Weet niet of je een gsm hebt waar je evt. geluid mee kunt opnemen ? Kun je het daarna op je pc zetten en ergens uploaden.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
![]()
Als je het in zou kunnen zingen, heb je dus tekst. Als je dat wat je weet hier post komen we wellicht verder!
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:34 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Weet niet of je een gsm hebt waar je evt. geluid mee kunt opnemen ? Kun je het daarna op je pc zetten en ergens uploaden.
Ja ik snapte je bericht ik reageerde meer op de 2 door jou gequote berichten.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:36 schreef BrandX het volgende:
[..]maar ik bedoelde dat hij het ook neer kan typen, mijn post kan je idd ook anders uitleggen
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja ik snapte je bericht ik reageerde meer op de 2 door jou gequote berichten.
Lijkt me niet dat dit topic daar voor bedoeld is.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:46 schreef Tyr80 het volgende:
Help, ik zoek...een MIDI bestand! Wil namelijk heel graag dit nummer leren spelen:
Het MIDI bestand kan ik dan in Synthesia openen om te zien hoe ik het moet spelen.
quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?
•Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
•'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
•Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.
Ik moest aan jouw vraag denken toen ik vandaag deze briljante plaat hoorde:quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:36 schreef x__Cheryl het volgende:
hallo! ik zoek een liedje van Prince maar weet niet hoe hij heet.. het lijkt wel alsof het refrein met een (gospel)koor is gezongen. wie ken mij helpen!
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:32 schreef ToverBami het volgende:
Kent iemand het House nummer, waarbij een trompet gebruikt wordt. Een beetje in de trant van een circus melodie![]()
Alvast bedankt
nope, toch bedanktquote:
Waarschijnlijk zoek ik dezelfdequote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:46 schreef wolvendagen het volgende:
Het is een nummer met trompetten en het is heel catchy en best wel vaak gedraaid met uitgaan en zo. De clip is met allemaal oostblokkers die dansen. Help.
Het is niet echt 'Latin' stijl, maar gewoon house, klinkt als Circus trompetquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:42 schreef stijn_ het volgende:
[..]
lijkt er wel op? Want dan heb ik nog wel een paar mogelijkheden.
Ik heb de mijne al gevonden trouwens:quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:54 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Gokje (voldoet niet helemaal aan de omschrijving) :
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:57 schreef ToverBami het volgende:
[..]
Ik heb de mijne al gevonden trouwens:
Haha nicequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |