Benieuwd hoe lang die nog lampen kan ontwijken zonder er tegen te lopen. Niet dat ik die zo verdacht vind, maar het schijnt nogal in te zijn bij Italianen.quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 16:01 schreef Wombcat het volgende:
Zonder Pellizotti:
[..]
http://www.sporza.be/cm/s(...)llizotti_startverbod
O ja, dan was het inderdaad de bedoeling om niks te doen en het dan net voor de start van een grote ronde bekend te maken. Dan weet het publiek dat er weer een grote ronde aan komt.quote:Die zouden opgemeten zijn aan de vooravond van de Tour van vorig jaar, waarin Pellizotti als beste klimmer de bolletjestrui veroverde.
Fantastisch nieuws voor de fans. Tegen beter weten in hoop ik dat hij toch nog een keertje wint op 'zijn' berg, de Zoncolan.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:35 schreef SuikerVuist het volgende:
Simoni doet toch mee.
Vrees dat hij er spijt van gaat krijgen, maar leuk voor de fans.
http://www.cyclingnews.co(...)r-lampre-giro-roster
Nou, ik denk eerder dat 'ie anoniem rondrijdt.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:58 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Fantastisch nieuws voor de fans. Tegen beter weten in hoop ik dat hij toch nog een keertje wint op 'zijn' berg, de Zoncolan..
(2007)
(2003)
Hij zal wel in beeld komen, maar de kans dat het op een flatterende wijze is, lijkt me helaas bijzonder klein. Het was vorig jaar eigenlijk al het jaar te veel.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nou, ik denk eerder dat 'ie anoniem rondrijdt.
In beeld komen als 'ie gelost wordt uit de groep favorieten die nog 30 of 40 man groot is, valt bij mij in de categorie anoniem meerijden.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hij zal wel in beeld komen, maar de kans dat het op een flatterende wijze is, lijkt me helaas bijzonder klein. Het was vorig jaar eigenlijk al het jaar te veel.
Zodat het voor mij een beetje duidelijk is wie er meedoen en wie niet? Bij voorbaat dank!quote:Op zondag 2 mei 2010 00:26 schreef Timm-E het volgende:
Zouden trouwens voor de iets mindere volgers (zoals ik) de namen van de renners in de OP kunnen worden toegevoegd?
Valjavec schijnt ook uitgesloten te zijn en mogelijk Prado ook nog.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:39 schreef Momo... het volgende:
'Pellizotti niet naar Giro om verdachte waarden'
La Gazzetta dello Sport is eruit: Franco Pellizotti is de 'Italiaanse hoofdrolspeler in de Giro' bij wie verdachte bloedwaarden in het biologisch paspoort zijn aangetroffen. Volgens de Italiaanse krant, die zich baseert op bronnen dicht bij zijn team Liquigas, zal Vincenzo Nibali zijn plaats in de Giro-selectie overnemen.
De UCI zou aan de vooravond van de Tour de France 2009, waarin Pellizotti het bergklassement won, abnormale waarden in zijn biologisch paspoort hebben aangetroffen. Daarom heeft de internationale wielerbond volgens het dagblad al aan de Italiaanse federatie gevraagd om een procedure tegen de 31-jarige Italiaan te starten.
De Gazzetta zal vandaag waarschijnlijk met in totaal vijf namen van dopingverdachten op de proppen komen. Maar dezelfde krant zegt dat de UCI pas morgen een bevestiging zal geven.
bron
Van boven naar beneden, van links naar rechts.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:11 schreef Timm-E het volgende:
[..]
Zodat het voor mij een beetje duidelijk is wie er meedoen en wie niet? Bij voorbaat dank!
ik zou ht reuze jammer vinden als ze niet meegaan! Dan vallern er ook 2 oudjes weg, en blijven er alleen jonkis over.quote:Oscar Freire twijfelgeval Van onze wielermedewerker
AMSTERDAM - Aan de vooravond van de Giro d'Italia kampt Rabobank met personele problemen. Oscar Freire en Koos Moerenhout zijn ziek en hun deelname aan de eerste grote ronde van het jaar is in het geding. Freires problemen houden verband met de allergie die de Spanjaard parten speelde in de Amstel Gold Race, de Waalse Pijl en Luik-Bastenaken-Luik. De winnaar van Milaan-Sanremo is gisteren al naar Nederland gekomen om zich door een kno-arts verder te laten onderzoeken.
Freire Foto: VOS, COR "Ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt", zei Freire. "Ik kon nauwelijks ademen."
Nederlands kampioen Koos Moerenhout heeft al twaalf dagen last van een luchtweginfectie. Ondanks het innemen van antibiotica wil het herstel niet vlotten. Vandaag wordt er een beslissing genomen over zijn deelname aan de Ronde van Italië, die zaterdag start in Amsterdam. Eerste reserve bij Rabobank is Tom Stamsnijder. Mochten er twee vervangers moeten worden opgeroepen dan mag ook Steven Kruijswijk zich in de hoofdstad melden.
In 2002 stelde Boogerd in het rondewerk ook nauwelijks meer iets voor. Freire is natuurlijk een veel grotere naam dan Boogerd ooit was, en heeft ook veel meer kans op succes.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:13 schreef Zwansen het volgende:
Jezus, dan heeft Rabo echt een matig team hoor. Met alle respect...
Rijdt de Giro 3 dagen door Nederland en stellen ze een B-team op. Dat was in 2002 wel anders, toen reed Boogerd zelfs speciaal de Giro omdat ze in Groningen startten.
Ja, maar als Freire niet start bedoelde ik. Dan staat er echt een matig team.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:37 schreef Ereinion het volgende:
[..]
In 2002 stelde Boogerd in het rondewerk ook nauwelijks meer iets voor. Freire is natuurlijk een veel grotere naam dan Boogerd ooit was, en heeft ook veel meer kans op succes.
Ben wel benieuwd wat Mollema kan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:44 schreef Zwansen het volgende:
Ja, maar als Freire niet start bedoelde ik. Dan staat er echt een matig team.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |