Mijn gekko's zijn overleden en ik heb besloten geen nieuwe meer te nemen.
In de aanbieding heb ik: - Een warmtematje (zitten wat krasjes op van het heen en weer schuiven onder terrarium) - Temperatuur sensor die je in het terrarium kan leggen (dun snoertje/kabeltje), met daaraan vast een aflezer. Het ding heet: Thermo Control II. - 4 grote stenen uit de Intratuin.
Thermo Control II doet 't nog prima, en nieuwprijs is 50 euro. Richtprijs is 20 euro. Warmtemat kost eurootje of 20 nieuw. Richtprijs hier is 5 euro. Grote stenen: 5 euro samen.
Foto's zullen volgen.
[ Bericht 22% gewijzigd door Jaja.. op 01-05-2010 17:40:47 ]
Heb wel interesse in dat matje en de sensor. Stuur je ook op?
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
Op vrijdag 7 mei 2010 13:29 schreef Flurry het volgende: Heb wel interesse in dat matje en de sensor. Stuur je ook op?
Liever PM'en bij interesse, anders moet ik elke keer m'n topic opzoeken. @ Flurry: warmtematje is inmiddels verkocht. Met sensor bedoel je neem ik aan de thermo control II, de thermometer? Die is nog te koop. Opsturen is mogelijk, mits bedrag flink veel groter dan de verzendkosten