quote:
Neuh. Ik heb eigenlijk alleen geen nieuwe ombouw. Dus als ik uit huus ga kenker ik de ombouw weg en koop ik een 2 pers.quote:
quote:
quote:
KANKERS.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:35 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Kan ie zo onder het hekje door wat bij de trap staat, zonder dat zijn ouders het weten.
Vanwaar het hevige gelach, my brotherquote:
Serieus, hoe kom je daar achter?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:43 schreef Mozy het volgende:
Ik kom er net achter dat een van mijn leraressen ooit tegen Emimich heeft geschaakt toen ze nog jong was.
En ze heeft gewonnen.![]()
_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik zag dat topic, over zijn onthulling, klikte op een van de linkjes, zag daar een foto + naam + matchende leeftijd van mijn lerares.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Vanwaar het hevige gelach, my brother?
[..]
Serieus, hoe kom je daar achter?
Inderdaad. En daarnaast zijn er nog gewoon genoeg mensen met lelijke scheve tanden dus zo'n overbeet maakt ook totaal niks uit.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:29 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja. Ik heb best lang een beugel gehad. Maar volgens mij heeft vrijwel iedereen iets van een overbeet hoor. Want wat ik zeg, als je tanden precies op elkaar staan krijg je zo'n scheve bek.
Omdat het pure kanker is, natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Vanwaar het hevige gelach, my brother?
[..]
Serieus, hoe kom je daar achter?
Dirty House is de bakermat van de moderne maatschappij.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Omdat het pure kanker is, natuurlijk.
Mwah, ik vind het echt geen flikker aanquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:46 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dirty House is de bakermat van de moderne maatschappij.
IT'S STILL DRE DAY, NIGGER, AK NIGGER!
Heb je hem niet op msn? Na jullie innige conversatie toen in de tinychat.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Foei Mozy, een PM hoort een PM te blijven.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Foei Mozy, een PM hoort een PM te blijven.
Met wie sta je daar nou op de foto?quote:
Die jij helemaal hebt gevolgd.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je hem niet op msn? Na jullie innige conversatie toen in de tinychat.
Ik durfde het niet te vragen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je hem niet op msn? Na jullie innige conversatie toen in de tinychat.
Met saus.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:51 schreef WillFerrell het volgende:
Gvd, hoe eten jullie de broccoli het liefst, ik met plakken kaas er over heen gesmolten. TheKFC zit nu te "IEL BAH GROENTEN"-mode te doen op MSN.
Appelmoes uber allesch.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:51 schreef WillFerrell het volgende:
Gvd, hoe eten jullie de broccoli het liefst, ik met plakken kaas er over heen gesmolten. TheKFC zit nu te "IEL BAH GROENTEN"-mode te doen op MSN.
Groenten zijn lekker hoor, maar niet als je fucking kaas over je broccoli gooitquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:51 schreef WillFerrell het volgende:
Zo irritant vind ik dat altijd hè, zoals Eminem hier doet. Bepaalde woorden meerappenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het echt geen flikker aanBen sowieso niet van dat soort muziek.
Zie Dr.Dre hier kankergoed zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |