Ik krijg net een SMS binnen dat CF zin heeft in Mexicaans. Kunnen we bij jou vanavond eten Tezz?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:30 schreef Tezz het volgende:
Shit, door al mijn hapjes-gekook vandaag ben ik het avondeten vergeten.... Hmm. Even tortilla maken dus!
Nou, ik bedoelde eigenlijk dat dat midweekje Praag, ondanks het lekkere brood en zoetigheden en het relatief zware tsjechische voer, me toch wat gewicht heeft gekostquote:
Kijk....je begint er zin in te krijgen hequote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:35 schreef FutureFairytale het volgende:
haha. Groet vanaf terras op R'dam Airport. Om 17.50u de lucht in. En ben anti-mug vergeten, shit. Hopelijk daar te vinden in super. Iedereen kijkt hier trouwens chagrijnig.. Kom op, jullie gaan op vakantie!
Nynke, volgens mij is het Koolraap. Knolraap is net wat anders.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:38 schreef AKnynke het volgende:
Nog maar een keer:
Die gelige zoetige raap in stamppot raapjes, dat is een knolraap, toch? Ik ben te jong om het te weten!
Eerst maar eens een bakje zalm-chowder naar binnen werken!
Fijne vakantie, FF! Waar ga je heen?
dat is knap, afvallen in t buitenland! Goed zegquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, ik bedoelde eigenlijk dat dat midweekje Praag, ondanks het lekkere brood en zoetigheden en het relatief zware tsjechische voer, me toch wat gewicht heeft gekostIk ben dus blij
Ik kan eindelijk weer wegen hoeveel ik kwijt raak
Maar eens proberen straks. Eerst kijken of ik het uberhaupt hier kan kopen in de super!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nynke, volgens mij is het Koolraap. Knolraap is net wat anders.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Koolraap
en wat is het hoofdgerecht?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:52 schreef golfer het volgende:
Heerlijke helemaal zelfgemaakte, romige aspergesoep is klaar als voorafje.![]()
Jammer dat B. nu al ingedut is. Moet ze straks maar even het restje opwarmen en proeven.
Oh, ja! wat een teleurstelling was dat altijdquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:50 schreef kaasplankje het volgende:
koolraaphet leek altijd op frieten maar bleek dan koolraap te zijn
lekker! wij gaan morgen ook asperges halen. Bij de boer natuurlijk, ook die halen we hier nooit in de winkelquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:52 schreef golfer het volgende:
Heerlijke helemaal zelfgemaakte, romige aspergesoep is klaar als voorafje.![]()
Jammer dat B. nu al ingedut is. Moet ze straks maar even het restje opwarmen en proeven.
Rome, Napels, Sorrento en Pompeï in 1 weekquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:38 schreef AKnynke het volgende:
Nog maar een keer:
Die gelige zoetige raap in stamppot raapjes, dat is een knolraap, toch? Ik ben te jong om het te weten!
Eerst maar eens een bakje zalm-chowder naar binnen werken!
Fijne vakantie, FF! Waar ga je heen?
en vis is licht verteerbaar! Goed voor jequote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
lekker! wij gaan morgen ook asperges halen. Bij de boer natuurlijk, ook die halen we hier nooit in de winkel(dat heb je als je zowat op de bRabantse wal woont)
wij gaan een vispannetje eten bij de buren geloof ik, klonk heel lekker iig
Provençaalse kiproerbakschotel: met stukken gekruide kipfilet, knoflook, pijnboonpitten en broccoli.quote:
Kwestie van veeeel water, weinig cola en veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lopen. Geen openbaar vervoer nemenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat is knap, afvallen in t buitenland! Goed zeg. Ik ben bang dat pizza niet erg verantwoord is
Da wai, pokaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:10 schreef Duderella het volgende:
Dag allemaal, ik ga feesten met de Russen (Ik hield van bloemen jongens, niet vergeten).
![]()
Have funquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:10 schreef Duderella het volgende:
Dag allemaal, ik ga feesten met de Russen (Ik hield van bloemen jongens, niet vergeten).
![]()
Veel plezier.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga zo eens douchen en wat feestelijks aan trekken voor het etentje..
Veel plezier en nazdrovje!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:10 schreef Duderella het volgende:
![]()
Sop en eetze!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga zo eens douchen en wat feestelijks aan trekken voor het etentje..
Leuke simpele kaart.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:23 schreef TAV74 het volgende:
Gaat lukken: http://www.oalemarckt.nl/
Nog op loopafstand ook
Geen idee. Maar die kok daar is echt goed, juist dat verrassingsmenu is altijd super trouwens, zeker als je ze vrije keuze voor de wijn geeftquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuke simpele kaart.
Alleen waarom die kneuterige namen geven aan menu's, zoals 'Menu: “Wat maak je me nu” 4 gangen.' ?
haha, 'wat maak je me nu', 'wil je me nu'... Op zich wel droogquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuke simpele kaart.
Alleen waarom die kneuterige namen geven aan menu's, zoals 'Menu: “Wat maak je me nu” 4 gangen.' ?
Schrijven jullie nog even een verslagje na afloop in Waar heb jij gegeten? #2: Van sterrentents tot Piet Patat ?
eetse en werkse Peter!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Have fun
[..]
Veel plezier.
Ik ga mijn eten in elkaar draaien en dan mijn camera maar klaar maken voor een concertjeEn morgen weer eentje
Nou, die tortilla was niet zo heel erg spannend moet ik zeggen. Maar goed, ik heb toevallig wel mexicaanse kruiden in de pittige vleesspiesjes zitten (hapje voor vanavond)! Alleen het feestje is niet bij mij thuis, dus helaas ik kan jullie niet uitnodigen.......quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik krijg net een SMS binnen dat CF zin heeft in Mexicaans. Kunnen we bij jou vanavond eten Tezz?
HOEI'A!quote:
lekker! Tijd geleden dat ik iets met knoflook heb gegeten.. Te langquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Provençaalse kiproerbakschotel: met stukken gekruide kipfilet, knoflook, pijnboonpitten en broccoli.
En voor mij wat nasi goreng erbij die nog over was van gisteren.
Jah maar niet vandaag, want vandaag is dag 2 van een zeer relaxte, onspannen, bierloze vakantiequote:
Nawwwwquote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuke simpele kaart.
goed, jij aan t genieten van je relaxweekend? Ik heb vertraging grrquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:43 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Jah maar niet vandaag, want vandaag is dag 2 van een zeer relaxte, onspannen, bierloze vakantie![]()
@ Future: Haai ! hoe issie met jou?
Absoluutquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:52 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Nawwww
Snel een nieuwe weekendje plannen![]()
Veel leuke dingen gedaan? Buitenom de slaapkamer verhalen
Werken kunnen we het niet noemenquote:
Een bierloze vakantiequote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:43 schreef Braamyo het volgende:
Jah maar niet vandaag, want vandaag is dag 2 van een zeer relaxte, onspannen, bierloze vakantie![]()
Kom je nu meequote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:39 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou, die tortilla was niet zo heel erg spannend moet ik zeggen. Maar goed, ik heb toevallig wel mexicaanse kruiden in de pittige vleesspiesjes zitten (hapje voor vanavond)! Alleen het feestje is niet bij mij thuis, dus helaas ik kan jullie niet uitnodigen.......
(de sleutel ligt onder de mat en ik laat een bordje achter in de koelkast)
Zoals??quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Werken kunnen we het niet noemenEr komen wel een paar toffe dingen
Moonpilot. Ik heb daar de CD-presentatie van gezien. Tofquote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah cool, ken er niets van, maar zal vast tof zijn
weekendquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
goed, jij aan t genieten van je relaxweekend? Ik heb vertraging grr
Ik vond het maar eens tijd om een balans moment in te plannen, geen idee hoe lang ik het vol ga houden, maar de laatste keer dat ik zoiets deed heb ik 3 maanden zonder alcohol gedaan, dus de verwachtingen zijn hoog gespannenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een bierloze vakantieJe bent toch niet ziek he
Geen idee. Ik kom niet zo vaak in 'de grote stad'. Ik ben nogal gehecht aan mijn Valkenswaard. Qua eten kan ik je alleen de Italiaan naast de Pate-bioscoop aanraden. Heerlijke italiaanse keuken, erg authentiek.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kom je nu mee
We gaan naar Tortillas in de Dommelstraat. Die is beter dan Popo op de Keizersgracht, heb ik altijd het idee. Heb jij nog voorkeur?
Klinkt vet, blij dat je het leuk gehad hebt !quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
AbsoluutUiteraard vaak uit eten geweest
En van de prachtige stad en elkaar genoten
Heerlijk land is het
De ze de groeten van ons. En eet smakelijk.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:46 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, toch bedankt heur Tezz
Naar mr. CF en CF
misschien hebben we wel een echt leven.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:56 schreef Braamyo het volgende:
Ruim een uur zonder posts![]()
Zijn jullie ziek ofzo
Jah, ik ben alleen maar huiswerk aan het maken en zoek afleidingquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:59 schreef golfer het volgende:
[..]
misschien hebben we wel een echt leven.
meer laveloos op de bank zeg maarquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:56 schreef Braamyo het volgende:
Ruim een uur zonder posts![]()
Zijn jullie ziek ofzo
nee wat series en me vervelen eigenlijk wel zin in te stappen maar niemand enzo die wilquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:17 schreef Braamyo het volgende:
[..]
lekkah hoor
leuke film aan het kijken?
zover ik het nieuws erop heb kunnen volgen zal waarschijnlijk wel weer met t-mobile komen...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:50 schreef LieLie het volgende:
Steeertje, jij bent ook van de digidingen he?
Hoe zit het met die nieuwe Iphone, is het nou waar dat ie dan niet meer alleen bij T-Mobile komt?
quote:Beste S, Astrid en A,
Hierbij laat ik jullie weten dat het door jullie geschreven artikel ruim voldoende is.
Het cijfer wordt later bekend gemaakt.
Proficiat.
-docent-
Ik wil best hoor, maar nu nog even naar jouw stadje toe rijden is ook weer net even te laat.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:51 schreef MissHobje het volgende:
nee wat series en me vervelen eigenlijk wel zin in te stappen maar niemand enzo die wil
Of kan
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[quote]Beste S, Astrid en A,
Hierbij laat ik jullie weten dat het door jullie geschreven artikel ruim voldoende is.
Het cijfer wordt later bekend gemaakt.
Proficiat.
-docent[quote]
Wat had je zoal, of schrijven jullie nog een verslagje?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Net terug van het etentje. Was weer lekker
Zie je nou wel!quote:
he jammerquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wil best hoor, maar nu nog even naar jouw stadje toe rijden is ook weer net even te laat.
Klinkt lekker en geslaagdquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:57 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ook thuis van uit eten met paps, India Port geweest. Vooraf pittig indiaas tomatensoepje, hoofdgerecht: tamndoori mixed grill en na huisgemaakt ijs
dat betekent dat ik dus zeker mag herkansen en als die voldoende wordt, waar ik wel; van uitga komt het allemaal goedquote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:57 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ook thuis van uit eten met paps, India Port geweest. Vooraf pittig indiaas tomatensoepje, hoofdgerecht: tamndoori mixed grill en na huisgemaakt ijs
Was niet echt een verslagje van plan eigenlijk..quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat had je zoal, of schrijven jullie nog een verslagje?
Het is voor een weekquote:
Hm, ik wil niet naar t-mobilequote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:53 schreef cybermans het volgende:
[..]
zover ik het nieuws erop heb kunnen volgen zal waarschijnlijk wel weer met t-mobile komen...
KPN heeft nu ook wat iphones maar die staan niet publiekelijk op de site. MediaMarkt verkoopt ze ook los (maar dan wel met t-mobile simlock)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |