Ik krijg net een SMS binnen dat CF zin heeft in Mexicaans. Kunnen we bij jou vanavond eten Tezz?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:30 schreef Tezz het volgende:
Shit, door al mijn hapjes-gekook vandaag ben ik het avondeten vergeten.... Hmm. Even tortilla maken dus!
Nou, ik bedoelde eigenlijk dat dat midweekje Praag, ondanks het lekkere brood en zoetigheden en het relatief zware tsjechische voer, me toch wat gewicht heeft gekostquote:
Kijk....je begint er zin in te krijgen hequote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:35 schreef FutureFairytale het volgende:
haha. Groet vanaf terras op R'dam Airport. Om 17.50u de lucht in. En ben anti-mug vergeten, shit. Hopelijk daar te vinden in super. Iedereen kijkt hier trouwens chagrijnig.. Kom op, jullie gaan op vakantie!
Nynke, volgens mij is het Koolraap. Knolraap is net wat anders.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:38 schreef AKnynke het volgende:
Nog maar een keer:
Die gelige zoetige raap in stamppot raapjes, dat is een knolraap, toch? Ik ben te jong om het te weten!
Eerst maar eens een bakje zalm-chowder naar binnen werken!
Fijne vakantie, FF! Waar ga je heen?
dat is knap, afvallen in t buitenland! Goed zegquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, ik bedoelde eigenlijk dat dat midweekje Praag, ondanks het lekkere brood en zoetigheden en het relatief zware tsjechische voer, me toch wat gewicht heeft gekostIk ben dus blij
Ik kan eindelijk weer wegen hoeveel ik kwijt raak
Maar eens proberen straks. Eerst kijken of ik het uberhaupt hier kan kopen in de super!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nynke, volgens mij is het Koolraap. Knolraap is net wat anders.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Koolraap
en wat is het hoofdgerecht?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:52 schreef golfer het volgende:
Heerlijke helemaal zelfgemaakte, romige aspergesoep is klaar als voorafje.![]()
Jammer dat B. nu al ingedut is. Moet ze straks maar even het restje opwarmen en proeven.
Oh, ja! wat een teleurstelling was dat altijdquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:50 schreef kaasplankje het volgende:
koolraaphet leek altijd op frieten maar bleek dan koolraap te zijn
lekker! wij gaan morgen ook asperges halen. Bij de boer natuurlijk, ook die halen we hier nooit in de winkelquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:52 schreef golfer het volgende:
Heerlijke helemaal zelfgemaakte, romige aspergesoep is klaar als voorafje.![]()
Jammer dat B. nu al ingedut is. Moet ze straks maar even het restje opwarmen en proeven.
Rome, Napels, Sorrento en Pompeï in 1 weekquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:38 schreef AKnynke het volgende:
Nog maar een keer:
Die gelige zoetige raap in stamppot raapjes, dat is een knolraap, toch? Ik ben te jong om het te weten!
Eerst maar eens een bakje zalm-chowder naar binnen werken!
Fijne vakantie, FF! Waar ga je heen?
en vis is licht verteerbaar! Goed voor jequote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
lekker! wij gaan morgen ook asperges halen. Bij de boer natuurlijk, ook die halen we hier nooit in de winkel(dat heb je als je zowat op de bRabantse wal woont)
wij gaan een vispannetje eten bij de buren geloof ik, klonk heel lekker iig
Provençaalse kiproerbakschotel: met stukken gekruide kipfilet, knoflook, pijnboonpitten en broccoli.quote:
Kwestie van veeeel water, weinig cola en veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lopen. Geen openbaar vervoer nemenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat is knap, afvallen in t buitenland! Goed zeg. Ik ben bang dat pizza niet erg verantwoord is
Da wai, pokaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:10 schreef Duderella het volgende:
Dag allemaal, ik ga feesten met de Russen (Ik hield van bloemen jongens, niet vergeten).
![]()
Have funquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:10 schreef Duderella het volgende:
Dag allemaal, ik ga feesten met de Russen (Ik hield van bloemen jongens, niet vergeten).
![]()
Veel plezier.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga zo eens douchen en wat feestelijks aan trekken voor het etentje..
Veel plezier en nazdrovje!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:10 schreef Duderella het volgende:
![]()
Sop en eetze!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga zo eens douchen en wat feestelijks aan trekken voor het etentje..
Leuke simpele kaart.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:23 schreef TAV74 het volgende:
Gaat lukken: http://www.oalemarckt.nl/
Nog op loopafstand ook
Geen idee. Maar die kok daar is echt goed, juist dat verrassingsmenu is altijd super trouwens, zeker als je ze vrije keuze voor de wijn geeftquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuke simpele kaart.
Alleen waarom die kneuterige namen geven aan menu's, zoals 'Menu: “Wat maak je me nu” 4 gangen.' ?
haha, 'wat maak je me nu', 'wil je me nu'... Op zich wel droogquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuke simpele kaart.
Alleen waarom die kneuterige namen geven aan menu's, zoals 'Menu: “Wat maak je me nu” 4 gangen.' ?
Schrijven jullie nog even een verslagje na afloop in Waar heb jij gegeten? #2: Van sterrentents tot Piet Patat ?
eetse en werkse Peter!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Have fun
[..]
Veel plezier.
Ik ga mijn eten in elkaar draaien en dan mijn camera maar klaar maken voor een concertjeEn morgen weer eentje
Nou, die tortilla was niet zo heel erg spannend moet ik zeggen. Maar goed, ik heb toevallig wel mexicaanse kruiden in de pittige vleesspiesjes zitten (hapje voor vanavond)! Alleen het feestje is niet bij mij thuis, dus helaas ik kan jullie niet uitnodigen.......quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik krijg net een SMS binnen dat CF zin heeft in Mexicaans. Kunnen we bij jou vanavond eten Tezz?
HOEI'A!quote:
lekker! Tijd geleden dat ik iets met knoflook heb gegeten.. Te langquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Provençaalse kiproerbakschotel: met stukken gekruide kipfilet, knoflook, pijnboonpitten en broccoli.
En voor mij wat nasi goreng erbij die nog over was van gisteren.
Jah maar niet vandaag, want vandaag is dag 2 van een zeer relaxte, onspannen, bierloze vakantiequote:
Nawwwwquote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuke simpele kaart.
goed, jij aan t genieten van je relaxweekend? Ik heb vertraging grrquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:43 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Jah maar niet vandaag, want vandaag is dag 2 van een zeer relaxte, onspannen, bierloze vakantie![]()
@ Future: Haai ! hoe issie met jou?
Absoluutquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:52 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Nawwww
Snel een nieuwe weekendje plannen![]()
Veel leuke dingen gedaan? Buitenom de slaapkamer verhalen
Werken kunnen we het niet noemenquote:
Een bierloze vakantiequote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:43 schreef Braamyo het volgende:
Jah maar niet vandaag, want vandaag is dag 2 van een zeer relaxte, onspannen, bierloze vakantie![]()
Kom je nu meequote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:39 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou, die tortilla was niet zo heel erg spannend moet ik zeggen. Maar goed, ik heb toevallig wel mexicaanse kruiden in de pittige vleesspiesjes zitten (hapje voor vanavond)! Alleen het feestje is niet bij mij thuis, dus helaas ik kan jullie niet uitnodigen.......
(de sleutel ligt onder de mat en ik laat een bordje achter in de koelkast)
Zoals??quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Werken kunnen we het niet noemenEr komen wel een paar toffe dingen
Moonpilot. Ik heb daar de CD-presentatie van gezien. Tofquote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah cool, ken er niets van, maar zal vast tof zijn
weekendquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
goed, jij aan t genieten van je relaxweekend? Ik heb vertraging grr
Ik vond het maar eens tijd om een balans moment in te plannen, geen idee hoe lang ik het vol ga houden, maar de laatste keer dat ik zoiets deed heb ik 3 maanden zonder alcohol gedaan, dus de verwachtingen zijn hoog gespannenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een bierloze vakantieJe bent toch niet ziek he
Geen idee. Ik kom niet zo vaak in 'de grote stad'. Ik ben nogal gehecht aan mijn Valkenswaard. Qua eten kan ik je alleen de Italiaan naast de Pate-bioscoop aanraden. Heerlijke italiaanse keuken, erg authentiek.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kom je nu mee
We gaan naar Tortillas in de Dommelstraat. Die is beter dan Popo op de Keizersgracht, heb ik altijd het idee. Heb jij nog voorkeur?
Klinkt vet, blij dat je het leuk gehad hebt !quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
AbsoluutUiteraard vaak uit eten geweest
En van de prachtige stad en elkaar genoten
Heerlijk land is het
De ze de groeten van ons. En eet smakelijk.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:46 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, toch bedankt heur Tezz
Naar mr. CF en CF
misschien hebben we wel een echt leven.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:56 schreef Braamyo het volgende:
Ruim een uur zonder posts![]()
Zijn jullie ziek ofzo
Jah, ik ben alleen maar huiswerk aan het maken en zoek afleidingquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:59 schreef golfer het volgende:
[..]
misschien hebben we wel een echt leven.
meer laveloos op de bank zeg maarquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:56 schreef Braamyo het volgende:
Ruim een uur zonder posts![]()
Zijn jullie ziek ofzo
nee wat series en me vervelen eigenlijk wel zin in te stappen maar niemand enzo die wilquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:17 schreef Braamyo het volgende:
[..]
lekkah hoor
leuke film aan het kijken?
zover ik het nieuws erop heb kunnen volgen zal waarschijnlijk wel weer met t-mobile komen...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:50 schreef LieLie het volgende:
Steeertje, jij bent ook van de digidingen he?
Hoe zit het met die nieuwe Iphone, is het nou waar dat ie dan niet meer alleen bij T-Mobile komt?
quote:Beste S, Astrid en A,
Hierbij laat ik jullie weten dat het door jullie geschreven artikel ruim voldoende is.
Het cijfer wordt later bekend gemaakt.
Proficiat.
-docent-
Ik wil best hoor, maar nu nog even naar jouw stadje toe rijden is ook weer net even te laat.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:51 schreef MissHobje het volgende:
nee wat series en me vervelen eigenlijk wel zin in te stappen maar niemand enzo die wil
Of kan
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[quote]Beste S, Astrid en A,
Hierbij laat ik jullie weten dat het door jullie geschreven artikel ruim voldoende is.
Het cijfer wordt later bekend gemaakt.
Proficiat.
-docent[quote]
Wat had je zoal, of schrijven jullie nog een verslagje?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Net terug van het etentje. Was weer lekker
Zie je nou wel!quote:
he jammerquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wil best hoor, maar nu nog even naar jouw stadje toe rijden is ook weer net even te laat.
Klinkt lekker en geslaagdquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:57 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ook thuis van uit eten met paps, India Port geweest. Vooraf pittig indiaas tomatensoepje, hoofdgerecht: tamndoori mixed grill en na huisgemaakt ijs
dat betekent dat ik dus zeker mag herkansen en als die voldoende wordt, waar ik wel; van uitga komt het allemaal goedquote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:57 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ook thuis van uit eten met paps, India Port geweest. Vooraf pittig indiaas tomatensoepje, hoofdgerecht: tamndoori mixed grill en na huisgemaakt ijs
Was niet echt een verslagje van plan eigenlijk..quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat had je zoal, of schrijven jullie nog een verslagje?
Het is voor een weekquote:
Hm, ik wil niet naar t-mobilequote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:53 schreef cybermans het volgende:
[..]
zover ik het nieuws erop heb kunnen volgen zal waarschijnlijk wel weer met t-mobile komen...
KPN heeft nu ook wat iphones maar die staan niet publiekelijk op de site. MediaMarkt verkoopt ze ook los (maar dan wel met t-mobile simlock)
veel kijkplezierquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:58 schreef golfer het volgende:
We gaan dus nog maar even er een filmpje tegenaan gooien.
Ja die was heeeel erg lekker. Zat een super oude geitenkaas met peper bij! Jummie! En een lepel loopkaas (ben de echte naam vergeten) die ook mega lekker was. En een zeer fijne roquefortquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:00 schreef Bluezz het volgende:
Memo joehoe![]()
Son, wat heerlijk, vooral dat kaasplankje
Niet de beste foto, moet even goed zoeken maar dit is Winoh. Lief beestquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is voor een week. Dan ben ik hem wel weer zat
.
Winoh inmiddels 12 jaar oud. Ben het ras even vergeten.
Zo;n spaniel merk?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Niet de beste foto, moet even goed zoeken maar dit is Winoh. Lief beest![]()
[ afbeelding ]
altijd leuk iddquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hah stiekum een foto van maken, voor een verjaardag ofzo
ach hij slaapt altijd op banken maar de beste man was al sinds 7 uur op, toen met de trein naar mij, vanmiddag door Den Haag gesjouwd dus ik neem t m niet kwalijkquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hah stiekum een foto van maken, voor een verjaardag ofzo
haha ik zit hier eigenlijk met het exact zelfde probleem, denk dat ik maar eens vroeg naar bed gaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:51 schreef MissHobje het volgende:
[..]
nee wat series en me vervelen eigenlijk wel zin in te stappen maar niemand enzo die wil
Of kan
Dat laatste ga ik ook doen.. zit te gapen niet normaal meer..quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:01 schreef Braamyo het volgende:
[..]
haha ik zit hier eigenlijk met het exact zelfde probleem, denk dat ik maar eens vroeg naar bed ga
mijn pa ook, vind dat echt een ongelovelijk storende factorquote:
Truste meid !quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat laatste ga ik ook doen.. zit te gapen niet normaal meer..
Niet te voorspellenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:50 schreef LieLie het volgende:
Steeertje, jij bent ook van de digidingen he?
Hoe zit het met die nieuwe Iphone, is het nou waar dat ie dan niet meer alleen bij T-Mobile komt?
Ik zou wel willen slapen maar ben nie moe nog, dat wordt dan niets, maar heb leuke series nog en die kiek ik lekkerquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:01 schreef Braamyo het volgende:
[..]
haha ik zit hier eigenlijk met het exact zelfde probleem, denk dat ik maar eens vroeg naar bed ga
*gromquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja die was heeeel erg lekker. Zat een super oude geitenkaas met peper bij! Jummie! En een lepel loopkaas (ben de echte naam vergeten) die ook mega lekker was. En een zeer fijne roquefort
Ben je zulk inspirerend gezelschap dat ie in slaap valt?quote:
Hoe was het eten met CF?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:08 schreef Stereotomy het volgende:
Maar het zou zomaar kunnen dat meerdere providers hem krijgen. Sowieso kun je hem in België wél los kopen.
Ja, ik ben ook wel benieuwd!quote:
Was even aan het wachten totdat de foto geupload was.quote:
Yum! Ziet er Braziliaans uitquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:28 schreef Stereotomy het volgende:
Was even aan het wachten totdat de foto geupload was.
[ afbeelding ]
Metmr. CF en CF
zijn we zijn naar Brazilliaans Eetcafé Carioca geweest. Tapasmenu genomen. Lekker voedsel, traaaaaaaage keuken, CF aan de cocktails.
Wel nog gratis koffie gekregen voor de trage keuken, dus op zich was dat wel een leuk goedmakertje.
Niets nieuws dusquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:29 schreef Stereotomy het volgende:
En we hebben zooooo over jullie geroddeld.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:29 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:29 schreef Stereotomy het volgende:
Wij verwerken 's maandags altijd de SEH's van het weekend (interne en cardio) en zien ook altijd een stijging op de zaterdagquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:30 schreef Isabeau het volgende:
En ja, Bluezz....vaak zo op zaterdag dat er allemaal mensen in en uit lopen. En dan doordeweeks dus niet. Misschien allemaal sport en vrijetijds blessures of zo?
Dus jouw schrikbeeld is dat niemand over je praat?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:34 schreef Sunnythesun het volgende:
cool! dat betekent dat we interessant genoeg zijn om over te praten
![]()
nou.. dat niet direct..quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus jouw schrikbeeld is dat niemand over je praat?
Vele plezier met den film. En ik vind het ook altijd weer opmerkelijk hoeveel drukker het op zaterdagen is. Je zou denken dat mensen gemiddeld net zoveel 'ziek' worden, maar op zaterdagen is er een stijging. Tenzij er belangrijke voetbalwedstrijden zijn (zoals straks weer het WK), dan zijn de wachtkamers leeg. Altijd.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:34 schreef Bluezz het volgende:
Wij verwerken 's maandags altijd de SEH's van het weekend (interne en cardio) en zien ook altijd een stijging op de zaterdagOf eigenlijk
Filmpje verder kijken
Oh en zag er lekkerrrrrrrrtjes uit hoor!!
Jeuk jeuk jeuk! Doe es niet!!quote:Op zondag 2 mei 2010 00:48 schreef Duderella het volgende:
En nu hou ik op, anders wordt het zo'n OUD-post waarin ze dan alle foto's van kinderen gaan nabespreken:
* Sanne wat heb je een lekker pretbekkie!
* En Jeroen, jij kleine ondeugerd met de bril van oma!
* Jasmijn, doe eens liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeef voor je mama!
* Robin, wat ben jij een lieverd. Zeg maar tegen mama dat je een lieverd bent!
* Karen, wat mag jij al mooie jurken aan van mama!!!!!! Je lijkt wel een prinsesje.
* En ik zag ook Hetty nog voorbijkomen, met haar lieve mama! Hetty, vannacht lief gaan slapen hoor! Slapies doen!
(Volwassen vrouwen hè, die dat typen.)
Ja maar, ze kunnen er niks aan doen! Het zijn hormonsters en ze worden almaar ongi!quote:
Van Hobbema!quote:Op zondag 2 mei 2010 00:51 schreef MissHobje het volgende:
Klinkt als dat je een leuke dag hebt gehad Duderella![]()
Fijn Kakkie! Bevredigend hè, al is het een boel werk!quote:Op zondag 2 mei 2010 00:51 schreef krakkemieke het volgende:
Gefelici MeMo!![]()
Vandaag was het bewijs: Krakje kookt niet uit een pakje. Dus ik was even druk en nu pas uitgestuiterd. Tapas voor mams, oom en tante. Veel werk, dus moe, maar het was lang geleden dat ik met zoveel plezier gekookt heb!
Dat klinkt super leuk, krakskequote:Op zondag 2 mei 2010 00:51 schreef krakkemieke het volgende:
Gefelici MeMo!![]()
Vandaag was het bewijs: Krakje kookt niet uit een pakje. Dus ik was even druk en nu pas uitgestuiterd. Tapas voor mams, oom en tante. Veel werk, dus moe, maar het was lang geleden dat ik met zoveel plezier gekookt heb!
HOE noem je me? Het zal het late uur zijn.........quote:Op zondag 2 mei 2010 00:52 schreef Duderella het volgende:
[..]
Fijn Kakkie! Bevredigend hè, al is het een boel werk!
1 mei feestdag Rusland toch> met nog een paar landen vanwege dag van de arbeid, nouja zo had ik het begrepen zeg maarquote:Op zondag 2 mei 2010 00:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat klinkt super leuk, krakskeHelemaal hyper haha
Dude, was jij niet iets met Russen gaan doen? Waarschijnlijk wodka drinken dus. Niks mis met vooroordelen
Geen nacht op Siberische wolvenvellen met troika hier, troika daar zingende wodka-zuipende stinkende Ruskies dus verder?quote:Op zondag 2 mei 2010 00:48 schreef Duderella het volgende:
Ik leef nog! Het is een godswonder. Ik heb weten te ontsnappen!
Dat met die bloemen deed me het ergste vrezen, namelijk wodka ja.quote:Op zondag 2 mei 2010 00:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dude, was jij niet iets met Russen gaan doen? Waarschijnlijk wodka drinken dus. Niks mis met vooroordelen
In Frankrijk geef je aardige mensen lelietjes-van-dalen op 1 mei.quote:Op zondag 2 mei 2010 00:57 schreef MissHobje het volgende:
[..]
1 mei feestdag Rusland toch> met nog een paar landen vanwege dag van de arbeid, nouja zo had ik het begrepen zeg maar
LOL!quote:Op zondag 2 mei 2010 00:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen nacht op Siberische wolvenvellen met troika hier, troika daar zingende wodka-zuipende stinkende Ruskies dus verder?
leuk dat je het overleefd hebt.
Het ging om het idee hequote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Zou handiger zijn als ze in Enschede, Zwolle of Deventer staan, Leeuwarden is wat ver..
Ja, maar deze Russen drinken alleen maar cola light.quote:Op zondag 2 mei 2010 00:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Excuseer! KRakkie dus.quote:Op zondag 2 mei 2010 00:56 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
HOE noem je me? Het zal het late uur zijn.........![]()
Ja, heel bevredigend. Ook omdat het meer werk met dezelfde pijn was als in augustus.
Trusten Hobje!
Nee joh! En nu maar duimen dat die vulkaan koest blijft, want hij schijnt weer roet in de terugvlucht te kunnen gaan gooien.quote:Op zondag 2 mei 2010 00:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen nacht op Siberische wolvenvellen met troika hier, troika daar zingende wodka-zuipende stinkende Ruskies dus verder?
leuk dat je het overleefd hebt.
Fijn dat het leuk was PdeH!quote:Op zondag 2 mei 2010 01:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het ging om het idee heNet terug van de bands van vanavond. Het was een bijzonder tof avondje
Uitermate gezellig en toffe muziek ook nog eens
Jaquote:Op zondag 2 mei 2010 01:06 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Fijn dat het leuk was PdeH!
Lijkt me ook leuk dat je zo 2 hobby's kan combineren.
Gewone gehaktballetjes in tomato frito van Heinz, met wat provencaalse kruidenquote:Op zondag 2 mei 2010 01:09 schreef Isabeau het volgende:
Wat voor tapas had je gemaakt, krak? En nog enorme aanraders die wij dan schaamteloos kunnen kopiëren?
Ha! Mijn witte wijnsaus vond ik lekkerder. der. Want die was from scratch!quote:Op zondag 2 mei 2010 01:21 schreef Duderella het volgende:
Klinkt echt heerlijk Krak! Vooral die champignons!
Fijn dat jet zo tof was P!
Zeg Dude, zit jij nou in Rusland? Of gewoon in NL?quote:Op zondag 2 mei 2010 01:21 schreef Duderella het volgende:
Die champignons zijn zo makkelijk:quote:Op zondag 2 mei 2010 01:21 schreef Duderella het volgende:
Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd, maar ik weet wel dat de kwaliteit van dit gerechtje in tapasrestaurants nogal uit een ligt. De ene keer zijn ze werkelijk om je vingers bij op te eten en de andere keer zijn ze smakeloos en een beetje uitgedroogd.quote:Op zondag 2 mei 2010 01:26 schreef krakkemieke het volgende:
Die champignons zijn zo makkelijk:
Schoongemaakte champignons in stukken snijden. Boter (ja PietVerdriet) smelten, kruiden erbij, champignons erbij. Gaar laten sudderen.
Als voorgerecht kan je er wat heel fijn gesneden prei bij doen en dan met oude kaas gratineren.
Mijn oom vind veel dingen exotisch. Hoewel hij veel lust en probeert. Maar hij houdt toch van gekookte aardappels zeg maar.quote:Op zondag 2 mei 2010 01:25 schreef Isabeau het volgende:
Waarom moet tapas extreem exotisch zijn dan?Ik zie alleen maar lekkere dingen
Vooral die dadels met geitekaas en mon chou
En de champignons zijn ook altijd zo lekker. Net als gehaktballetjes met tomatensaus
Ik ben alleen zomaar plots ineens pardoes van de garnalen afAltijd garnalen met knoflook: yum yum! En zomaar ineens vind ik het niet lekker meer
Zo vreemd.
Ik ben een beetje terug aan het gaan naar de Bourgondische/Franse keuken. Ben een beetje Italie, Spanje en Japanmoe aan het wordenquote:Op zondag 2 mei 2010 01:29 schreef krakkemieke het volgende:
Mijn oom vind veel dingen exotisch. Hoewel hij veel lust en probeert. Maar hij houdt toch van gekookte aardappels zeg maar.
Mijn smaak is ook veranderd. Ik ben zo erg van de 'less is more'.
* krakkemieke zwaait tevens naar Ross
Groningen, The Netherlands.quote:Op zondag 2 mei 2010 01:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeg Dude, zit jij nou in Rusland? Of gewoon in NL?
Wacht even. Ik ga even goed zitten en me stevig vasthouden.quote:Op zondag 2 mei 2010 01:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd, maar ik weet wel dat de kwaliteit van dit gerechtje in tapasrestaurants nogal uit een ligt. De ene keer zijn ze werkelijk om je vingers bij op te eten en de andere keer zijn ze smakeloos en een beetje uitgedroogd.
Ja maar ze lezen hier mee hè?quote:Op zondag 2 mei 2010 01:32 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wacht even. Ik ga even goed zitten en me stevig vasthouden.
Je bedoelt toch niet dat mijn champignons, mijn recept in restaurants te verkrijgen is?Ik heb dat bedacht ja!?
quote:Op zondag 2 mei 2010 01:32 schreef krakkemieke het volgende:
Wacht even. Ik ga even goed zitten en me stevig vasthouden.
Je bedoelt toch niet dat mijn champignons, mijn recept in restaurants te verkrijgen is?Ik heb dat bedacht ja!?
Hoiquote:Op zondag 2 mei 2010 01:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben een beetje terug aan het gaan naar de Bourgondische/Franse keuken. Ben een beetje Italie, Spanje en Japanmoe aan het worden
(en Ross zit thuis, niet op mijn werk)
Hoi! Ik dacht er nog aan je te bellen, maar ik had geen flauw idee of je nog wakker was of uitgeteld in bed lagquote:
Als we in Frankrijk uit eten gaan, is dat vaak het dag-menu. We eten vaak in kleine dorpjes, in kleine restaurantjes, en vaak ook specialiteiten. Dat vind ik heerlijk.quote:Op zondag 2 mei 2010 01:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben een beetje terug aan het gaan naar de Bourgondische/Franse keuken. Ben een beetje Italie, Spanje en Japanmoe aan het worden
(en Ross zit thuis, niet op mijn werk)
Ik maak het al sinds 1989 en ik heb het nooit gepubliceerd!quote:Op zondag 2 mei 2010 01:33 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja maar ze lezen hier mee hè?
Het wordt nú reeds geserveerd in neerlands etablissementen!!
Ja ik ben nog eventjes wakker, ga zo lekker slapen.quote:Op zondag 2 mei 2010 01:35 schreef Isabeau het volgende:
Hoi! Ik dacht er nog aan je te bellen, maar ik had geen flauw idee of je nog wakker was of uitgeteld in bed lag
Ik vind de Ierse keuken lekkerder.quote:Op zondag 2 mei 2010 01:40 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, ik ben ook steeds meer aan het experimenteren met Engelse gerechten! Maar die zijn ook best Bourgondisch vind ik zelf(grote stukken vlees en stoofschotels, dat idee. En ook best veel vis eigenlijk!)
Een vriend van me heeft tot z'n 10de in Engeland gewoond. Hij vindt veel traditionele gerechten: kindereten.quote:Op zondag 2 mei 2010 01:40 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, ik ben ook steeds meer aan het experimenteren met Engelse gerechten! Maar die zijn ook best Bourgondisch vind ik zelf(grote stukken vlees en stoofschotels, dat idee. En ook best veel vis eigenlijk!)
Geen idee, ik doe het nooitquote:Op zondag 2 mei 2010 01:56 schreef krakkemieke het volgende:
Hoe doe je trouwens dat dingetje van 4 icoontjes?
Op het icoontje gaan staan, rechter muisknop, eigenschappen, address kopiëren en vier keer tussen [img]-tags zetten.quote:Op zondag 2 mei 2010 01:56 schreef krakkemieke het volgende:
Hoe doe je trouwens dat dingetje van 4 icoontjes?
Ik ook niet omdat ik het niet begrijp en eigenlijk lui ben.quote:
Volgens mij wel. Address selecteren en ctrl c doen.quote:Op zondag 2 mei 2010 02:06 schreef krakkemieke het volgende:
Bij adres kopieren gaat het fout.
Ik ben geen geek!
Of werkt het niet in firefox?
Ik ben niet zo klagerig, het kost me altijd zoveel energie en frustratie dat het me niet waard is. De chirurgmevrouw zei nog dat ze bang was dat bijna alle patienten met een klacht zo dachten. Tijdens de pijn en ellende wil je niet klagen want je hebt wel wat anders aan je hoofd en daarna is er vaak zoveel voorgevallen dat je het er maar bij laat zitten. Yep.quote:Op zondag 2 mei 2010 03:01 schreef Duderella het volgende:
Neem die raad ter harte Isa.
Edit: dit betreft het eerste deel van je post.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 mei 2010 09:10 schreef DarkElf het volgende:
goeiemorgen
littekenweefsel kan best flinke klachten geven isa, vervelend hoor
Ik heb net eens mijn kast uitgespit, alle te grote kleren gaan in de kledingscontainer vandaag. Mensen zeggen wel eens dat je die moet bewaren omdat je weet nooit of je weer aankomt, maar dat wil ik niet! dus dan maar wegdoen![]()
Straks met de mr eens de boer op om asperges te halen (als ze er nog zijn, het was enorm druk bij alle boeren waar we gisteren langs reden, niet normaal meer!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ga ik ook zeker doen als ik ze ergens kan eten een keer... ben niet zo van volledig nieuwe ingredienten zomaar proberen... wil het altijd ergens eerst geproefd hebbenquote:
ben altijd bang dat ik het zo hard verpruts dan en dat ik er dan geen zin meer in heb. Dat zou ik zonde vinden aangezien ik die aspergetips echt super lekker vindquote:Op zondag 2 mei 2010 09:22 schreef DarkElf het volgende:
echt? ik vind het juist leuk om dingen te kopen die mij weinig zeggen... lekker proberen
Live dangerousquote:Op zondag 2 mei 2010 09:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar wat ik met mijn wijdere kleren moet gaan doen.. durf ik het weg te gooien?? Ik weet het nog niet.
Ja dat laatste sowieso, mijn kast puilt namelijk een beetje uit nuquote:Op zondag 2 mei 2010 09:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Live dangerousEn anders gewoon in vuilniszakken stoppen en ergens op zolder dumpen of zo
Uit het zicht iig
quote:Op zondag 2 mei 2010 09:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja dat laatste sowieso, mijn kast puilt namelijk een beetje uit nu
Laat je Thijs het uitzoeken. Wij mannen weten meestal wel rigoreus op te ruimenquote:Op zondag 2 mei 2010 09:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja.. had eigenlijk al lang gemoeten, maar ja..ik kan nooit iets weggooien..
Oei dat wordt spannend vandaag..... Ik gun het de Twentenaren wel hoor!quote:Op zondag 2 mei 2010 10:11 schreef Sunnythesun het volgende:
OMGGister kwam hier al een platte wagen met harde muziek langs omdat Omhoog (voetbal) kampioen is geworden. Bierdrinkende jongens er op en zo.. Ach ja.
Maar net hoorden we weer een gebonk aankomen. Komt dat ding weer voorbij met FC Twente zooi er op en keiharde muziek en zo.Staat nu verderop in de straat voor de kroeg. Duurt nog uuuuuren voor er gespeeld moet worden, gaat een onrustig dagje hier in Twente zijn denk ik zo
![]()
zelfs mijn vader, die eigenlijk helemaal niet van voetbal houd is al weken enorm opgewonden over de kans dat twente wellicht kampioen kan worden....quote:Op zondag 2 mei 2010 10:12 schreef TAV74 het volgende:
Als Twente kampioen gaat worden wordt het echt chaos hier in de regioNiet te geloven hoezeer dit leeft hier. Zelfs als Ajacied gun ik het Twente stiekem toch ook wel heel erg.
Zijn ze nu al lekkerquote:Op zondag 2 mei 2010 11:05 schreef Tezz het volgende:
Hollandse aardbeitjes zijn echt het allerlekkerst.,...!
het is al meiquote:Op zondag 2 mei 2010 11:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zijn ze nu al lekkerDat duurt meestal toch nog wel even?
Sorry hoorquote:
Veel plezierquote:Op zondag 2 mei 2010 11:18 schreef Laydina het volgende:
In t Twente stadion is afgelopen week al een flink groot scherm opgehangen, zodat de mensen daar kunnen kijken. En wss ga ik met een vriendin de stad in om daar te kijken. Als ze winnen, wordt het volgens mij een groot feest
quote:
Wel als je golfer er een hemels soepje van laat brouwenquote:Op zondag 2 mei 2010 09:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind groene asperges ook wel lekker, maar die grote witte, weke fallussen.. bah niets aan
Ik wel, soms al te snelquote:Op zondag 2 mei 2010 09:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Dat soepje dat hij stond te brouwen terwijl jij in slaap viel?quote:Op zondag 2 mei 2010 11:36 schreef Bluezz het volgende:
Wel als je golfer er een hemels soepje van laat brouwen
Beterquote:Ik heb al staan koken voor vanavond(lijk SOL wel
)
Dit klinkt wel aannemelijk en verder wat je daarboven zegt heb ik ookquote:Op zondag 2 mei 2010 03:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben niet zo klagerig, het kost me altijd zoveel energie en frustratie dat het me niet waard is. De chirurgmevrouw zei nog dat ze bang was dat bijna alle patienten met een klacht zo dachten. Tijdens de pijn en ellende wil je niet klagen want je hebt wel wat anders aan je hoofd en daarna is er vaak zoveel voorgevallen dat je het er maar bij laat zitten. Yep.
Oh, en dat rare gevoel in mijn rug waar mijn huisarts niet uitkwam is waarschijnlijk verlittekening door de ontsteking. Ze herkende mijn beschrijving wel. Is nu weinig aan te doen, want opereren geeft risico en geen garantie op verbetering en waarschijnlijk is afwachten het beste en wordt het in de toekomst wel minder.
quote:
Eeehhhh yupquote:Op zondag 2 mei 2010 11:37 schreef PdeHoog het volgende:
Dat soepje dat hij stond te brouwen terwijl jij in slaap viel?
BeterIk ga zo mijn warme prak alvast opwarmen
Die eet ik nu en dan neem ik brood mee voor vanavond. Zometeen weer een concertje, maar voor ik dan thuis ben is het 8 uur en zo
HOE'Aquote:Op zondag 2 mei 2010 11:39 schreef Den_Haag het volgende:
morguh
weer eens boven water sinds Koninginnenach
Uitgebrakt?quote:Op zondag 2 mei 2010 11:39 schreef Den_Haag het volgende:
morguh
weer eens boven water sinds Koninginnenach
precies, niets meer te verliezen, zeker nu PSV geen kampioen kan worden want dan zou ik er heel anders inzitten. En als Twente het gaat redden ga ik alsnog meegenieten van het feest dat hier gaat uitbarsten dus een slechte zondag zal het niet meer wordenquote:Op zondag 2 mei 2010 11:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja we hadden halverwege seizoen een achterstand waarmee de titel waarschijnlijk gespeeld was. NU hebben we nog een kansje.
Ja beter Twente kampioen dan die boeren in Lampjesdorp.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
precies, niets meer te verliezen, zeker nu PSV geen kampioen kan worden want dan zou ik er heel anders inzitten. En als Twente het gaat redden ga ik alsnog meegenieten van het feest dat hier gaat uitbarsten dus een slechte zondag zal het niet meer wordenWant eerlijk is eerlijk, ik krijg echt kippevel als ik zie hoe de hele regio hier tekeer gaat momenteel, heel bijzonder.
Niet.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja beter Twente kampioen dan die boeren in Lampjesdorp.
Echt welquote:
Wat liefquote:Op zondag 2 mei 2010 12:17 schreef Bluezz het volgende:
Oh en bijna vergeten :
Brokjes voor iedereenXena is 6 vandaag!
(had ze het toch bijna niet gehaald een paar weken geleden)
Hier een foto van toen we haar in Groningen ophaalden 10 weekjes oud :
[ afbeelding ]
Katten op tafels zijn vies![]()
[ afbeelding ]
Nou hier is het herfst en ik zie op weeronline dat het in Rijswijk waar ik zo naar toe rij niet veel beter isquote:Op zondag 2 mei 2010 12:20 schreef Laydina het volgende:
Oeeh volgens mij wordt het een mooi dagje vandaagAlleen wel nu alles opruimen en alles
Ja, ze weten het volgens mij gewoonquote:Op zondag 2 mei 2010 12:20 schreef borisz het volgende:
Poes ligt wel eens stiekem op tafel als wij er niet zijn. Kom je binnen en schrikt ze om daarna weer aandacht te willen. Enige plek waar ze niet op mag liggen. Oke aanrecht ook niet maar daar kan ze niet bij
.
Xena
Have fun P. vandaagquote:Op zondag 2 mei 2010 12:20 schreef PdeHoog het volgende:
Wat liefEn feli voor Xena
Ipv taart heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel kattenbrokjes
Ik had het niet over het weer als in zon of regenquote:Op zondag 2 mei 2010 12:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou hier is het herfst en ik zie op weeronline dat het in Rijswijk waar ik zo naar toe rij niet veel beter is
Dus als je een zonnetje ziet, stuur maar
Ha dat kon ik ook nooitquote:Op zondag 2 mei 2010 09:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Twente wint op des Twents. Ajax wint ook en we mogen donderdag de beker ophalen in 010 als enige prijs. Ik hoop dat Jol blijft en dat er een hoop spelers blijven en we volgend jaar kampioen kunnen worden. Als Jol mag doorbouwen aan een nieuw team komt het goed.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:33 schreef Stereotomy het volgende:
Borisz, hoe schat jij de kansen van Ajax in?
Een paar jaar terug hadden ze het tegen Willem II ook kunnen doen, maar toen scoorde PSV absurd veel tegen Vitesse dat PSV toen kampioen werd.
quote:Op zondag 2 mei 2010 12:46 schreef Bluezz het volgende:
Die muis is al op, vannacht weer onder ons bed gekraak en gesmak
En het brilletje lag er nog ja, naast de ingewanden![]()
Ik ben er het liefst zo vroeg mogelijk om een beetje rond te kijken. Dus ja! Count me in!quote:Op zondag 2 mei 2010 12:26 schreef Bluezz het volgende:
Oh en vind je het leuk om al bij de soundcheck te zijn de 13e? Is het ook nog lekker rustig, want mijn ervaring van dec. is dat het afgeladen was om 20.30.
Okquote:Op zondag 2 mei 2010 12:54 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben er het liefst zo vroeg mogelijk om een beetje rond te kijken. Dus ja! Count me in!
quote:Op zondag 2 mei 2010 12:53 schreef Laydina het volgende:
de hele wedstrijd van twente wordt wss niet gewoon op ned 1 getoond of wel?
Eredivisie Livequote:Op zondag 2 mei 2010 12:53 schreef Laydina het volgende:
de hele wedstrijd van twente wordt wss niet gewoon op ned 1 getoond of wel?
zie het linkje... kan je op je laptop kijkenquote:Op zondag 2 mei 2010 13:09 schreef Laydina het volgende:
[..]
Maar die heb ik sinds gister niet meer
en m'n bezoek wil niet in de stad kijken![]()
Ja oke, maar dat is het toch niet helemaal hequote:Op zondag 2 mei 2010 13:10 schreef cybermans het volgende:
[..]
zie het linkje... kan je op je laptop kijken
Oe...die is tof zegquote:Op zondag 2 mei 2010 13:00 schreef TAV74 het volgende:
hmm, in de tweede ronde toch nog een foto gevonden die er eigenlijk wel bij moet
[ afbeelding ]
Werkt niet zo goed als ik dacht. Vind hem in rood-zwart mooier.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oe...die is tof zegMisschien eens proberen die om te zetten naar zwartwit
En dan veeeeeeel contrast
Het is zoals u voorspelde..quote:Op zondag 2 mei 2010 13:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://www.humanmetrics.com/cgi-win/JTypes2.asp
Je lief voorspelde het hoor.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het is zoals u voorspelde..
I 89%zo sterk had ik dat niet verwacht eigenlijk..
N 38%
F 25%
J 11%
Hoe moet je je anders lekker samen terug trekken na een paar dagen in druk gezelschapquote:Op zondag 2 mei 2010 14:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je lief voorspelde het hoor.
Maar wel leuk eigenlijk, twee mensen die min of meer dezelfde voorkeuren hebben die bij elkaar wonen.
Joh?quote:Op zondag 2 mei 2010 14:12 schreef DarkElf het volgende:
daar hoef je toch niet dezelfde letters voor te hebben?
quote:Op zondag 2 mei 2010 14:12 schreef DarkElf het volgende:
daar hoef je toch niet dezelfde letters voor te hebben?
Ik vind het ook wel handig als een E wat makkelijker stiltes kan opvullen.quote:
Xena is een Grunningse? Oh joh, die zijn te koppig om dood te gaan! Geen wonder dat ze het gewoon allemaal heeft gered.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:17 schreef Bluezz het volgende:
Oh en bijna vergeten :
Brokjes voor iedereenXena is 6 vandaag!
(had ze het toch bijna niet gehaald een paar weken geleden)
Hier een foto van toen we haar in Groningen ophaalden 10 weekjes oud :
[ afbeelding ]
Katten op tafels zijn vies![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |