Contradictie much.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:20 schreef menneke2005 het volgende:
29 april, 17:53
het is toch duidelijk dat je geen eigen rechter mag spelen,maar deze jongen verdient een lintje, ik draag hem voor
Zijn die er ooit dan?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:22 schreef tony_clifton- het volgende:
Onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Ben wel eens benieuwd welke sluitende argumenten er waren om een mensenleven te beëindigen.
Voor het doodsteken van een onschuldige?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:20 schreef menneke2005 het volgende:
het is toch duidelijk dat je geen eigen rechter mag spelen,maar deze jongen verdient een lintje, ik draag hem voor
yeah right.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:22 schreef Aneurysma het volgende:
Oh en als de rechter hem vrij heeft gesproken was het dus een onschuldige man.
ach er zijn wel meer dingen op de wereld niet okayquote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:21 schreef Ceased2Be het volgende:
De rechter achtte het niet bewezen maar jij wel?
Trieste bedoening dit...
Als jij het beter weet, waarom ga je dan niet met je informatie naar de politie?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:22 schreef Aneurysma het volgende:
Oh en als de rechter hem vrij heeft gesproken was het dus een onschuldige man.
misschien had hij opdat moment contact met die nederlander in belgie, wie weet maar, ik rook brandluchtquote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:23 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Voor het doodsteken van een onschuldige?
Ja zoals jouw redeneervermogen. HIER DURR X IS NIET GOED DUS WIE X DOET GEEF IK EEN LINDJUquote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:24 schreef menneke2005 het volgende:
[..]
ach er zijn wel meer dingen op de wereld niet okay
quote:
Vandaar het woordje 'maar'.quote:
Ik heb gehoord dat jij ook een meisje verkracht hebt....ik zal zo iemand naar je toe sturen die een lintje gaat verdienen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:20 schreef menneke2005 het volgende:
Ik ben het eens met de rechter, het is zijn oordeel namelijk.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:25 schreef eleusis het volgende:
[..]
Als jij het beter weet, waarom ga je dan niet met je informatie naar de politie?
ik heb ook nooit iets over mezelf gezegt maar ik hou ook van jouwquote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:26 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ja zoals jouw redeneervermogen. HIER DURR X IS NIET GOED DUS WIE X DOET GEEF IK EEN LINDJU
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |