Ik krijg net een SMS binnen dat CF zin heeft in Mexicaans. Kunnen we bij jou vanavond eten Tezz?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:30 schreef Tezz het volgende:
Shit, door al mijn hapjes-gekook vandaag ben ik het avondeten vergeten.... Hmm. Even tortilla maken dus!
Nou, ik bedoelde eigenlijk dat dat midweekje Praag, ondanks het lekkere brood en zoetigheden en het relatief zware tsjechische voer, me toch wat gewicht heeft gekostquote:
Kijk....je begint er zin in te krijgen hequote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:35 schreef FutureFairytale het volgende:
haha. Groet vanaf terras op R'dam Airport. Om 17.50u de lucht in. En ben anti-mug vergeten, shit. Hopelijk daar te vinden in super. Iedereen kijkt hier trouwens chagrijnig.. Kom op, jullie gaan op vakantie!
Nynke, volgens mij is het Koolraap. Knolraap is net wat anders.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:38 schreef AKnynke het volgende:
Nog maar een keer:
Die gelige zoetige raap in stamppot raapjes, dat is een knolraap, toch? Ik ben te jong om het te weten!
Eerst maar eens een bakje zalm-chowder naar binnen werken!
Fijne vakantie, FF! Waar ga je heen?
dat is knap, afvallen in t buitenland! Goed zegquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, ik bedoelde eigenlijk dat dat midweekje Praag, ondanks het lekkere brood en zoetigheden en het relatief zware tsjechische voer, me toch wat gewicht heeft gekostIk ben dus blij
Ik kan eindelijk weer wegen hoeveel ik kwijt raak
Maar eens proberen straks. Eerst kijken of ik het uberhaupt hier kan kopen in de super!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nynke, volgens mij is het Koolraap. Knolraap is net wat anders.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Koolraap
en wat is het hoofdgerecht?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:52 schreef golfer het volgende:
Heerlijke helemaal zelfgemaakte, romige aspergesoep is klaar als voorafje.![]()
Jammer dat B. nu al ingedut is. Moet ze straks maar even het restje opwarmen en proeven.
Oh, ja! wat een teleurstelling was dat altijdquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:50 schreef kaasplankje het volgende:
koolraaphet leek altijd op frieten maar bleek dan koolraap te zijn
lekker! wij gaan morgen ook asperges halen. Bij de boer natuurlijk, ook die halen we hier nooit in de winkelquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:52 schreef golfer het volgende:
Heerlijke helemaal zelfgemaakte, romige aspergesoep is klaar als voorafje.![]()
Jammer dat B. nu al ingedut is. Moet ze straks maar even het restje opwarmen en proeven.
Rome, Napels, Sorrento en Pompeï in 1 weekquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:38 schreef AKnynke het volgende:
Nog maar een keer:
Die gelige zoetige raap in stamppot raapjes, dat is een knolraap, toch? Ik ben te jong om het te weten!
Eerst maar eens een bakje zalm-chowder naar binnen werken!
Fijne vakantie, FF! Waar ga je heen?
en vis is licht verteerbaar! Goed voor jequote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
lekker! wij gaan morgen ook asperges halen. Bij de boer natuurlijk, ook die halen we hier nooit in de winkel(dat heb je als je zowat op de bRabantse wal woont)
wij gaan een vispannetje eten bij de buren geloof ik, klonk heel lekker iig
Provençaalse kiproerbakschotel: met stukken gekruide kipfilet, knoflook, pijnboonpitten en broccoli.quote:
Kwestie van veeeel water, weinig cola en veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lopen. Geen openbaar vervoer nemenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat is knap, afvallen in t buitenland! Goed zeg. Ik ben bang dat pizza niet erg verantwoord is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |