Ik vond het al zo lullig voor die mensen woonde je al dicht bij het spoor komt het spoor nog dichter bijquote:Op maandag 3 mei 2010 11:37 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ja ik dacht al dat je die huizen bedoelde. Eén zo'n huis staat praktisch tegen het spoor aan en die mensen zijn eruit gekocht. Huis is gebruikt als kantine voor de werklui en zal na afloop afgebroken worden.
quote:Op maandag 3 mei 2010 14:03 schreef ImPrEzA het volgende:
Even voor de duidelijkheid, de oude spoorbrug wordt gesloopt wanneer de nieuwe in gebruik is genomen, en wordt dus GEEN fietsbrug! De nieuwe brug is spoor- en fietsbrug inéén, met naast de twee sporen dus een tweerichting-fietspad.
De oude was op. Die brug is al meer dan honderd jaar oudquote:Op maandag 3 mei 2010 14:59 schreef Nobu het volgende:
Waarom is er een nieuwe brug gebouwd trouwens, de oude had toch ook al twee sporen? Kan me niet voorstellen dat het alleen voor een fietspad is.
Dat dus.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:03 schreef ImPrEzA het volgende:
Even voor de duidelijkheid, de oude spoorbrug wordt gesloopt wanneer de nieuwe in gebruik is genomen, en wordt dus GEEN fietsbrug! De nieuwe brug is spoor- en fietsbrug inéén, met naast de twee sporen dus een tweerichting-fietspad.
Oeps, dan had ik het verkeerdquote:Op maandag 3 mei 2010 14:03 schreef ImPrEzA het volgende:
In Nijmegen hebben ze een een fietspad aan de spoorbrug over de waal gehangen!quote:Op maandag 3 mei 2010 14:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]grappig, is dat wel prettig fietsen zo naast zo'n spoor? Het is ook best een hoge brug stuk hoger als die oude.
De oude brug is een enorm obstakel voor verkeer op de IJssel omdat hij zo laag is, hij moet iedere keer open als er een boot van een respectabele grootte langskomt, en dat open gaan wordt ook problematisch vanwege de leeftijd. Die laten ze dus echt niet hangen voor een paar fietsersquote:
Dat wordt inderdaad het fietspad ja. Niet iets voor mensen met hoogtevrees trouwens, want het lijkt me niet zo heel breed en het hangt toch wel aardig wat metertjes boven het water.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:19 schreef VancouverFan het volgende:
[ afbeelding ]
Wat hangt er aan de zijkant? Wordt dat een fietspad ofzo? Dat hangt niet aan de andere kant.
Jawel, hij zit inmiddels vast. Volgend weekend gaan ze die kranen verwijderen.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:17 schreef VancouverFan het volgende:
Stoer
Die hijsconstructie houd nog steeds de brug omhoog
Is die nog niet goed vastgezet dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |