dus iedereen zit al ruim 5 uur in de klere-herrie, maar niemand doet ff een belletje naar de politie?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:34 schreef blupper het volgende:
Er gaat al sinds 06:00 vanochtend een inbraak alarm af bij een huis hier in de straat.
De bewoners zijn op vakantie alleen niemand weet hoe we hun kunnen bereiken.
En we willen graag dat het alarm (geluid+flitslamp) uitgaat.
Moet je hiervoor de politie bellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een topic op fok openen wordt als zinvoller gezienquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dus iedereen zit al ruim 5 uur in de klere-herrie, maar niemand doet ff een belletje naar de politie?
Dat inderdaad... Wel vreemd trouwens, als bij ons het alarm afgaat, gaat de centrale een hele lijst met telefoonnummers af, tot ze iemand gevonden hebben die het kan uitzetten. En vinden ze niemand, dan gaan ze zelf (dat kost dan wel weer geldquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:49 schreef DABAMaster het volgende:
Loop naar het huis, daar staat een sticker op het raam (Dit object blabla). Bel dat nummer, vertel dat het alarm afgaat en als zij het niet afzetten, jij dat doet =P
Je hebt van die mensenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dus iedereen zit al ruim 5 uur in de klere-herrie, maar niemand doet ff een belletje naar de politie?
Ruit ingooien, nogmaals bellen en zeggen dat je vermoedt dat er ook daadwerkelijk echt ingebroken is. Dan komen ze wel.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:47 schreef blupper het volgende:
Net politie gebeld, kunnen niet veel doen want er staat geen sleuterhouder in het systeem.
Dus ik weet niet of die nog gaan komen terwijl hier de straat in de herrie zit.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:03 schreef Prowl het volgende:
Zoiets hier ook mee gemaakt, uiteindelijk hebben de buren ernaast de sirene na 9 uur loeien kapot gemept![]()
Politie, wat heb je er aan
Niet als het een inbraakalarm van de praxis isquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:49 schreef DABAMaster het volgende:
Loop naar het huis, daar staat een sticker op het raam (Dit object blabla). Bel dat nummer, vertel dat het alarm afgaat en als zij het niet afzetten, jij dat doet =P
:'quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:00 schreef Bob-B het volgende:
En niemand die zich afvraagt waarom het alarm überhaupt is afgegaan
Ik liep een ochtendkrant, ik heb zelfs weleens een inbraakalarm getriggered doordat de krant iets te opzichtig/luidruchtig op de mat belandde. Dat alarm heeft toch fijn toen een half uur (!!) geloeid voordat die knakkers wakker werden. Het was wel om 5 uur 's ochtens op de zaterdagquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:00 schreef Bob-B het volgende:
En niemand die zich afvraagt waarom het alarm überhaupt is afgegaan
Dan schrik je zelf ook welquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:05 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Ik liep een ochtendkrant, ik heb zelfs weleens een inbraakalarm getriggered doordat de krant iets te opzichtig/luidruchtig op de mat belandde. Dat alarm heeft toch fijn toen een half uur (!!) geloeid voordat die knakkers wakker werden. Het was wel om 5 uur 's ochtens op de zaterdag![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |