quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De stelling is "op Koninginnedag moet je wat gezelligs met vrienden gaan doen en dus zeker niet de ganse dag op Fok! zitten. "
Geloof niet dat dat de stelling was hoorquote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:15 schreef Maraca het volgende:
Naar aanleiding van een discussie over de dagcijfers de volgende stelling: Koninginnedag moet je vieren? Waarom wel en waarom niet?
Ik drink ook zeker niet als ik in een kroeg benquote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Als jij dat topic aanmaakt, ik ben er een beetje te lui voor
Maar dat er in een kroeg alcohol geschonken word betekend toch niet dat jij het per se moet drinken? En echt niet in iedere kroeg zit volk dat strontagressief wordt als ze hebben gedronken
Nou ja, het ging er toch om dat een user niet kan begrijpen dat mensen Fok!ken op Koninginnedag?quote:
De stelling is "op Koninginnedag moet je wat gezelligs met vrienden gaan doen en dus zeker niet de ganse dag op Fok! zitten. "quote:
Wat nog erger is:quote:
Die is te langquote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De stelling is "op Koninginnedag moet je wat gezelligs met vrienden gaan doen en dus zeker niet de ganse dag op Fok! zitten. "
Ik zat dan niet de ganse dag op FOK! henry ook niet btw, die is ook nog een paar uur weggeweestquote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Haha, nog zo'n fag die de ganse dag over XFactor praatquote:
Ik MOET niks..quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zeiksnor eerste klasquote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Haha, nog zo'n fag die de ganse dag over XFactor praat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |