je hebt een ander hequote:
Arme hagedis.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:29 schreef dikke_donder het volgende:
" jaja...dan zal ik eens voor je koken. krijg je gebakken hagedis"
Blind date.quote:1. Hoe wete gij dat ik lang ben? 2. Wellicht is da nie t enige wa lang is. 3. Alsof gij zo perfect zijt. 4. Ik gebruik geen AXE maar ekte bazenluchtjes.. Ok genoeg gefok. Hoe laat zie ik je?
quote:
Goede indrukquote:
quote:Hi there. How's your day going?
quote:Haha mijne nog niet maar ben helemaal door weekt ze schrokken trouwens wel dat ik zei als het zo door gaat ben ik weg :p
Ach, we zijn zo al weken aan het smssen. Hij zit op fok, en kan buiten fok om uiterst correct communicerenquote:Op maandag 3 mei 2010 17:39 schreef Adames het volgende:
[..]
dan heb je toch ook gelijk geen zin meer als je dit leest
foutje zeker?quote:
quote:Ja rond die tijd, zorg maar dat je schandalig dronken bent. Is leuk voor pa.
quote:Wanneer jij tijd voor me hebt haha! Misschien een keer op een avond ofzo? Donderdag ben ik om 2 uur klaar. Als jij dan een keer kan hebben we de middag en avond.
quote:Er is zonder gein iemand hier aan de deur geweest omdat ze hun kat kwijt zijn. En die kat is ook bij de buren 2 huizen verderop naar binnen geweest. Kus
aparte smsquote:
quote:Wat?!! Ga even lekker tegen iemand anders aan zeik.... Pfff
beste vriend van me zit in mexico.. 1x niet ingesmeerd..quote:Hey chef! Sorry voor de late reactie, ik moest een wereldstekker kopen die was ik vergeten :s kon me tel niet opladen, maare ja alweer bijna voorbij ja, ging snel, ben nu bij me broer details krijg je later van me, ik had Idd 2e graads verbranding overal dat hebben we behandeled met creme gel koude lappen etc maar wat het best werkt was een plant, saliva, daar komt de aloe vera vandaan het sap in de plant is de aloe vera, maar heb nog steeds zeer vewrbrande plekken, mijn benen zijn nog steeds erg opgezwollen en rood echt olifantenpoten:p
Klein telefoonschermpje heb jequote:Op maandag 31 mei 2010 21:48 schreef watnuvaltvaltstraksniet het volgende:
heey K,
zin in morgen
zie je bij SL
nog een fijne
verjaardag
greetz P
quote:Jy gaat klapjes krygen vanavond!
En ik heb geeneens een zusjequote:Ok, ik zoek ook wel, thnx. Kusje voor je zusje.
Een kameraad is binnenkort jarigquote:Eey das wel mooi cadoNeukt die stripper na de tijd ook iedereen?
quote:Ja lekker aan de lach
Altijd verstandig om boeken mee naar huis te nemen tochquote:ik pak eerst ff me boeken
quote:Wij zijn weg, geef Ix een kusje van me als ze online komt.
quote:Wat ben je toch ook een kankerlijer. Ik snij je zak eraf als je slaapt, kijken of je dat sletje dan nog kunt neuken. Klootzak.
xxx, je ex. Want dat ben ik nu. Stuk verdriet.
Was vast niet voor jouquote:
Nee, ik vroeg me al af waarom jij me dat stuurde.quote:
Oe burnquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:08 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg me al af waarom jij me dat stuurde.
ouchquote:
Ik ben geliefdquote:Denk je nou echt dat ik zo stom ben om nu te komen? Kanker toch lekker op joh
Leugenaarquote:
quote:Hehehe chocodealen.
Mensen die op school blijven als ze vrij zijnquote:Ik ben al vrij maar ik ben nog wel ns school dus kom zo maar naar de aula
quote:Dat ik terug zou smsen
Hoe vond hij de kus? Xxx
quote:Uw mobiele abonnement is verlengbaar bij The Phone House! Let deze week goed op uw brievenbus voor een persoonlijk verlengingsaanbod met keuze uit gratis toestellen
laat dit een grap zijnquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:08 schreef BlazingV2 het volgende:
Ik mak het ui.
Ja, die spelvouten stonden er echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |