abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 mei 2010 @ 23:44:02 #51
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_80953857
doedezemaar, ik ken ze niet.

wyccie, die wol pluist wel wat, maar ik kan 't niet goed vergelijken met acryl, omdat ik daar nooit mee gehaakt heb. wel met een mengdraad van katoen en acryl, en die pluisde veel minder.

ik heb trouwens vanavond voor 't eerst met 'zpagetti' gehaakt, maar da's echt spierballenwerk zeg! dat wordt me toch ook een zware tas! dat had ik me helemaal niet zo gerealiseerd, maar de tas alleen al zal bijna een kilo wegen. ik ben benieuwd of die vaak gebruikt gaat worden. maar 't schiet wel lekker op met die 12mm haaknaald.

[ Bericht 54% gewijzigd door trui op 02-05-2010 23:52:00 ]
in de haak.
  maandag 3 mei 2010 @ 12:26:05 #52
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80963860
Trui, wat is je tas gaaf!
Ik moet mijn GS tas nog steeds afmaken met hengsels, maar ik heb dat wat ik wil nog steeds niet gevonden.

En ik wil ook weer eens wat haken, maar weet niet wat. Heb wel een ring liggen voor een mobile, maar weet niet wat ik eraan wil maken. Die egeltjes gaan het niet worden zeg maar.
*inspiratie zoekt*
pi_80969098
ah, daar ben je BE, ik was je al een tijdje hier kwijt...

Mooie tas Trui echt lief geworden zo!

de cupcakes van Inu zijn ook erg leuk geworden!

spiegelei, dat is vervelend... ik hoop dat de pijn snel wegtrekt! maar het geeft je inderdaad de kans om lekker ongestoord te haken... (ieder nadeel heb z'n voordeel... )

ik ben weer een stukje verder gekomen met m'n angelwings shawl nu is hij 1,90m over de bovenkant gemeten wel een projectje dat lekker lang duurt. en je hoeft er niet bij na te denken, dus prima voor bij de tv of in de auto (in de passagiersstoel )

en een detail van de punt:
  maandag 3 mei 2010 @ 14:46:33 #54
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80969228
Wauw, ik vind hem mooi mijsje!

EN ja, ik ben hier dus nauwelijks meer, maar ik haak dus ook echt niet meer. Geen idee waarom eig. maar het was zomaar ineens over.
Heb weinig tijd op het moment ook.
pi_80977248
quote:
Op maandag 3 mei 2010 12:26 schreef Brighteyes het volgende:
Trui, wat is je tas gaaf!
Ik moet mijn GS tas nog steeds afmaken met hengsels, maar ik heb dat wat ik wil nog steeds niet gevonden.

En ik wil ook weer eens wat haken, maar weet niet wat. Heb wel een ring liggen voor een mobile, maar weet niet wat ik eraan wil maken. Die egeltjes gaan het niet worden zeg maar.
*inspiratie zoekt*
Vlinders zijn ook leuk
  maandag 3 mei 2010 @ 18:41:41 #56
279296 manda-rijn
Citrus reticulata
pi_80977438
@BE: is dit egeltje dan niet beter te doen?
http://yellowpinkandspark(...)/heidi-hedgehog.html

Alleen dan wel zonder strikje, aangezien het vast om jouw zoon gaat.
man.da.rijn de; -en 3 m,v kleine, oranje citrusvrucht
  maandag 3 mei 2010 @ 18:59:37 #57
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_80978041
quote:
Op maandag 3 mei 2010 18:41 schreef manda-rijn het volgende:

whoah die is schattig!
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_80978215
Mandarijn die is echt superschattig!!!
  maandag 3 mei 2010 @ 20:04:35 #59
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_80980808
Ahhhhhhhh die is lieffffffff
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  maandag 3 mei 2010 @ 21:53:38 #60
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80985912
quote:
Op maandag 3 mei 2010 18:41 schreef manda-rijn het volgende:

Die is zo cute!
Zoiets zou wel gaaf zijn idd!
pi_80988042
quote:
Op maandag 3 mei 2010 14:46 schreef Brighteyes het volgende:
Wauw, ik vind hem mooi mijsje!

EN ja, ik ben hier dus nauwelijks meer, maar ik haak dus ook echt niet meer. Geen idee waarom eig. maar het was zomaar ineens over.
Heb weinig tijd op het moment ook.
bedankt
en jammer dat je minder/niet meer haakt... maar goed, ik kan het me ook wel voorstellen ik heb hetzelfde met borduren. jaren achter elkaar deed ik dat bijna iedere dag en heel veel, maar nu ligt dat opeens stil...
pi_80989241
Mijsje wat is hij al groot!!! En heel leuk!

Dat egeltje alleen met dat soort draad haken is een drama, maar het heeft een super leuk effect!

Nog 3 toeren en dan is de babydeken klaar! De zijkanten worden mooi gemaakt door lint. Alleen twijfel ik nog en heb ik zaterdag dus van lime en hard roze allebei 2,5 meter genomen. De kleur die ik niet gebruik, gebruik ik om het dekentje mee in te pakken.
pi_80989288
tvp!
Op dinsdag 12 januari 2010 01:09 schreef Suusje-V het volgende:
Bosjebloemen, Pluis_Konijn, pumpkinsoup, Suusje-V, Pixie. & Rockabella 'til the end O+
  maandag 3 mei 2010 @ 23:46:42 #64
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_80991449
hey roxy, wat ben je van terugvindplan?

anitra, eind in zicht, hoera!

wat een werk mijsje! en heel speciaal garen is dat, zo te zien. haakte dat niet lastig?

leuk egeltje, mandarijn! ik ben benieuwd of dat BE weer aan de haaknaald krijgt.
in de haak.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 15:10:00 #65
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_81009218
Mooi mijsje! Is dat garen wat niet elastisch is? Ik heb ook zoiets liggen maar ik vind het niet fijn haken. Het ziet er wel heel gaaf uit!

En ik heb weer eens te weinig wol voor een project. Mijn babydekentje nog wel Stomme Zeeman. Niet meer te krijgen. Ik heb mijn moeder er maar even op uit gestuurd. Eens kijken of het aan de andere kant van het land nog wel te krijgen is.
Heeft Wibra wel een assortiment wat blijft? Ik heb nog 3 maanden de tijd om een nieuwe te maken.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 15:14:57 #66
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_81009388
ik wil hier ook wel voor je kijken een dezer dagen, mmascha? om welke kleuren ging het ook alweer?

ik heb alweer een tas af. (nou ja zo goed als, zit de voering er net in te naaien). wel van zpagetti dit keer, dus dat was een avondje haken en klaar.

de volgende is alweer een stukje op gang ook, die moet komend weekend al klaar zijn omdat m'n moeder haar verjaardag dan viert. dat is er weer een van 'gewone' wol, en vrij groot, dus daar ben ik nog wel even zoet mee.
in de haak.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 15:23:11 #67
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_81009672
Dank je trui. Ik wacht even vanmiddag af of mijn moeder eraan kan komen. Anders geef ik het hier even door.
Je gaat wel goed met je tassen he?! Met zpagetti gaat het natuurlijk extra snel. Leuk hoor!
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_81011299
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 15:10 schreef mmascha het volgende:
Mooi mijsje! Is dat garen wat niet elastisch is? Ik heb ook zoiets liggen maar ik vind het niet fijn haken. Het ziet er wel heel gaaf uit!

En ik heb weer eens te weinig wol voor een project. Mijn babydekentje nog wel Stomme Zeeman. Niet meer te krijgen. Ik heb mijn moeder er maar even op uit gestuurd. Eens kijken of het aan de andere kant van het land nog wel te krijgen is.
Heeft Wibra wel een assortiment wat blijft? Ik heb nog 3 maanden de tijd om een nieuwe te maken.
Welke kleuren heb je nodig van de Zeeman? Ik heb nog paars en zwart en felblauw...
  dinsdag 4 mei 2010 @ 16:45:50 #69
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_81012742
Ik heb nog lichtblauw nodig. Maar bedankt voor het aanbod! Ik duim nog heel hard dat mijn moeder het gevonden heeft.

Bah, wat veel nieuwe patronen waar je voor moet betalen op ravelry. Zonde. Het is toch begonnen als verzamelsite voor handwerkers? Het begint nu op een verkoopsite te lijken.

[ Bericht 44% gewijzigd door mmascha op 04-05-2010 16:52:58 ]
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_81013774
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 16:45 schreef mmascha het volgende:
Ik heb nog lichtblauw nodig. Maar bedankt voor het aanbod! Ik duim nog heel hard dat mijn moeder het gevonden heeft.

Bah, wat veel nieuwe patronen waar je voor moet betalen op ravelry. Zonde. Het is toch begonnen als verzamelsite voor handwerkers? Het begint nu op een verkoopsite te lijken.
Volgens mij lag er hier bij de Theresiastraat nog lichtblauw... Weet niet of je ooit in Den Haag komt? Ik ben de rest van de week vrij, maar kan volgende week wel even kijken...
pi_81014948
dank jullie het is geen elastisch garen maar een mengsel van dunne katoendraad met pluizige katoendraad het haakt inderdaad lastig omdat het niet overal even dik is, en je vaak maar één van de twee draden op je naald hebt, maar het resultaat vind ik ook wel mooi geworden maar ik ga er nog even mee door, ik wil hem 100 touren lang hebben (mits hij echt te lang wordt, dan stop ik eerder...) en ik heb nu 70 touren.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 17:49:51 #72
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_81015439
mijn moeder heeft ze gevonden! Niet hetzelfde LOTnummer maar wel de juiste kleur. Er zit toch nog een andere kleur streep tussen het lichtblauw dus dat moet goedkomen.

Bedankt voor het aanbieden van hulp! Ik weet jullie te vinden als het nodig is

En volgende keer zal ik een hele lading kopen zodat ik een nieuw project wel 3x kan maken.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 18:58:05 #73
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_81018288
m'n zpagetti-tas:

hij lijkt op de foto wat klein misschien, maar is toch zo'n 30 bij 30 (exclusief hengsels).
in de haak.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 19:22:31 #74
1762 YPPY
Yppiaans
pi_81019389
Leuk zo trui, de draad is natuurlijk een stuk dikke. Dat gaat wel lekker hard. Hoe zwaar is zo'n tas nu? Ik vind hem wel goed geslaagd.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_81020735
Ik vind het model niet super, maar het materiaal lijkt me heel leuk! Ben benieuwd hoe het model van je vorige tas zou zijn met dat materiaal trui.

Mijn babydeken is af mijn telefoon weigert momenteel om foto's te uploaden
Nu bezig met de ketting van losse voor de grote deken. 1 persoons is toch 1,40 bij 2,00?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')