Ik heb er vanmorgen helemaal geen erg in gehad om die dingen in te nemen, maar ga het meteen even doen en toch maar weer proberen te slapen. Dat wilde niet lukken omdat ik niet zoveel lucht kreegquote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Snel mee beginnen. Mijn ervaring is dat het dan minder hard doorzet. Je gaat op vakantie hè, lichamelijk ongemak is dan waardeloos.
Ik ga maandag pas hoorquote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij gaat morgen weg toch? Veel plezier, geniet ervan en doe een beetje voorzichtig
Ja, waar was jij? Jij had de laatstequote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:52 schreef gomi het volgende:
ja hoor en ze opent er nog een topic mee ook
Had maar zo gekundquote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je was ook wezen koffie drinken bij mijn moeders theekransje?
Ik ben dan ook het middelste kind hequote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, dat zeg je nu, maar als deissy iets anders beweerd ben je het ook weer met haar eens
quote:
Behalve in Soury's bejaardentehuisquote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
Drie TVP, plus deze. Dit topic raak ik niet meer kwijt
en dat is de smiley waar ik ws het meest een hekel aan heb tbh.quote:
Jaquote:
i know, maar kally weet dat ik nooit een topic open. en als ik een lapo heb, is zij lief en opent er wel 1quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat moet je vooral tussen jullie laten hè, op een vers Topic wacht iedereen
Ik vind het ook een k*t smiley hahahahaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:56 schreef gomi het volgende:
[..]
en dat is de smiley waar ik ws het meest een hekel aan heb tbh.
maar echt inhoudelijk zal ik maar njets zeggen enzo
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |