Volgens mij probeer je ons te misleiden en zit je in New York, dicthbij Times Square.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, dat dit kan is toch niet te geloven. Ik zit nu in Frankrijk, dichtbij Valenciennes. Dit is een iphone post. Ja.
Avec une girl?quote:Op zondag 2 mei 2010 15:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, dat dit kan is toch niet te geloven. Ik zit nu in Frankrijk, dichtbij Valenciennes. Dit is een iphone post. Ja.
hij is op de maan even een flag aan het zettenquote:Op zondag 2 mei 2010 15:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Ben alweer dans le Pays Bas.quote:Op maandag 3 mei 2010 10:19 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Volgens mij probeer je ons te misleiden en zit je in New York, dicthbij Times Square.
of rotterdamsquote:Op maandag 3 mei 2010 23:33 schreef menneke2005 het volgende:
[..]
schakel dan maar weer over op turks
Dat heb ik nog nooit gesproken. Ik moet zeggen dat mijn zusje het zonder vlekken spreekt.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:33 schreef menneke2005 het volgende:
[..]
schakel dan maar weer over op turks
quote:Op maandag 3 mei 2010 23:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gesproken. Ik moet zeggen dat mijn zusje het zonder vlekken spreekt.˛
Gaat naar FOK!-pareltjesquote:Op maandag 3 mei 2010 23:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gesproken. Ik moet zeggen dat mijn zusje het zonder vlekken spreekt.˛
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |