Ik heb er vanmorgen helemaal geen erg in gehad om die dingen in te nemen, maar ga het meteen even doen en toch maar weer proberen te slapen. Dat wilde niet lukken omdat ik niet zoveel lucht kreegquote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Snel mee beginnen. Mijn ervaring is dat het dan minder hard doorzet. Je gaat op vakantie hè, lichamelijk ongemak is dan waardeloos.
Ik ga maandag pas hoorquote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij gaat morgen weg toch? Veel plezier, geniet ervan en doe een beetje voorzichtig
Ja, waar was jij? Jij had de laatstequote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:52 schreef gomi het volgende:
ja hoor en ze opent er nog een topic mee ook
Had maar zo gekundquote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je was ook wezen koffie drinken bij mijn moeders theekransje?
Ik ben dan ook het middelste kind hequote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, dat zeg je nu, maar als deissy iets anders beweerd ben je het ook weer met haar eens
quote:
Behalve in Soury's bejaardentehuisquote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
Drie TVP, plus deze. Dit topic raak ik niet meer kwijt
en dat is de smiley waar ik ws het meest een hekel aan heb tbh.quote:
Jaquote:
i know, maar kally weet dat ik nooit een topic open. en als ik een lapo heb, is zij lief en opent er wel 1quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat moet je vooral tussen jullie laten hè, op een vers Topic wacht iedereen
Ik vind het ook een k*t smiley hahahahaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:56 schreef gomi het volgende:
[..]
en dat is de smiley waar ik ws het meest een hekel aan heb tbh.
maar echt inhoudelijk zal ik maar njets zeggen enzo
quote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:57 schreef gomi het volgende:
[..]
i know, maar kally weet dat ik nooit een topic open. en als ik een lapo heb, is zij lief en opent er wel 1
En als ze er niet isquote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:57 schreef gomi het volgende:
[..]
i know, maar kally weet dat ik nooit een topic open. en als ik een lapo heb, is zij lief en opent er wel 1
quote:
Van welke eeuw is ze?quote:
Omdat ik ff niks wist te zeggenquote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:59 schreef Laysa het volgende:
Ik ben het lieve kleine schattige onschuldige zusje
Daar trapt niemand inquote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:59 schreef Laysa het volgende:
Ik ben het lieve kleine schattige onschuldige zusje
Uuuh, nopequote:
dan zorg ik dat geen lapo hebquote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En als ze er niet is
WTF, waar kan ik je handleiding lezen
Tegen de tijd dat jullie in Soury's tehuis mogen heb ik een tuin op m'n buik. Hooguit kun je mij nog net uitzwaaienquote:
* Laysa wendt zich tot de anderen van de SC behalve Kally en D_KIk ben het lieve kleine schattige onschuldige zusjequote:
Ik weet het niet zo net bij jou menneke. Ik heb er wel eentje hoor, absoluutquote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:00 schreef gomi het volgende:
[..]
dan zorg ik dat geen lapo heb
handleiding bestaat niet, mijnheer net zo min al bij jou neem ik aan
ROFL, echt jijquote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
* Laysa wendt zich tot de anderen van de SC behalve Kally en D_KIk ben het lieve kleine schattige onschuldige zusje
Vertelquote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jullie in Soury's tehuis mogen heb ik een tuin op m'n buik. Hooguit kun je mij nog net uitzwaaien
we rollen je ook voor we er zelf zitten hequote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jullie in Soury's tehuis mogen heb ik een tuin op m'n buik. Hooguit kun je mij nog net uitzwaaien
Ik bedoel het dan ook niet rot hequote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:01 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehehe en van jou kan hem wel hebben hoor
ah k. ik niet. ik ben niet standaard. zonder handleiding enzoquote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet het niet zo net bij jou menneke. Ik heb er wel eentje hoor, absoluut
Ruik me pis,quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Vertel![]()
Welke plantjes wil jij op je buik
Slaap lekkerquote:
Laat er maar onkruid overheen woekeren en schop die steen wat scheef s.v.p.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Vertel![]()
Welke plantjes wil jij op je buik
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ruik me pis,
pure cannabis!
Wiet natuurlijk!
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Laat er maar onkruid overheen woekeren en schop die steen wat scheef s.v.p.
Ja want je ligt er voor je rustquote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
Alleen wil ik geen mensen naast mij te snurken
Ik snurk nietquote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
Alleen wil ik geen mensen naast mij te snurken
We zijn met velen en we kijken allemaal naar je. We zeggen alleen lekker niksquote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mooi, iedereen opgerot, heb ik deze SC ook weer voor mij alleen
Tuurlijk, 't zal ook weer eens nietquote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:15 schreef Disana het volgende:
[..]
We zijn met velen en we kijken allemaal naar je. We zeggen alleen lekker niks![]()
Alvast welterusten.
Hehehe.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Tuurlijk, 't zal ook weer eens niet
Slaap jij ook zo matig van die zooi?
Ik ben ook hartstikke moe en ik heb afgelopen nacht echt slecht geslapen. Loop verder de hele dag te gapen en na het eten moest ik even platquote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Hehehe.
Ik weet het niet, ik werd vanochtend moe en down wakker en bleef dat de hele dag. Het voelde inderdaad alsof ik slecht had geslapen maar ik heb daar niets van gemerkt. Jij slaapt dus in elk geval slecht, doorzetten, iets anders zit er niet op.
Jee. Nou ja Teun, het is niet anders en het is voor een enorm goed doel.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ben ook hartstikke moe en ik heb afgelopen nacht echt slecht geslapen. Loop verder de hele dag te gapen en na het eten moest ik even plat
Heb je al een stopdag in gedachten?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Jee. Nou ja Teun, het is niet anders en het is voor een enorm goed doel.
Ja, de achtste, dat is volgende week zaterdag en dus twee weken na de eerste Champix. En jij?quote:
Ik twijfel tussen zaterdag of zondag. Ik denk zondag de negendequote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, de achtste, dat is volgende week zaterdag en dus twee weken na de eerste Champix. En jij?
Ja Laysa, toevallig begonnen we met één dag verschil. Ik weet zeker dat het Teun gaat lukken, ikzelf zit even in een dip dus ik ben even wat minder enthousiast.
Ja, een echte baas welquote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een echte baas doet het op wilskracht!
Ook veertien dagen dus. Ik ben zo benieuwd wat die dubbele dosis doet.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen zaterdag of zondag. Ik denk zondag de negende
De kans op bijwerkingen versterken?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook veertien dagen dus. Ik ben zo benieuwd wat die dubbele dosis doet.
Nee, ik herinner mij van de vorige keer dat ze weer opnieuw beginnen. Je bent een beetje gewend aan de lichtere dosis, bijwerkingen nemen af, en huppekee, daar vangt het weer aan.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De kans op bijwerkingen versterken?
Ik heb bij mijn weten geen bijwerkingen. Misschien dat ik slecht slaap maar dat merk ik dus niet. Eigenlijk hoop ik juist op bijwerkingen, want dan merk ik tenminste dat de Champix zijn werk doet.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De kans op bijwerkingen versterken?
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb bij mijn weten geen bijwerkingen. Misschien dat ik slecht slaap maar dat merk ik dus niet. Eigenlijk hoop ik juist op bijwerkingen, want dan merk ik tenminste dat de Champix zijn werk doet.
Volgens mij wordt Champix niet eens vergoed juist omdat het niet werkt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb bij mijn weten geen bijwerkingen. Misschien dat ik slecht slaap maar dat merk ik dus niet. Eigenlijk hoop ik juist op bijwerkingen, want dan merk ik tenminste dat de Champix zijn werk doet.
Ik was de afgelopen week vrij kalm maar dat is vandaag goed over.Ik rookte ook iets minder, de behoefte was er minder snel. Maar de bekende bijverschijnselen? Daar heb ik helemaal geen last van.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:37 schreef Laysa het volgende:
je merkt niets Disana? ook niet dat je bv wat afwaziger bent...of juist drukker?
Ja maar het bleef bij een.quote:
Geen enkel middel wordt vergoed voor zover ik weet. Champix werkt bewezen welquote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens mij wordt Champix niet eens vergoed juist omdat het niet werkt.
Zoiets heet placebo werking.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar het bleef bij een.
Kardinaal, zit niet zo te pestenIk lees op de site waar ik een stopblog heb heel vele positieve verhalen over Champix.
Dat is helemaal niet zo'n slecht idee.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
Eigenlijk moet ik vrijdag stoppen. Komende week ben ik niet thuis en wordt hier de grote schoonmaak gehouden. Ik kom dan vrijdag na het zeilen wel in een schoon, fris en rookvrij huis
Volgens mij lees je het artikel niet goed:quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zoiets heet placebo werking.
http://www.ntvg.nl/publicatie/geen-meerwaarde-champix/volledig
Vraag je huisarts om bupropion of nortriptyline. Dat wordt wel vergoed en daarvan is de wetenschappelijke waarde wel aangetoond.
quote:Uit een van de onderzoeken die de Evidence Review Group van NICE beoordeelde, bleek dat bij inname van tweemaal daags een vareniclinepil, na 12 weken 44 van de mensen die stopten met roken niet opnieuw begonnen was; dit gold voor 18 van degenen die een placebo namen en voor 30 die bupropion gebruikten. Ook op langere termijn (3 en 12 maanden) bleek varenicline superieur aan bupropion. Op grond van alle studies concludeerde NICE dat varenicline een goed middel is om te stoppen met roken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |