies worden en schwalbes makenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:44 schreef gomi het volgende:
[..]
voor een feyenoordfan is ajax zeker een leerzaam onderwerp btw
I wishquote:
nah dat gaat jullie zelf goed genoeg afquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja hoe we huilies worden en schwalbes maken
quote:
yups, half halfquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hebben jullie ook 't warchild-concert op staan (ned3)?
Daar ben jequote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:41 schreef Kally het volgende:
*Kijkt Ned 1quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mooie voetbaldag voor jou danquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:40 schreef gomi het volgende:
[..]
tbh heb ik ook wel een zwak voor twente. nu alleen ff niet
na ajax heb ik twente en nac als clubs waar ik een zwak voor heb
Bij warchild denk ik automatisch aan Marco en Ali B, en dan word ik misselijkquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jij bent ook zo'n Ajaxert?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik gun 't CarO en Noek ook wel, maar mezelf iets meer.
Die waren dus net ook als laatstequote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Bij warchild denk ik automatisch aan Marco en Ali B, en dan word ik misselijk
Neequote:
Jaquote:
jepquote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:59 schreef D. het volgende:
Ik heb RTL4 weer 5 minuten een kans gegeven......maar die kans hebben ze weer niet gepakt
Dan maar niet leukquote:
Ik leg net een stokbroodje in de ovenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:02 schreef D. het volgende:
*ff wat frikandelletjes in het vet heeft gegooid
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:03 schreef CarOnline het volgende:
Ik hoop echt ENORM dat Twente morgen wint![]()
Al is het alleen al om Pietje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |