bedankt voor je reactie! Maar dat was het 2e deel van het hele filmpje (2:59>), terwijl ik de 'beat' uit het eerste deel bedoel (<2:59)quote:
Oh sorry las het niet goedquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:24 schreef Stinus het volgende:
[..]
bedankt voor je reactie! Maar dat was het 2e deel van het hele filmpje (2:59>), terwijl ik de 'beat' uit het eerste deel bedoel (<2:59)
quote:Op zondag 16 mei 2010 12:59 schreef larry_flynt het volgende:
Ik zoek een nummer, beetje blues achtig, met de volgende tekst:
I got no money I got no home enzovoorts
Nee niet Nina Simone. Het is door een man gezongen.quote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 13:13 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Nee niet Nina Simone. Het is door een man gezongen.
Weet niet... Ik weet nog dat mijn pa het luisterde op de radio als we naar Frankrijk reden. Zal het eens aan mijn ouders vragen als ik thuis kom (zit tegenwoordig op kamers).quote:Op zondag 16 mei 2010 13:50 schreef BrandX het volgende:
Dan denk ik aan Tom Waits, maar dat is te oud
ff nadenken hoor, jaren 90 zijn wel mijn kinda time. Is het beetje een hit geweest dat je kan herinneren?
quote:Op zondag 16 mei 2010 14:29 schreef Nephi het volgende:
Als je het kanaal waar politiek 24 op draait op zet, komt er vaak een soort mozaiek-beeld (ter intro neem ik aan). Hier speelt een vrolijk deuntje met trompetten op de achtergrond, heeft iemand enig idee hoe dit heet?
Thx!
?quote:Op zondag 16 mei 2010 14:38 schreef Maaslander het volgende:
Ook ik zoek een liedje...
De zin: "I am your unknown enemy" komt er zeker in voor.. Beetje Green Day achtig, gister avond gehoord dus heb verder geen details, ik hoop dat iemand me kan helpen
Ik geloof dat dit hem is ja, hartelijk dank!quote:Op zondag 16 mei 2010 14:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wijkt af van wat je hoorde, maar let's give it a try
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |